Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-12-27, 23:37
  #1
Medlem
Jag har en domning i min vänstra hand efter att ha tagit tjack i ungefär en vecka. Tog det senast igår. Jag vet att det är sjukt dumt att ta det i så många dagar, ni behöver inte kommentera det. Fick i mig typ 3g totalt under veckans gång. Är detta farligt? Är det något som brukar gå över? Har ni varit med om det någon gång? Är sjukt orolig.
Citera
2021-12-27, 23:38
  #2
Medlem
psykoshippiens avatar
Skjuter du?

Har du tagit hästdoser i ett svep, andra överdos-symtom? Gram och amfetamin i samma mening rimmar sällan bra om man inte kan urskilja kvalitet och bankat skit. Kan vara 1-3gram du tagit. Sannolikt är det någon annan skitsubstans du fått i dig, av pulvret, som ger dig dessa symtom.

Mitt svar: ny kran.
__________________
Senast redigerad av psykoshippien 2021-12-27 kl. 23:40.
Citera
2021-12-27, 23:51
  #3
Medlem
icuesofty20s avatar
Har hänt mig med. Det är lugnt. Jag skulle landat efter det. Drick vatten.
Citera
2021-12-28, 00:32
  #4
Medlem
Cakewets avatar
Misstänker att du missköter sömn o matintag osv. Vet inte riktigt vad du menar med kört 1 vecka; 1 vecka utan sömn o adekvat kost eller sovit/ätit någorlunda 7 dagar i rad? Själv har jag kört säkert 2-3 månader varje dag förutom kanske 1 vecka sammanlagt o har inga som helst problem.
Huvudet kan spöka rejält om du känner att du kört för länge så problembilden kan ju också vara psykosomatisk.
Annars, som föregående säger, ta inget mer, ta gärna nån benso/lyr om du har, få i dig vätska, mat, varm dusch, sömn, osv.
Citera
2021-12-28, 00:51
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cakewet
Misstänker att du missköter sömn o matintag osv. Vet inte riktigt vad du menar med kört 1 vecka; 1 vecka utan sömn o adekvat kost eller sovit/ätit någorlunda 7 dagar i rad? Själv har jag kört säkert 2-3 månader varje dag förutom kanske 1 vecka sammanlagt o har inga som helst problem.
Huvudet kan spöka rejält om du känner att du kört för länge så problembilden kan ju också vara psykosomatisk.
Annars, som föregående säger, ta inget mer, ta gärna nån benso/lyr om du har, få i dig vätska, mat, varm dusch, sömn, osv.

Juste kan vara värt att nämna, har fått någonlunda bra sömn, kanske 4 nätter och då med hjälp utav theralen. Har därför varit ganska klar i skallen hela tiden. Tack för tipsen!
Citera
2021-12-28, 04:08
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Skjuter du?

Har du tagit hästdoser i ett svep, andra överdos-symtom? Gram och amfetamin i samma mening rimmar sällan bra om man inte kan urskilja kvalitet och bankat skit. Kan vara 1-3gram du tagit. Sannolikt är det någon annan skitsubstans du fått i dig, av pulvret, som ger dig dessa symtom.

Mitt svar: ny kran.
Tror inte jag riktigt överdoserade någon gång, det var ganska jämnt utspritt över de här dagarna. Inte någon kraftig överdos iallafall. Och kvaliteten var det inget fel på! Bästa amfetaminet jag har provat (och jag kan mitt tjack )
Citera
2021-12-28, 09:06
  #7
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejtamara
Tror inte jag riktigt överdoserade någon gång, det var ganska jämnt utspritt över de här dagarna. Inte någon kraftig överdos iallafall. Och kvaliteten var det inget fel på! Bästa amfetaminet jag har provat (och jag kan mitt tjack )
Hur länge har du knarkat

Hur var det tillverkat?
Citera
2021-12-28, 17:44
  #8
Medlem
Gingers avatar
Inget farligt

Vila nu i några veckor
Citera
2021-12-31, 15:49
  #9
Medlem
Theralen kan ställa till det med blodtryck och hjärtfrekvens, annars så kanske du har slarvat med maten eller suttit stilla väldigt mycket..
Citera
2022-01-05, 17:15
  #10
Medlem
bralesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan
Theralen kan ställa till det med blodtryck och hjärtfrekvens, annars så kanske du har slarvat med maten eller suttit stilla väldigt mycket..

Är väldigt nyfiken, på vilket sätt kan theralen försämra?
Citera
2022-01-05, 20:41
  #11
Medlem
Läs bipacksedeln till flaskan. Och för min del så blir jag på tok för trött av det där sömnmedlet, men generellt så får man en lite långsammare tankeverksamhet och reaktionsförmåga, då jag spelar FPS spel såsom CS och sånt så vill jag vara på topp. Därav jag doserar lite amfetamin mellan varven med.

Ska jag vara helt ärlig så har jag mått dåligt när tjacket går ur kroppen först gångerna, aldrig efter man fick lite vana vid vad som händer och så där att man ens tyckte det var något jobbigt... Så därför har jag aldrig ens använt någon Benzo någonsin efter tjack.

Personligen så tror jag det är vettigast att göra så, blanda bens och amfetamin blir inte jättebra för hjärtat...
Citera
2022-01-06, 02:55
  #12
Medlem
dålig blod cirkulation pga du använder gift och har det varit bra tjack inte sovit på 1v förmodligen utan mat och dryck ingen fara däremot så länge du inte skjuter

edit: förvånar heller inte om du bara inbillar dig heller haha
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback