Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-07-18, 17:46
  #145
Medlem
Revejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Ja jag gissar att det gick som förväntat.

Den satsningen skulle inte hålla i långa loppet och nu är träningen självsvälten över.

Förmodligen är hon tillbaka på startvikt redan.

När kunskapen finns här för ett bra resultat väljer många ändå sin egen väg och då slutar det oftast med att personen bara försvinner från tråden då de inte vill visa att de gjorde fel.

Synd för det fanns mycket stor potential att med små medel få en riktigt fin figur, själv gillade jag figuren redan från start så bara en finputsning och några kilo ner hade blivit perfekt.
Jaja, det är inte så lätt alltid.
Hoppas denna trådskapare gör återkomst då det finns mycket potential.
Citera
2022-08-22, 14:24
  #146
Medlem
Hallsakaefts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlborg40
Jag ser bättre ut i profil, du har kanske sett mina bilder i trådstarten. Ja, max 10 så är jag nöjd och då ska jag bara träna och äta rätt för att behålla det. Hur går det för dig? Kom igen och lägg ut bilder, trots mina fula bilder så har folk varit väldigt trevliga och hjälpsamma så var inte rädd för mobbning!


Hallå nu har du inte skrivit sen i mars ... Vi vill ha en update.

om det är så att det inte gått spikrakt i rätt riktning så gör det inget ... Det är inget konstigt. alla vacklar i sin strävan ibland.

ingen kommer klandra dig om det är så

Men kom igen skriv, vi ÄR nyfikna på hur det går. Hejat på dig hela vägen
Citera
2023-04-19, 09:50
  #147
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlborg40
Hej!

Först och främst 3 bilder, observera att när man väl klickat på länken så måste man först klicka på att man är 18 år för att kunna gå vidare till bilderna, här: https://imgur.com/a/1EV41I7

Jag är en 35 årig kvinna och gissar att jag väger 90-100 kg, men har inga planer på att skaffa någon våg.

Idag åt jag 4 kokta ägg och en mugg te utan socker, till lunch åt jag en paprika med ett kycklinglår med skinnet och fettet på, till kvällsmaten 2 broccoli och ett kycklinglår med fettet och skinnet på.

Jag körde 20 kg fria vikter uppdelade på 10 kilo vardera arm, 5.10 set/rep biceps, 5.5 set/rep triceps, 5.5 squatliknande övning dock utan vikter. Dessutom hade jag beställt en crosstrainer som är 85 kg och ensamt fick jag bära upp det till fjärde våningen då jag inte hade någon som kunde hjälpa till och jag kan lova att det var svettigt.

Ska bli riktigt roligt att låta er följa mina resultat veckovis från ful till snygg, imorgon blir det nya tag!


Lycka till, håller tummarna för att du når dina mål :thumbsup
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback