Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-11-04, 15:15
  #1
Medlem
Vems urbota dumma idé var det att sparka Robert Perlskog?!

En av Sveriges bästa sportkommentatorer.
2022-11-04, 19:10
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lexiania
Vems urbota dumma idé var det att sparka Robert Perlskog?!

En av Sveriges bästa sportkommentatorer.

Helt jävla sinnes.

Robban och Claes är ju en stor anledning till att man tittar.
2022-11-04, 19:13
  #3
Medlem
Vänsternian(nummer 7) i Slovenien, så snygg!

Aldrig sett henne innan. Ser i Slovensk ut heller för den delen.

Ny i sammanhanget?
2022-11-04, 19:15
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lexiania
Vems urbota dumma idé var det att sparka Robert Perlskog?!

En av Sveriges bästa sportkommentatorer.

Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Helt jävla sinnes.

Robban och Claes är ju en stor anledning till att man tittar.


Robert är och har aldrig varit någon Pksnubbe vilket han ska ha en eloge för men det var därför han fick kicken från Viaplay


Tycker dock att Bjuhr är en av sveriges bästa kommentatorer så det kan kompensera lite men ingen kan dock ersätta Robban&Claes
2022-11-04, 19:20
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Robert är och har aldrig varit någon Pksnubbe vilket han ska ha en eloge för men det var därför han fick kicken från Viaplay


Tycker dock att Bjuhr är en av sveriges bästa kommentatorer så det kan kompensera lite men ingen kan dock ersätta Robban&Claes
Sa Perlskog något icke-PK? Måste ha missat det.
2022-11-04, 19:23
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lexiania
Sa Perlskog något icke-PK? Måste ha missat det.


Det har han väl gjort i över 20 år typ?


Han ska släppa en bok som ska tydligen innehålla om avskedet från vialay bla annat
2022-11-04, 19:29
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Det har han väl gjort i över 20 år typ?


Han ska släppa en bok som ska tydligen innehålla om avskedet från vialay bla annat
Nu har jag inte följt hans kommentering i 20 år men av det jag har hört så är det inte något kontroversiellt alls. Eller? Kan knappast ha varit anledning till varför.
2022-11-04, 19:30
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lexiania
Nu har jag inte följt hans kommentering i 20 år men av det jag har hört så är det inte något kontroversiellt alls. Eller? Kan knappast ha varit anledning till varför.


Nu är det ju inte i kommenteringen utan snarare uttalande bara kolla hans twitter bla annat
2022-11-04, 19:32
  #9
Medlem
Nu är goda råd dyra för Danskorna, som Perlskog hade sagt.
2022-11-04, 19:33
  #10
Medlem
Sloveniens superstjärnor Mavsar & Gros levererar och sänker Danmark i premiären
2022-11-04, 19:37
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Nu är det ju inte i kommenteringen utan snarare uttalande bara kolla hans twitter bla annat

Lite åt Leif Boork-hållet, men jag skulle inte säga kontroversiell. Frispråkig kanske. Men Viasat verkar ju vara en sekt så, och Perlskog kanske var Team Wenström?

---

Bedrövligt försvarsspel av Danmark i slutet av matchen. Låt målvakten rädda bollarna.. Bra för Sverige dock.
2022-11-04, 19:42
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Lite åt Leif Boork-hållet, men jag skulle inte säga kontroversiell. Frispråkig kanske. Men Viasat verkar ju vara en sekt så, och Perlskog kanske var Team Wenström?

---

Bedrövligt försvarsspel av Danmark i slutet av matchen. Låt målvakten rädda bollarna.. Bra för Sverige dock.


Ja danmark saknar verkligen Haugsted i försvarsspelet

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback