Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-24, 12:44
  #121
Medlem
Min magkänsla är inte det minsta bra gällande hennes försvinnande... Sen magkänslan fick jag redan när jag fick höra genom bekanta angående hela den här grejen. Kan sätta min högra hjärtklaff på att Timmy är anledningen till att hon är borta och inte hört av sig till någon anhörig under såhääär lång tid... Jag vet mycket väll vem Timmy är och nää jag är faktiskt nästan rätt så jäkla säker på att skenet verkligen bedrar om honom som nån "normal" och vänlig själ...
Citera
2024-04-25, 05:37
  #122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mormorufo
Min magkänsla är inte det minsta bra gällande hennes försvinnande... Sen magkänslan fick jag redan när jag fick höra genom bekanta angående hela den här grejen. Kan sätta min högra hjärtklaff på att Timmy är anledningen till att hon är borta och inte hört av sig till någon anhörig under såhääär lång tid... Jag vet mycket väll vem Timmy är och nää jag är faktiskt nästan rätt så jäkla säker på att skenet verkligen bedrar om honom som nån "normal" och vänlig själ...

Jag vet exakt vad du menar, har känt T*mmy sedan barnsben. Inte haft kontakt på många år dock.
Citera
2024-04-25, 13:34
  #123
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Varför är det märkligt? Om hon nu är i Rinkeby så tvivlar jag på att någon där vet om att hon är försvunnen
Det är klart dom vet, sen är polisen där hela tiden och garanterat kontrollerat henne om hon går omkring som inget. Vi får se helt enkelt
Citera
2024-04-25, 17:33
  #124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slussenyao
Det är klart dom vet, sen är polisen där hela tiden och garanterat kontrollerat henne om hon går omkring som inget. Vi får se helt enkelt
Stog i tidningen nånting om tobo också, perfekt ställe att ligga lågt på för där
Är det helt dött
Citera
2024-04-26, 22:27
  #125
Medlem
Kan tjafset med pojkvännen ha något att göra med försvinnandet??? Var det något han sa eller gjorde som gjorde att hon var tvungen att dra??? Hon kanske aktivt gömmer sig, i så fall från vad???
Citera
2024-04-28, 12:26
  #126
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Stog i tidningen nånting om tobo också, perfekt ställe att ligga lågt på för där
Är det helt dött
Jaa det tror jag därimot skulle funka!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback