Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-11-05, 17:22
  #1
Medlem
Silverfiskarnas avatar
Har för nån dag sedan blivit ”uppraggad” av en blondin i 35års åldern. Känns jäkligt skumt.

Det började med att hon ville ha eld vilket jag hade. Hon frågade om jag ville följa med henne hem vilket jag inte nekade.

Väl hemma hos henne slet hon av mina byxor och med ett fast grepp om min kuk ledde hon in mig i badrummet.

Hon tvättade mig och gav mig en avsugming som heter duga... Jävlar vilken kvinna!

Mitt misstag var att jag inte frågade om nummer, svensk som man är...

Hur fan går jag vidare? Avsugningen var grym och när hon red mig var nirvana näst intill..

Hur fan får jag kontakt med henne igen?
Citera
2020-11-05, 17:26
  #2
Avstängd
Maahess avatar
Du får anlita en privatdetektiv.
Citera
2020-11-05, 17:29
  #3
Medlem
Kontakt och kontakt, det är svårt att bestämma sina egna drömmar. Den här drömmen var tydligen väldigt verklighetstrogen för dig. När du lägger dig ikväll kanske du kan titta på lite bilder på blondiner, om nu det är din preferens. Annars får du göra som du brukar.
Citera
2020-11-05, 17:29
  #4
Medlem
Carnills avatar
Du vet väl var du var nånstans? Även om du inte vet exakta gatuadressen så vet du väl vilket område och då är det väl inte så svårt.
Citera
2020-11-05, 17:30
  #5
Avstängd
Maahess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dilutin
Kontakt och kontakt, det är svårt att bestämma sina egna drömmar. Den här drömmen var tydligen väldigt verklighetstrogen för dig. När du lägger dig ikväll kanske du kan titta på lite bilder på blondiner, om nu det är din preferens. Annars får du göra som du brukar.

Hur ser chanserna ut att man kan återkoppla till en dröm och få en fortsättning så att säga?
Citera
2020-11-05, 17:41
  #6
Medlem
Silverfiskarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carnill
Du vet väl var du var nånstans? Även om du inte vet exakta gatuadressen så vet du väl vilket område och då är det väl inte så svårt.

Japp, jag vet vart jag var.. Silja line... Sedan Haninge. Vill dock inte ringa på dörrklockan.
Citera
2020-11-05, 17:54
  #7
Medlem
Silverfiskarnas avatar
Grejen är att raggande blir en annan sak när man själv ligger runt 50. Knulla visst.... men fan nr man får feeling.
Citera
2020-11-05, 17:57
  #8
Medlem
Silverfiskarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Hur ser chanserna ut att man kan återkoppla till en dröm och få en fortsättning så att säga?

Typ vad jag funderar över.
Citera
2020-11-05, 18:53
  #9
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverfiskarna
Japp, jag vet vart jag var.. Silja line... Sedan Haninge. Vill dock inte ringa på dörrklockan.

Går de partybåtarna ens?
Citera
2020-11-05, 18:55
  #10
Avstängd
MaxVSydows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverfiskarna
Har för nån dag sedan blivit ”uppraggad” av en blondin i 35års åldern. Känns jäkligt skumt.

Det började med att hon ville ha eld vilket jag hade. Hon frågade om jag ville följa med henne hem vilket jag inte nekade.

Väl hemma hos henne slet hon av mina byxor och med ett fast grepp om min kuk ledde hon in mig i badrummet.

Hon tvättade mig och gav mig en avsugming som heter duga... Jävlar vilken kvinna!

Mitt misstag var att jag inte frågade om nummer, svensk som man är...

Hur fan går jag vidare? Avsugningen var grym och när hon red mig var nirvana näst intill..

Hur fan får jag kontakt med henne igen?

Du var hemma hos henne, svårt då att få kontakt igen?
Citera
2020-11-05, 19:01
  #11
Medlem
Minns du om ni presenterade er för varandra?

Jag raglade in på en krog för ett par år sen, väl där hade jag tydligen stött som fan på den kvinnliga bartendern. Dagen efter ringer någon upp från skyddat nummer och frågar om XXXXXXX var på den och den krogen igår. Det visade sig vara bartenderdamen. Hon hade hittat mig via nån webplats typ hitta.se eller något liknande.

Jag tänkte att du kan göra likadant som hon gjorde.
Citera
2020-11-06, 00:36
  #12
Medlem
Silverfiskarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittSjundeKonto
Minns du om ni presenterade er för varandra?

Minns är ett vitt begrepp. Självklart presenterade vi oss även om jag inte minns ens vad hon hette/heter. Emma var det inte, inte heller Pernilla.

Har dock hittat en bild och jävlar vad jag fattar att jag blivit besatt. Sen att hon inte är blond längre får vi se som en parantes..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback