Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-08-02, 10:59
  #1765
Medlem
Bellpal haussas upp och där finns givetvis Örjan Berglund redan wow
Citera
2023-10-31, 19:21
  #1766
Medlem
Finns det ingen tråd för herr berg ?
Citera
2023-11-20, 21:18
  #1767
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robba900
Kan säga att jag bränt mig rejält hos Sebastian.
Över 500 000kr som gått i rök. Mestadels i Qlife.
Men majoriteten av alla hans case ligger 80-90% back. Han har haft tusentals och tusentals medlemmar där under dessa två år som han drivit Teamberg. Jag är riktigt sugen på att samla ihop ett gäng och åka hem till honom och knacka på.

Du verka inte vara den enda.
Har forskat lite runt hans grupp. Många som bränt sig.

Startade faktiskt en tråd här på fb om honom för att se om fler folk har erfarenhet av honom.
Citera
2023-11-20, 21:19
  #1768
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback91
Finns det ingen tråd för herr berg ?

Startade en idag
Citera
2023-11-20, 21:25
  #1769
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tipp.Topp
Har inte hört så mycket det senaste men här är några av hans långsiktiga case som han jobbade med och "rekommenderade" sin medlemmar sommaren 2021:

FUUD
QLIFE
Swedish Stirling
Saniona
F-Star (amerikansk)
Cyxone
Bioservo
Scandinavian Chemotech
DLab

Har säkert missat några. Känner ett par personer som var med hos honom fram till sommaren 2021 och riktkurserna (som Sebastian själv satte) låg i samtliga fall flera hundra procent över dåtidens kurs. Jag kan inte tro att han är något annat än en bluff, kanske har han t.om. köpt aktier i bolagen, släppt sina "case" och sen sålt. Jag håller Sebastian Berg och Kursdubblaren högt upp på listan bland de som lurat småsparare utan kunskap att köpa skräp, och det var väl enkelt när marknaden bara gick åt ett håll. Faktum är att jag inte vet ett enda case som Sebastian Berg lyfte fram (långsiktigt) som faktiskt nådde sin riktkurs.

Om man kollar på QLIFE så sitter medlemmarna med gav kring 40-50 kr och den skulle upp till 400-500 kr om jag inte minns fel (Sebastians riktkurs). Så att det är guld hos honom för medlemmarna, nej. Han är extremt duktig på marknadsföring tror jag, men börsen, det tror jag inte han kan.


Vad jag förstå det som så kursade Fuud
Och Sebastian köpte bolaget och driver nu något hälsokost i det ihop med skåningen och Instagram-PT Jonathan Fogelberg. (Osäker på efternamn stavning)
Citera
2024-01-09, 07:09
  #1770
Medlem
(S)vante (p)ilbo är åxå en jävla hausssre
Lägg till idioten i Allarity (v)incent (L)indberg att folk bara låter dessa herrar hålla på och med öppna namn
De verkar inte direkt va rädd om livet
Enbart ute efter haussa köpa/sälja blåsa folk i dippar
Citera
2024-01-09, 07:12
  #1771
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tishaah
Startade en idag
Länk ?
Citera
2024-01-11, 15:23
  #1772
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snakepliskensthlm
Länk ?

(FB) Sebastian Berg och TeamBerg
Citera
2024-03-07, 13:00
  #1773
Medlem
jack.danielss avatar
Hur kan en man med så grandios självbild bara försvinna från bruset? (Ibra)

Har han kommit till insikt att han endast har mediokra kunskaper inom aktiehandel? Eller gjorde han ett rejält klipp och lever nu livet på en söderhavsö?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback