Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-03-07, 00:14
  #1
Medlem
bobo909s avatar
Lemos öppnade upp galans första fight genom att mörbulta stackars Sousa.

Klasskillnad.

EDIT: Jag som var lite sent ute, missade de två första fighterna som resulterade i tidiga TKO:s av Trevin Jones respektive Uros Medic
__________________
Senast redigerad av bobo909 2021-03-07 kl. 00:19.
2021-03-07, 00:47
  #2
Medlem
bobo909s avatar
Bradys dominerande groundgame kunde ro hem segern mot Matthews. Andra rond riktigt dominerande, där han inprincip hade topposition hela ronden och hotade med chokes och en del ground and pound. Tredje rond var ingen skillnad, och denna gång fick han till en arm triangle choke som då försätter Brady med ett 14-0 record. Riktigt fin insats. Tror han kan få problem med mot en bra striker dock.
2021-03-07, 01:02
  #3
Medlem
rex144s avatar
Jag tippar att Blachowicz vinner

Jan kan avgöra fighten med ett enda slag och de ska slåss i en mindre octagon, han kan lättare skära av ytor och trycka honom mot stängslet.
2021-03-07, 01:18
  #4
Medlem
bobo909s avatar
Ulberg slösade ingen tid att visa varifrån han är ifrån - nya zeeland. Nzechukwu guard höll upp bra ändå, och lyckades göra ronden riktigt intressant när han började träffa HÅRT och vann tillbaka sin respekt. I andra startade Ulberg med lägre tempo efter att fått känna på Nzechukwus boxning, kom med en tempoväxling igen men Nzechukwu tog det som en riktig MAN tills han totalt sänkte Ulberg med sin boxning. VILKEN FIGHT!!! Riktigt fin vinst av Nzechukwu, hatten av, såg ut att bli överkörd till en början.
2021-03-07, 01:24
  #5
Medlem
Matsu-sans avatar
Hade en känsla att Adesanyas pojkvän skulle åka dit så tippade på under 2.5 ronder istället...
2021-03-07, 01:25
  #6
Medlem
bobo909s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Jag tippar att Blachowicz vinner

Jan kan avgöra fighten med ett enda slag och de ska slåss i en mindre octagon, han kan lättare skära av ytor och trycka honom mot stängslet.

Inte en omöjlighet Men jag tror på THE GOAT Muhammed Ali. Annars tror jag Yan tar Sterling.

Alltså, Santos mot Rakic på detta kort, Cruz mot Kenney och Yadong mot Phillips... Måste vara årets kort någonsin! Extremt taggad på Santos mot Rakic! Öppet för ett riktigt brutalt krig med otäck KO att vänta
2021-03-07, 01:48
  #7
Medlem
rex144s avatar
Blachowicz har en sparringpartner med nigerianska rötter Izu Ugonoh som känner Adesanya,
världsmästare i kickboxing och under 8 proffsboxare i tungvikt.
2021-03-07, 02:08
  #8
Medlem
bobo909s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Blachowicz har en sparringpartner med nigerianska rötter Izu Ugonoh som känner Adesanya,
världsmästare i kickboxing och under 8 proffsboxare i tungvikt.

Minns dig som ett stort polish power fan Jag är ett fan av alla fighters, men måste medge att jag blir lite hård i byxan av Izzy. Riktigt jävla speciment! Hade varit trist om han torska, låt han vinna och lets go JONES!!!

Dags för kara-france mot Borotorin nu! Lets go!

Citat:
Ursprungligen postat av Matsu-san
Hade en känsla att Adesanyas pojkvän skulle åka dit så tippade på under 2.5 ronder istället...

Snyggt, grattis! Fick själv sålt lite på Nzechukwu när oddset steg så gjorde en liten profit.
__________________
Senast redigerad av bobo909 2021-03-07 kl. 02:11.
2021-03-07, 02:20
  #9
Medlem
bobo909s avatar
Kara-France härdar ut ett rear naked choke attempt som kändes pågå i timmar för att sedan avsluta Bontorin likt ett TV-spel avslut! Vilken comeback, vackert!
2021-03-07, 02:24
  #10
Medlem
Airwave92s avatar
Magkänslan säger Adesanya men hoppas snäppet mer på Blachowicz. Lär bli intressant.
2021-03-07, 03:00
  #11
Medlem
bobo909s avatar
Redigt stabil insats av Askarov vilket var rätt så väntat, förvånansvärt bra stående mot ett motstånd som Benavidez ändå. Utklassning. Måste få en titelfight nu efter rematchen mellan Figueredo och Moreno.
2021-03-07, 03:28
  #12
Medlem
bobo909s avatar
Klass i första rond mellan Phillips och Yadong. Mark Hunt hade fan somnat av den headkicken! Annars såg Phillips riktigt pigg ut, men Yadong hade sin stunder han med. Underhållande slagväxglingar, 10-9 Phillips. Phillips rörlighet var verkligen nyckeln till sin framgång i fighten, Yadong hade svårt att läsa honom. Blandade in en fin nedtagning i andra också, 20-18 efter två. Rörligheten avtod lite i tredje, och han spelade det mer säkert, fick till en välbehövlig nedtagning med 1:30 kvar, yadong hamnade dock i topposition. Sista rond till Yadong, 29-28 Phillips i min bok.
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback