Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-10-02, 14:45
  #1
Medlem
Trodde aldrig jag skulle läsa det men nu står 4 etniskt svenska ungdomar åtalade för en gruppvåldtäkt av en ung svensk tjej.

http://www.exponerat.net/fyra-svensk...t-pa-bravalla/

Är det första fallet som kommer fram?

Hur kommer detta påverka människor syn på dessa vidriga brott, är det nu inte alltid antaget att det är ett gäng blattar trots att sannolikheten för det såklart är enormt mycket större än i detta fall med etniska svenskar.
Citera
2015-10-02, 14:45
  #2
Moderator
blomvattnares avatar
Lite citat:

Citat:
Fyra svenska män åtalades igår för grov våldtäkt som ska ha skett under Bråvallafestivalen förra året. Männen är mellan 22 och 27 år gamla. Våldtäkten ska ha filmats och fotats.

Citat:
Våldtäkten ska ha skett inne i en husvagn när kvinnan var berusad och låg utslagen på en brist.

Männen ska då haft samlag med henne och utsatt henne för andra sexuella handlingar som är jämförbar med samlag.
Citera
2015-10-02, 14:53
  #3
Medlem
4yoonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgileSnark
Trodde aldrig jag skulle läsa det men nu står 4 etniskt svenska ungdomar åtalade för en gruppvåldtäkt av en ung svensk tjej.

http://www.exponerat.net/fyra-svensk...t-pa-bravalla/

Är det första fallet som kommer fram?

Hur kommer detta påverka människor syn på dessa vidriga brott, är det nu inte alltid antaget att det är ett gäng blattar trots att sannolikheten för det såklart är enormt mycket större än i detta fall med etniska svenskar.

Hmm... Vadå äntligen??? hade du något emot tjejen som (kanske?) blev våldtagen?
Eller är du bara glad för våldtäkten samt att det var svenskar?
Kommer du skrika äntligen när vi får vår första helsvenska folkmördare? (ja typ åk till valfritt land och var med att utrota ett folk...)
Helsvenska självmordsbombare? Får vi ett jippie från dig då?

Sjukt jävla beteende...
Citera
2015-10-02, 14:53
  #4
Medlem
KortStubins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgileSnark
Trodde aldrig jag skulle läsa det men nu står 4 etniskt svenska ungdomar åtalade för en gruppvåldtäkt av en ung svensk tjej.

http://www.exponerat.net/fyra-svensk...t-pa-bravalla/

Är det första fallet som kommer fram?

Hur kommer detta påverka människor syn på dessa vidriga brott, är det nu inte alltid antaget att det är ett gäng blattar trots att sannolikheten för det såklart är enormt mycket större än i detta fall med etniska svenskar.

Jag har samma syn på det här oavsett vilka som begår brottet. Svin som begår dessa brott har förverkat sina mänskliga rättigheter och bör avlägsnas från planeten.
Citera
2015-10-02, 15:02
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AgileSnark
Trodde aldrig jag skulle läsa det men nu står 4 etniskt svenska ungdomar åtalade för en gruppvåldtäkt av en ung svensk tjej.

http://www.exponerat.net/fyra-svensk...t-pa-bravalla/

Är det första fallet som kommer fram?

Hur kommer detta påverka människor syn på dessa vidriga brott, är det nu inte alltid antaget att det är ett gäng blattar trots att sannolikheten för det såklart är enormt mycket större än i detta fall med etniska svenskar.

Och vart tror du dom hämtat inspirationen från?…
Hade vi inte haft invandring så hade detta knappast aldrig hänt.
Citera
2015-10-02, 15:18
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4yoonly
Hmm... Vadå äntligen??? hade du något emot tjejen som (kanske?) blev våldtagen?
Eller är du bara glad för våldtäkten samt att det var svenskar?
Kommer du skrika äntligen när vi får vår första helsvenska folkmördare? (ja typ åk till valfritt land och var med att utrota ett folk...)
Helsvenska självmordsbombare? Får vi ett jippie från dig då?

Sjukt jävla beteende...

Ironisk vettu. Precis som vänstern hadde hagamannen för som kontring för alla blattar som våldtar har de nu en fin kontring för all gruppvåldtäkter.
Citera
2015-10-02, 15:20
  #7
Medlem
Men vilken jävla sjuk rubrik.

Citat:
Ursprungligen postat av Magirus
Och vart tror du dom hämtat inspirationen från?…
Hade vi inte haft invandring så hade detta knappast aldrig hänt.

Men allvarligt?

Fel i huvudet kan det bli på både svart och vit. Skillnaden tror jag är att vita får skämmas mer för det de har gjort. Jag vet inte vad föräldrar och kompisar till invällare tycker och tänker om gruppvåldtäkter?
Citera
2015-10-02, 15:21
  #8
Medlem
4yoonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgileSnark
Ironisk vettu. Precis som vänstern hadde hagamannen för som kontring för alla blattar som våldtar har de nu en fin kontring för all gruppvåldtäkter.

Ah ok... ironi är svårt ibland... men ok...
Citera
2015-10-02, 15:29
  #9
Avstängd
Paffiserads avatar
Lika äckligt oavsett vem.

Nu vet jag inte om det är rent statistiskt mest invandrare som våldtar. Men hur som helst så är det även mest invandrare som jag personligen sett ingripa och hjälpa till en tjej som är på väg att bli våldtagen. Medans jag har sett många svenskar ignorera och gå förbi, visst att inte våga agera på grund av att man är rädd bli slagen är aningen acceptabelt men för fan kalla på hjälp till någon som faktiskt nerverna att ingripa eller ring 112? Varför gå förbi hur fan somnar man om natten då undrar jag? Tråkigt att vi är så mesiga i detta land.
Citera
2015-10-02, 15:29
  #10
Medlem
Vilka jävla idioter! Vad tänker de med? Hoppas att de får långa kännbara fängelsestraff!

Nej, det spelar ingen roll att de är svenskar, de är lika hatade ändå för våldtäktsmän är våldtäktsmän speciellt hatade blir de när de utför en gruppvåldtäkt.

Vidrigt!

Sen att det är ett undantagsfall och att det normalt brukar vara icke-svenskar som utför gruppvåldtäkter är ju tråkigt, men så ser ju verkligheten ut.
Citera
2015-10-02, 15:37
  #11
Avstängd
twigdolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paffiserad
Lika äckligt oavsett vem.

Nu vet jag inte om det är rent statistiskt mest invandrare som våldtar. Men hur som helst så är det även mest invandrare som jag personligen sett ingripa och hjälpa till en tjej som är på väg att bli våldtagen. Medans jag har sett många svenskar ignorera och gå förbi, visst att inte våga agera på grund av att man är rädd bli slagen är aningen acceptabelt men för fan kalla på hjälp till någon som faktiskt nerverna att ingripa eller ring 112? Varför gå förbi hur fan somnar man om natten då undrar jag? Tråkigt att vi är så mesiga i detta land.

Vänta lite nu du ser att folk inte ingriper? Vad är grejen med de beteende att observera att folk inte ingriper oftast vid våldtäkt? Låter jävligt mystiskt att man ens kan befinna sig runt massa personer som våldtas och se om andra bryr sig, vad gör du själv då menar du?

Jag har aldrig någonsin bevittnat en våldtäkt, du får de låta så extremt vanligt att våldtäkter sker så alla ser de, men ingen bryr sig.
Citera
2015-10-02, 15:39
  #12
Medlem
TheLastStandss avatar
Nja, inte första gången svenskar begår gruppvåldtäkt men det är väldigt ovanligt bör tilläggas.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback