Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-27, 23:48
  #277
Medlem
Vafan konstigt ni skriver det här med att ni hittat porr i skogen ha ha, aldrig varit med om
Citera
2024-04-28, 00:38
  #278
Medlem
Slavokias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojje48
Vafan konstigt ni skriver det här med att ni hittat porr i skogen ha ha, aldrig varit med om
På 1970- talet var detta vanligt och det var miljonprogramsungarna som hittade dem.
Så jag kan också sälla mig till den skaran som innan Internet läste viss lektyr(Lektyr )
Citera
2024-04-28, 00:40
  #279
Medlem
Highfashions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojje48
Vafan konstigt ni skriver det här med att ni hittat porr i skogen ha ha, aldrig varit med om

Skämtar du eller? När jag var liten (9-12år) hittat vi jämt porrtidning i skogen bredvid vår skola.

Jag har även pratat med farsan och min morbror och dom sa att det var samma på deras tid. Dom hittade också porrtidningar i skogen haha
Citera
2024-04-28, 01:00
  #280
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slavokia
På 1970- talet var detta vanligt och det var miljonprogramsungarna som hittade dem.
Så jag kan också sälla mig till den skaran som innan Internet läste viss lektyr(Lektyr )

Citat:
Ursprungligen postat av Highfashion
Skämtar du eller? När jag var liten (9-12år) hittat vi jämt porrtidning i skogen bredvid vår skola.

Jag har även pratat med farsan och min morbror och dom sa att det var samma på deras tid. Dom hittade också porrtidningar i skogen haha

Man var ju bara tvungen att leta lite, kojor eller en tät gran kunde vara bra ställen att söka lite extra.
Citera
2024-04-28, 01:03
  #281
Medlem
Ganonitos avatar
Lekte, läste serietidningar, ritade och spelade datorspel.
Citera
2024-04-28, 01:03
  #282
Medlem
Highfashions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Man var ju bara tvungen att leta lite, kojor eller en tät gran kunde vara bra ställen att söka lite extra.

Jag har dock ofta funderat över vem fan det var som köpte porrtidningarna och gömde det i skogen?

Var det andra kids som inte vågade ta hem det eller var det någon toffel hemmafarsa som inte ville riskera att barn eller frugan skulle hitta det hemma?
Citera
2024-04-28, 01:13
  #283
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Highfashion
Jag har dock ofta funderat över vem fan det var som köpte porrtidningarna och gömde det i skogen?

Var det andra kids som inte vågade ta hem det eller var det någon toffel hemmafarsa som inte ville riskera att barn eller frugan skulle hitta det hemma?

Ser jag på min skog i min hemort så var det antingen alkisar eller halvt hemlösa som hade dessa gömmor, vet inte hur det var för andra men jag kommer från en mindre ort.
Citera
2024-04-28, 08:57
  #284
Medlem
Pusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Highfashion
Jag har dock ofta funderat över vem fan det var som köpte porrtidningarna och gömde det i skogen?

Var det andra kids som inte vågade ta hem det eller var det någon toffel hemmafarsa som inte ville riskera att barn eller frugan skulle hitta det hemma?

Det finns en tråd om det:

(FB) Vem dumpar porren i skogen?

Förmodligen tonårspojkar och gifta män som inte ville att mamma eller frugan skulle upptäcka dem. Alternativt kan det ha varit pedofiler som ville att barn skulle upptäcka dem.

Beware of Homosexuals!
https://youtube.com/watch?v=C9QuSCZUoC8&t=3m44s

^^ Någon skrev ovan att det hittades tidningar precis utanför skolan och det låter ju lite suspekt.
Citera
2024-04-28, 12:26
  #285
Medlem
Muppetys avatar
Man hade en mamma och en pappa som var gifta med varandra. Skilsmässobarn, som de kallades, blev antingen värstingar eller mobbade.

Blev själv ett skilsmässobarn 1994, när jag var 14, men då började separeringarna från föräldrarna att bli vanligare, men på 80-talet var det ju skam om man inte hade riktiga föräldrar.
Citera
2024-04-30, 20:25
  #286
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pust
Det finns en tråd om det:

(FB) Vem dumpar porren i skogen?

Förmodligen tonårspojkar och gifta män som inte ville att mamma eller frugan skulle upptäcka dem. Alternativt kan det ha varit pedofiler som ville att barn skulle upptäcka dem.

Beware of Homosexuals!
https://youtube.com/watch?v=C9QuSCZUoC8&t=3m44s

^^ Någon skrev ovan att det hittades tidningar precis utanför skolan och det låter ju lite suspekt.

Ha ha nu görmmer man dom i en mapp på datorn istället?
Citera
2024-04-30, 20:29
  #287
Medlem
Pungsvings avatar
Det hjälper om man bor i tätbebyggt område och det finns skog intill. Man kan inte bo i Norrland och gå ut i skogen och hitta porr.
Citera
2024-04-30, 21:59
  #288
Medlem
invandrar-leffes avatar
Höll mestadels på med grottmålningar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback