Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-02-16, 21:27
  #1
Medlem
ChuchuJellys avatar
Godkväll

Nu är det så att jag är på väg att skaffa mig en livslevande flickvän. Då jag varit utan förhållande i flera år bestämde jag mig för att köpa en så kallad realdoll för två år sedan. Hon är 160cm lång och väger 40kg. Verkliga proportioner osv, nästan lika bra som en riktig kvinna förutom att hon blir kall ibland under vintern då hon saknar blod. Jag har haft många roliga stunder med henne men börjar inse att det är dags att pensionera henne då hon passerat sitt bäst före datum. Dessutom vill jag inte skrämma iväg min potentiella nya flickvän. Hon sitter vanligtvis i garderoben men jag börjar inse att det inte är en optimal gömplats om jag ska ha en flickvän som lägger tandborste i toaskåpet och kläder i garderoben.

Ska jag göra av mig med dockan eller ska jag på något sätt försöka övertyga min nya flickvän att behålla dockan?

Om ni undrar hur hon ser ut, är det ungefär såhär. Som ni förstår är det omöjligt att gömma dockan om man har någon annan som rotar i ens lägenhet.

Citera
2021-02-16, 21:31
  #2
Medlem
RingInteSnutens avatar
Försök sälja på blocket eller tradera ifall dom finns kvar.

Säkert någon dåre som kan tänka sig begagnat om han sparar en hacka.
Citera
2021-02-16, 21:32
  #3
Medlem
GeleZachas avatar
Haha knepig sits! Men om du nu har din flickvän behöver du väl inte dockan lika mycket, så jag hade nog slängt den eller magasinerat den.
Citera
2021-02-16, 21:33
  #4
Medlem
ChuchuJellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RingInteSnuten
Försök sälja på blocket eller tradera ifall dom finns kvar.

Säkert någon dåre som kan tänka sig begagnat om han sparar en hacka.

Finns det verkligen så äckliga människor?

Har kommet i all hål hundratals gånger. Har svårt att tro att någon vill ha en så begagnad docka. Hon är välskött dock, ren och fin och faktiskt fortfarande hel trots alla positioner jag misshandlat henne i.
Citera
2021-02-16, 21:37
  #5
Medlem
RingInteSnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChuchuJelly
Finns det verkligen så äckliga människor?

Har kommet i all hål hundratals gånger. Har svårt att tro att någon vill ha en så begagnad docka. Hon är välskött dock, ren och fin och faktiskt fortfarande hel trots alla positioner jag misshandlat henne i.

Garanterat att det finns sådana äckel.

Du lägger ju såklart ut den som nästan nyskick dock och inte som nersprutad och vidrig

Finns ju även folk som hyr dom så...
Citera
2021-02-16, 21:38
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ChuchuJelly
Godkväll

Nu är det så att jag är på väg att skaffa mig en livslevande flickvän. Då jag varit utan förhållande i flera år bestämde jag mig för att köpa en så kallad realdoll för två år sedan. Hon är 160cm lång och väger 40kg. Verkliga proportioner osv, nästan lika bra som en riktig kvinna förutom att hon blir kall ibland under vintern då hon saknar blod. Jag har haft många roliga stunder med henne men börjar inse att det är dags att pensionera henne då hon passerat sitt bäst före datum. Dessutom vill jag inte skrämma iväg min potentiella nya flickvän. Hon sitter vanligtvis i garderoben men jag börjar inse att det inte är en optimal gömplats om jag ska ha en flickvän som lägger tandborste i toaskåpet och kläder i garderoben.

Ska jag göra av mig med dockan eller ska jag på något sätt försöka övertyga min nya flickvän att behålla dockan?

Om ni undrar hur hon ser ut, är det ungefär såhär. Som ni förstår är det omöjligt att gömma dockan om man har någon annan som rotar i ens lägenhet.

Min kille hade gärna fått ha en uppböåsbarabarbara och visa vad och hur han gillar, kanske lite annorlunda med mig för jag sitter i rullstol.
Citera
2021-02-16, 21:38
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChuchuJelly
Har kommet i all hål hundratals gånger.

Det låter som en vanlig svensk kvinna.
Citera
2021-02-16, 21:39
  #8
Avstängd
Pungpuckels avatar
Om du inte har bil, så får du nog lemlästa dockan.. kan ju vara bra att öva, ifall du skulle komma ut som styckmördare i framtiden.
Det börjar med en garderob..
Citera
2021-02-16, 21:40
  #9
Medlem
ChuchuJellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiaWoodgard
Min kille hade gärna fått ha en uppböåsbarabarbara och visa vad och hur han gillar, kanske lite annorlunda med mig för jag sitter i rullstol.

Hon är inte uppblåsbar. Det är TPE material, silikon som känns läskigt nära riktig hud. Hon ser alltid ut som en riktig kvinna. Både i storlek och proportioner. Vet att många kvinnor är väldigt anti-sexdockor då de tycker det sänder lite seriemördarvibbar.
Citera
2021-02-16, 21:42
  #10
Medlem
halaltarzans avatar
Gör dig inte av med dockan, den eventuella flickvännen kanske inte bangar för en trekant.
Citera
2021-02-16, 21:42
  #11
Medlem
killawifes avatar
Jag tar den.
Citera
2021-02-16, 21:45
  #12
Medlem
ChuchuJellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killawife
Jag tar den.

Jag är inte bekväm med att läcka ut min adress. Då jag skrivit en del provocerande saker, vill inte ha expo knackandes på dörren.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback