Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-10-18, 02:03
  #1
Medlem
Ok, jag ser att många blir kär i sin lärare nu för tiden

Ok, jag har en lärare som jag gillar lite extra. jag vill inbilla mig att hon gillar mig lite mer också men, jag inbillar mig nog bara.

Jag har aldrig varit kär i en lärare förut. och på det så är hon 21år och jag 20 (hon är en vikarie).
Jag har gått och sökt andra tjejer men kan inte sluta tänka på henne.

Jag kan inte häller bara säga vad jag känner för jag är rädd att det ska bli missförstånd (det finns ett litet kommunikations bekymmer mellan henne och mig)

Jag skulle göra allt för att få en dejt med henne åtminstone.

Tacksam för hjälp
Citera
2014-10-18, 02:05
  #2
Medlem
bithaxs avatar
Men hur kan du hålla på sådär?

Tror du att hon vill nått med dig eller?
Citera
2014-10-18, 02:10
  #3
Medlem
NovaOculuss avatar
Men låt personen få utföra sitt jobb utan att du objektifierar henne

Vad är det för kommunikationsproblem?
Citera
2014-10-18, 03:08
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lemonadekoki
Ok, jag ser att många blir kär i sin lärare nu för tiden

Ok, jag har en lärare som jag gillar lite extra. jag vill inbilla mig att hon gillar mig lite mer också men, jag inbillar mig nog bara.

Jag har aldrig varit kär i en lärare förut. och på det så är hon 21år och jag 20 (hon är en vikarie).
Jag har gått och sökt andra tjejer men kan inte sluta tänka på henne.

Jag kan inte häller bara säga vad jag känner för jag är rädd att det ska bli missförstånd (det finns ett litet kommunikations bekymmer mellan henne och mig)

Jag skulle göra allt för att få en dejt med henne åtminstone.

Tacksam för hjälp

Du kan ju alltid skicka en blombukett och en chokladask till henne, och bifoga ett fint tackkort där du tackar for alla fina lektioner du haft med henne. Glom nu inte att skriva ditt telefonnummer på kortet och passa på att fråga om en dejt. Gor du inget, ja då händer inget.
Citera
2014-10-18, 03:48
  #5
Medlem
Gör som vilken elev som helst. Räck upp handen och fråga om hon är sugen på en dejt. Även om svaret kommer bli nej så kan du avläsa om hon är sugen eller inte. Om hon inte skulle vara de så kan du inbilla dig om att de va ett prank ^^
Citera
2014-10-18, 03:55
  #6
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winnertip
Du kan ju alltid skicka en blombukett och en chokladask till henne, och bifoga ett fint tackkort där du tackar for alla fina lektioner du haft med henne. Glom nu inte att skriva ditt telefonnummer på kortet och passa på att fråga om en dejt. Gor du inget, ja då händer inget.

Jag tycker bara det känns så mäkligt att göra en sån sak för en person man inte ens har nån riktig connection med.

Jag vet inte, känns mest desperat och omoget i min värld, att tro att man kan köpa sig sex/dejt av nån random genom att ge blommor och presenter, eller funka med en person som man inte ens vet hur dom är privat.

Och kännde hon på nått sätt att TS var speciell så kulle dom väll redan ha pratat utanför lektionerna.
Hade de lixom haft en liten vänskap redan, och hon verkar vara på, men inte vågar, ja då är det naturligtvis dumt att låta changsen gå förlorad.

Men jag är väll kanske bara pessimist.
__________________
Senast redigerad av bithax 2014-10-18 kl. 04:02.
Citera
2014-10-18, 08:52
  #7
Medlem
FetDudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lemonadekoki
Ok, jag ser att många blir kär i sin lärare nu för tiden

Ok, jag har en lärare som jag gillar lite extra. jag vill inbilla mig att hon gillar mig lite mer också men, jag inbillar mig nog bara.

Jag har aldrig varit kär i en lärare förut. och på det så är hon 21år och jag 20 (hon är en vikarie).
Jag har gått och sökt andra tjejer men kan inte sluta tänka på henne.

Jag kan inte häller bara säga vad jag känner för jag är rädd att det ska bli missförstånd (det finns ett litet kommunikations bekymmer mellan henne och mig)

Jag skulle göra allt för att få en dejt med henne åtminstone.

Tacksam för hjälp

Låter som du vill följa en trend för många andra elever blir det. Borde nog vara medveten om att hon inte vill gå ut med sin student iaf.... Så fråga med en öppning till efter hon har slutat va din lärare?
Citera
2014-10-18, 10:19
  #8
Medlem
Dildosauruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Men låt personen få utföra sitt jobb utan att du objektifierar henne

Vad är det för kommunikationsproblem?
Hahah vilken jävla dubbelmoral.

OnT: Vad går du för skola där det finns 20-åriga elever och 21-åriga lärare? Varför skulle det vara ett bekymmer att bjuda ut henne efter hennes vikariat?
Citera
2014-10-18, 10:56
  #9
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dildosaurus
Hahah vilken jävla dubbelmoral.

OnT: Vad går du för skola där det finns 20-åriga elever och 21-åriga lärare? Varför skulle det vara ett bekymmer att bjuda ut henne efter hennes vikariat?
schhhh

Du har en poäng, när vikariatet på den skolan har tagit slut är det fritt fram.
Citera
2014-10-18, 10:58
  #10
Medlem
quaaludes.s avatar
Är det på grund av hennes unga ålder och position du attraheras av henne?
__________________
Senast redigerad av quaaludes. 2014-10-18 kl. 11:10.
Citera
2014-10-18, 11:38
  #11
Medlem
origamis avatar
Det fanns på nätet en bra video som lärde hur man raggar en lärare... Måste ha varit på brazzers

ONT: Be ut henne på sista vikariedagen hon har.
Citera
2014-10-18, 18:56
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Jag tycker bara det känns så mäkligt att göra en sån sak för en person man inte ens har nån riktig connection med.

Jag vet inte, känns mest desperat och omoget i min värld, att tro att man kan köpa sig sex/dejt av nån random genom att ge blommor och presenter, eller funka med en person som man inte ens vet hur dom är privat.

Och kännde hon på nått sätt att TS var speciell så kulle dom väll redan ha pratat utanför lektionerna.
Hade de lixom haft en liten vänskap redan, och hon verkar vara på, men inte vågar, ja då är det naturligtvis dumt att låta changsen gå förlorad.

Men jag är väll kanske bara pessimist.

Som alltid, "back to basic" om man är villrådig. Om du har en bättre approach så är jag idel ora.
Dock måste jag säga, om man vill belägra en dam så gäller de gamla beprovade recepten.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback