Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-04-08, 22:48
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bergsdal
Haha tack detsamma. Du fattar verkligen ingenting. schack? Varför skriver alltid folk på flashback som dig? Som att det är något spel eller där man "vinner" någonting.

En stor uppgift med A.I är att den ska få text som människan inte förstår till läsbar, det är grunden till all god A.I. Sedan med hjälp av algoritmer kan det utföras sekvenser som är beroende av varandra såsom sorteringsalgoritm med mera.

Vill du jag ska hjälpa till med din läxa eller vad är det frågan om? "Skriv med egna unika ord" liksom hahahah, försöker du nå max ordet eller vad

Jag har dock ingenting att bevisa för någon här på fb självklart

Jag vill se mer vad folk tycker och inget mer
Det är inget spel, det är en diskussion. Om diskussionen består av att ena parten (du) bara ställer dig upp och bajsar på schackbordet likt en duva hade gjort (liknelse) så är det ingen idé att fortsätta. Jag anser att man ska ha god koll på ämnena som man pratar om, vilket du uppenbarligen inte har då du inte kan förklara med egna ord vad varken AI eller en algoritm är. Det är lite som att snacka om fotboll med någon som tror att det är att man kastar bollar i en hink och vägrar ta till sig vad det egentligen är, inte sant? Det blir ingen produktiv diskussion. Du behöver inte svara, ta till dig istället. Kram.
Citera
2020-04-09, 21:51
  #14
Moderator
fredrik686s avatar
Coronaviruset och covid-19 --> Övervakning och integritet
/Moderator
Citera
2021-03-16, 07:44
  #15
Medlem
Nordisk-Styrkas avatar
SD, MP, S, M, C, L och KD är för övervakning av chatt, email och videosamtal. Fokus verkar ligga på att jaga högerextrema svenskar.
Citat:
I en omröstning i EU-parlamentet i början av mars röstade majoriteten av svenska EU-parlamentariker för ett yttrande om stöd till EU-kommissionens planer på att införa tvång för alla kommunikationstjänster att övervaka och granska privat kommunikation. De vill att varje chattmeddelande ska läsas, varje email ska granskas, varje videosamtal övervakas.
https://piratpartiet.se/nyheter/fran...kommunikation/
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback