Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-07-29, 00:33
  #1
Medlem
Har intagit totalt 200 mg oxycodone senaste två dygnen och naivt inte tänkt på avtändning och om abrupt slut även efter väldigt kort tid kan vara farligt?

Är inte opiatnybörjare men tidigare har det alltid varit betydligt mindre doser och enstaka, separata tillfällen.

Ett jobbigt, svettigt sömnlöst dygn att invänta och bara att härda ut, eller är det mer potentiellt farligt? Vad tror ni?
Citera
2023-07-29, 00:37
  #2
Avstängd
Maknedys avatar
Inte farligt alls.

Du kan göra det mindre svettigt och ihärdigt genom att dricka Cola. Minst ett stort glas cola varje 10 minuter.

Oxy har som tendens att förhöja smaken när man dricker Cola.


Det kanske är försent att köpa det nu dock.
Citera
2023-07-29, 00:42
  #3
Medlem
Vad bra. Ska man förvänta sig kräkningar och diarre eller slipper man sånt när man bara använt över ett par dygn?
Citera
2023-07-29, 00:44
  #4
Avstängd
Maknedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slakteriombudsman
Vad bra. Ska man förvänta sig kräkningar och diarre eller slipper man sånt när man bara använt över ett par dygn?

Spya och bajs sker nog inte såvida du inte är nödig såklart. Men har du Coca Cola?
Citera
2023-07-29, 00:45
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maknedy
Spya och bajs sker nog inte såvida du inte är nödig såklart. Men har du Coca Cola?

Tack för svaren. Nej inge Cola och inte öppet heller. Saft har jag en 5 liters dunk koncentrerat, det får duga hoppas jag
Citera
2023-07-29, 00:47
  #6
Avstängd
Maknedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slakteriombudsman
Tack för svaren. Nej inge Cola och inte öppet heller. Saft har jag en 5 liters dunk koncentrerat, det får duga hoppas jag

Tänk att dricka minst ett stort glas saft varje 10 (eller 20, men jag kör 10 eftersom det är svingott med Coke) minut.

Vad är det för saft? Bor du ensam och hur lång är du?
Citera
2023-07-29, 00:52
  #7
Medlem
Apelsinsaft, bor ensam och är en kraftig lång man.

Slog mig plötsligt när första hinten av abstinens kom att jag inte riktigt planerat för någon slags AT, klarat mig lindrigt tidigare men då har det varit så mycket mindre doser.
Citera
2023-07-29, 00:54
  #8
Medlem
funktioners avatar
Det är väldigt olika hur man reagerar men jag hade själv inte upplevt någon at efter det du beskriver.
Citera
2023-07-29, 00:55
  #9
Avstängd
Maknedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slakteriombudsman
Apelsinsaft, bor ensam och är en kraftig lång man.

Slog mig plötsligt när första hinten av abstinens kom att jag inte riktigt planerat för någon slags AT, klarat mig lindrigt tidigare men då har det varit så mycket mindre doser.

Hur låga doser då?

Har apelsinsaften socker?
Lycka till. Skriv om det är något.
Citera
2023-07-29, 01:05
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funktioner
Det är väldigt olika hur man reagerar men jag hade själv inte upplevt någon at efter det du beskriver.

Tack, det var lugnande att höra.

Citat:
Ursprungligen postat av Maknedy
Hur låga doser då?

Har apelsinsaften socker?
Lycka till. Skriv om det är något.

15-30 mg oxycodone tidigare gånger. Den hade banne mig inte det, nått jäkla sötningsmedel men har lite blandat att hålla blodsockret uppe med. Tack!
Citera
2023-07-29, 11:27
  #11
Medlem
snooper123s avatar
Nä det är lugnt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback