Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2021-12-22, 03:34
  #97
Medlem
Hellcats avatar
Du kan väl ha en hot tub stream på twitch?
Citera
2021-12-22, 08:57
  #98
Medlem
NiccoJs avatar
Tycker man ofta blir lurad när man annonserar på nätet. Om du istället annonserar i lokaltidningen ringer nog någon lite äldre man som är mer att lita på.
Citera
2022-07-25, 20:24
  #99
Medlem
Kan du inte öppna en verksamhet. Kom och knulla min docka hur du vill.. All inclusive för 500kr i en halvtimme. Hyr en lokal o go for it.😃
Citera
2024-03-26, 08:21
  #100
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChuchuJelly
Hon är inte uppblåsbar. Det är TPE material, silikon som känns läskigt nära riktig hud. Hon ser alltid ut som en riktig kvinna. Både i storlek och proportioner. Vet att många kvinnor är väldigt anti-sexdockor då de tycker det sänder lite seriemördarvibbar.

Fast den bilden du skickade var ju inte ens nära att se verklig ut. Har en docka som ser betydligt mer verklig ut. TPE är för övrigt inte Silikon. TPE är plast som görs till Gummi. Dockan måste dessutom skickas tillbaka till tillverkaren. Den får inte säljas eller kastas på tippen. Jag gav min tjej ultimatum att om hon vill stanna med mig så måste hon acceptera min docka samt att jag har kvinnliga vänner. Hon accepterade det. Inget jag kan rekommendera dock men det fungerar i min situation. Men dockan verkar inte så viktig för dig. Skicka tillbaka den efter att du skaffat en tjej vettja. Var öppen och ärlig om den bara. Säg att du har den men att du ska skicka tillbaka den. Om du nu inte verkligen vill behålla den. Då ska du göra det. Kan tjejen inte acceptera det så älskar hon inte dig. Punkt.
Citera
2024-04-07, 13:49
  #101
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChuchuJelly
Godkväll

Nu är det så att jag är på väg att skaffa mig en livslevande flickvän. Då jag varit utan förhållande i flera år bestämde jag mig för att köpa en så kallad realdoll för två år sedan. Hon är 160cm lång och väger 40kg. Verkliga proportioner osv, nästan lika bra som en riktig kvinna förutom att hon blir kall ibland under vintern då hon saknar blod. Jag har haft många roliga stunder med henne men börjar inse att det är dags att pensionera henne då hon passerat sitt bäst före datum. Dessutom vill jag inte skrämma iväg min potentiella nya flickvän. Hon sitter vanligtvis i garderoben men jag börjar inse att det inte är en optimal gömplats om jag ska ha en flickvän som lägger tandborste i toaskåpet och kläder i garderoben.

Ska jag göra av mig med dockan eller ska jag på något sätt försöka övertyga min nya flickvän att behålla dockan?

Om ni undrar hur hon ser ut, är det ungefär såhär. Som ni förstår är det omöjligt att gömma dockan om man har någon annan som rotar i ens lägenhet.


Behåll dockan, du kan ju knulla den när din tjej inte vill, har du ett förråd så kan du ha den där. Jag brukade knulla mina sexdockor när mina ex inte ställde upp. Jag var ganska krävande sexuellt å ville knulla flera gånger om dagen oftast, ibland orkade dom inte med mig å då var dockorna bra att ha.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback