Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-10-30, 01:49
  #1
Medlem
Kalk-Allans avatar
"Donald Trump är en ”framgångsrik sociopat” och ”världens farligaste man”.

Det säger en före detta psykiatriprofessor om den amerikanske presidenten – och han får medhåll av kolleger.

”Skulle det här inte normalt sett leda till tvångsomhändertagande på grund av mental ohälsa?”, skrev en psykologiprofessor om ett av Trumps uttalanden."

Jag har väldigt svårt att tro detta, de som blir intervjuade är ju förmodligen Trump hatare ! Vad tror ni?
2019-10-30, 01:58
  #2
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalk-Allan
"Donald Trump är en ”framgångsrik sociopat” och ”världens farligaste man”.

Det säger en före detta psykiatriprofessor om den amerikanske presidenten – och han får medhåll av kolleger.

”Skulle det här inte normalt sett leda till tvångsomhändertagande på grund av mental ohälsa?”, skrev en psykologiprofessor om ett av Trumps uttalanden."

Jag har väldigt svårt att tro detta, de som blir intervjuade är ju förmodligen Trump hatare ! Vad tror ni?

Hur kan en psykolog/psykiatriker ställa en diagnos utan att ha träffat vederbörande?
Ta ifrån dem deras legitimation. Oseriösa.
2019-10-30, 02:09
  #3
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalk-Allan
"Donald Trump är en ”framgångsrik sociopat” och ”världens farligaste man”.

Det säger en före detta psykiatriprofessor om den amerikanske presidenten – och han får medhåll av kolleger.

”Skulle det här inte normalt sett leda till tvångsomhändertagande på grund av mental ohälsa?”, skrev en psykologiprofessor om ett av Trumps uttalanden."

Jag har väldigt svårt att tro detta, de som blir intervjuade är ju förmodligen Trump hatare ! Vad tror ni?

Öh...jo det håller nog alla med om. Även hans vänner. Klart han är supersociopat. Men väldigt framgångsrik, duktig på affärer och patriot. Bra för USA helt klart. De tjänar en massa pengar och blir av med en massa kriminella. Men han är ju helt galen på riktigt. Men han fixar ju en jävla massa jobb till arbetarna i USA och håller igång högkonjunkturen. Därför han lyckas. Behöver inte vara svårare än så. Folk får det bättre med hans politik i USA och därför kommer han bli omvald.
__________________
Senast redigerad av johnthedickholmes 2019-10-30 kl. 02:12.
2019-10-30, 02:45
  #4
Medlem
Knucklehugss avatar
Ja det kommer ju inte som någon överraskning. Han är både sociopat och oberäknelig men det är USAs problem som röstat fram honom, inte mitt.

Roy Cohn skulle ha varit stolt idag när hans "skrämma till tystnad metoder" och "säg det folk vill höra" metoder användes för att ta hans vän/advokat hela vägen in till vita huset.
2019-10-30, 02:56
  #5
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Hur kan en psykolog/psykiatriker ställa en diagnos utan att ha träffat vederbörande?
Ta ifrån dem deras legitimation. Oseriösa.
Den här professorn är känd för tidigare diagnoser som har visat sig mycket säkra utan att ha träffat personen personligen. Han har skrivit många böcker i ämnet också.
2019-10-30, 05:24
  #6
Medlem
Mr Bs avatar
Han är bra mycket mindre sjuk i huvudet än Stefan lövfen och svenska politiker som medvetet förstör för miljoner svenske och Betalar främmande människor att invadera landet .

Trump är narcissist en brilliant sådan .
2019-10-30, 05:25
  #7
Medlem
Jag gillar Trump och hade jag varit amerikan så hade jag röstat på honom. Den där obehagliga kärrin..en Clinton skrämmer skiten ur mig. Bittra gamla tanter ska INTE ha makt. Varför jag tror hon är bitter? JO för hon är fortfarande gift med den gamle Bill som skämde ut sig och sin fru inför hela amerikanska folket när han sexa runt med UNGA och VACKRA Lewinsky.
2019-10-30, 05:54
  #8
Medlem
Qusimotos avatar
Undra vad för diagnoser våra politiker kan ha då? vill jag inte ens tänka på
2019-10-30, 06:10
  #9
Medlem
hjaelploskilles avatar
Det finns ju rätt många tecken på det ja, han är missanpassad på något sätt. Hans photo-op i El Paso efter skjutningen tyder väl på någon sorts sociopati där han flinar medan Melania håller i bäbisen som nyligen blivit föräldralös https://politicaldig.com/wp-content/...mp-empathy.jpg

Sen alla tusentals sjuka saker han säger, "we're building wall in Colorado" osv men det är väl mer hans påträngande demens
2019-10-30, 06:13
  #10
Medlem
Hur bevisar han att Trump är sociopat är då frågan?

Är det en "professionell gissning" eller har han några konkreta bevis?


Det finns säkert unga tonårstjejer som är helt övertygade om att killarna som jobbar inne på slakten är psykopater, onda jävlar som mördar stackars kossor, helt empatistörda dessa slaktare som kallblodigt mördar djur.

Dom har ju bevisen rakt framför sig, dom bokstavligt talat mördar korna, dom är sociopater.


Bränn häxorna på bål vi behöver inga bevis vi ser ju att dom är häxor. Kolla på henne hon håller på med örtbrygder. Ni ser ju att hon är en häxa, släng ner henne för ett stup ska ni få se att hon flyger iväg för att rädda sig själv.
2019-10-30, 06:15
  #11
Medlem
Tubleross avatar
Han är 100 gånger bättre än våra svenska politiker som vill utföra kollektivt självmord på vårt kära land.
2019-10-30, 06:20
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tubleros
Han är 100 gånger bättre än våra svenska politiker som vill utföra kollektivt självmord på vårt kära land.
-----------------------------------------------------------------------------------om inte TUSEN
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback