Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-30, 12:08
  #1
Medlem
Halloj!

Det diskuteras en del om att vapa dmt i den stora tråden om dmt.
Det jag saknar är detaljerad information. Jag har själv aldrig testat dmt och således inte att vapa dmt heller, men håller på att samla information om det här.

Primärt så undrar jag över era bästa tips för att få så bra effekt som möjligt.
Kör ni med dripper eller med fabriksspolar? Hur stort motstånd i spolarna?
Kör ni effektläge eller kör ni tc? Om ni kör effekt vilken effekt kör ni?
Om ni kör tc, vilken temp ställer ni in och hur många watt kör ni på?

Antar att man får bäst effekt i en dual coil dripper. Någon som testat? Hur många ohms spolar isf? Ni som kör fabriksspolar, vilka kör ni? Mesh eller vanliga? Hur många ohm?

Jag är alltså ute efter lite mer detaljerad information.

Vidare så är jag nyfiken på era recept. Vilken ratio kör ni på dmt kontra juice? Tänker att man får köra mer juice om man kör i en vape som producerar mycket ånga.

Undrar också vilka proportioner ni kör på pg/vg? Har förstått det som att vg löser dmt dåligt, men att det räcker med att köra 30-50% pg för att lösa upp det och att det är en fördel att köra med 70-50% vg för mer smooth ånga. Viskositeten är såklart också en faktor om man ska köra med en tank, man vill inte att den läcker. Men om man kör dripper så slipper man ju det problemet.

Tack på förhand
Citera
2024-02-06, 16:18
  #2
Medlem
Ni som testat dmt i e-juice / vape olja form, bryter man igenom på samma sätt som vanlig fribas dmt? Eller är det en annan form av upplvelse
Citera
2024-04-27, 02:46
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Canabbis
Ni som testat dmt i e-juice / vape olja form, bryter man igenom på samma sätt som vanlig fribas dmt? Eller är det en annan form av upplvelse
Man bryter lgenom lättare och hårdare med en vape än glaspipa…
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback