Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-03-13, 12:01
  #1
Medlem

Hej!
Jag hade tråkigt och bestämde mig för att skapa en mass-downloader för NFT projekt. Varför? För att jag kan.

Använder mig av OpenSea API eftersom att det är enklast. Lite långsamt eftersom jag måste använda en webscraper för att kringå cloudflare skydd.
Jag gör ett nytt inlägg efter jag gjort den multi-threaded!

https://github.com/yesitskiko/nft-bulk-stealer
Video
Citera
2022-03-13, 16:29
  #2
Moderator
Pontiac-Garages avatar
Nu skapar du ju bara tråd efter tråd här där du berättar om dina projekt men inte har något konkret att diskutera, varför inte starta en blogg istället?

(FB) (PREVIEW) C++ junkcode generator (Kinesiska, Latinska och ryska symboler)
Citera
2022-03-13, 16:30
  #3
Medlem
Kul grej, ska testa och återkommer!
Citera
2022-03-13, 18:44
  #4
Medlem
I princip det enda intressanta med ditt projekt var cloudscraper, vilket jag inte kände till sedan tidigare. Kanske kollar jag närmare på cloudscraper för något mer seriöst projekt i framtiden. I övrigt, vad är poängen?
Citera
2022-03-13, 21:26
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna94
I princip det enda intressanta med ditt projekt var cloudscraper, vilket jag inte kände till sedan tidigare. Kanske kollar jag närmare på cloudscraper för något mer seriöst projekt i framtiden. I övrigt, vad är poängen?
Den laddar ner alla NFTs till din dator? Finns många användningar av detta t.ex. reuploada dom på en annan hemsida.
Citera
2022-03-13, 23:36
  #6
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0x56

Hej!
Jag hade tråkigt och bestämde mig för att skapa en mass-downloader för NFT projekt. Varför? För att jag kan.

Använder mig av OpenSea API eftersom att det är enklast. Lite långsamt eftersom jag måste använda en webscraper för att kringå cloudflare skydd.
Jag gör ett nytt inlägg efter jag gjort den multi-threaded!

https://github.com/yesitskiko/nft-bulk-stealer
Video
Kul. Det fanns förut ett eget underforum för egna projekt som detta. Men eftersom det nu verkar vara borttaget måste det vara helt OK att posta egna projekt i respektive språk-forum.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback