Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-11-22, 15:04
  #1
Medlem
Xsylens avatar
https://www.acast.com/klotterpodden

Tänkte mest tipsa faktiskt.. en symbolisk frågeställning, vilka vill ni höra?

Hade varit kul om de inte bara tar klottrare från sthlm-sceenen ..
Citera
2016-11-22, 15:20
  #2
Medlem
00sjus avatar
Har inte lyssnat på podden med skulle vara kul med historier när det blivit knas.
Citera
2016-11-22, 15:29
  #3
Medlem
Xsylens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 00sju
Har inte lyssnat på podden med skulle vara kul med historier när det blivit knas.
Psykos kapitel på stjärnhimlen är ju fullspäckad med knas..
Citera
2016-11-22, 16:01
  #4
Avstängd
HMBPTOLEMAJOWs avatar
Avsnittet med Mel var riktigt kul att höra. Hade varit skoj med fler röjmålare. Ligisds historia hade inte varit fel heller. Triss hade varit najs också. Inte för att han är en särskilt vass målare, men tror han har många stories.

Såg att det kommit ut ett nytt avsnitt nu med nån som skriver "Finsk". Har aldrig set eller hört talas om, men så har jag inte bott i Stockholm eller Sverige på länge.

Edit: Sad och Fher vill jag höra också.
__________________
Senast redigerad av HMBPTOLEMAJOW 2016-11-22 kl. 16:05.
Citera
2016-11-22, 16:04
  #5
Medlem
EinRs avatar
Min top3 : Reson Cleye Fher
Citera
2016-11-22, 16:32
  #6
Medlem
skulle uppskatta stöken! känns som ett riktigt unikum.
Citera
2016-11-22, 16:37
  #7
Medlem
victoryzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Avsnittet med Mel var riktigt kul att höra. Hade varit skoj med fler röjmålare. Ligisds historia hade inte varit fel heller. Triss hade varit najs också. Inte för att han är en särskilt vass målare, men tror han har många stories.

Såg att det kommit ut ett nytt avsnitt nu med nån som skriver "Finsk". Har aldrig set eller hört talas om, men så har jag inte bott i Stockholm eller Sverige på länge.

Edit: Sad och Fher vill jag höra också.

Märks att du inte bott i Sverige på ett tag om du påstår att Triss inte är en vass målare.
Citera
2016-11-22, 16:56
  #8
Medlem
Jag vill ha Weone, Edit eller Aber. Pallar ej om han bara tar Stockholmswriters
Citera
2016-11-22, 17:11
  #9
Avstängd
LevLivet999s avatar
Fixa podd med DOME eller PUNK från Göteborg så är jag nöjd.
Citera
2016-11-22, 18:21
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av victoryz
Märks att du inte bott i Sverige på ett tag om du påstår att Triss inte är en vass målare.
Han får la ha sin egen åsikt
Citera
2016-11-22, 18:40
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjoobidoobie
Han får la ha sin egen åsikt
Fast att påstå att Triss inte är vass är ju riksidiotiskt. Han lirar mycket (antar att han målar mest i hela bst?) samt att han både har väldigt bra känsla för färg & form dessutom.

Jag vill lyssna på Serio, fher och triss framförallt, men det är ju omöjligt att veta vilken målare som är intressantast i förväg.
Citera
2016-11-23, 10:21
  #12
Avstängd
HMBPTOLEMAJOWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av victoryz
Märks att du inte bott i Sverige på ett tag om du påstår att Triss inte är en vass målare.
Att jag inte tycker att han är en särskilt vass målare är väl ändå någonting högst personligt?

Jag vet att han har börjat lira bättre grejor senaste åren, vet att han har känsla för färg och form. Men i mitt tycke är inte stilen den mest tilltalande. Låt mig tycka så, du.

Kom på att jag gärna skulle höra Hank i intervju också. Intressant karl.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback