Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-09-24, 20:25
  #1
Medlem
Vad tycker ni killar om kukringar? Är det nåt man bör införskaffa om ståndet inte alltid vill hålla sig under sexet? Hur är det att komma med en sån runt roten, gör det ont eller blir det skönare? Era åsikter tack!
Citera
2014-09-24, 20:56
  #2
Medlem
Värdelöst. Bättre att han jobbar på sin nervositet istället.
Citera
2014-09-24, 21:09
  #3
Medlem
Personligen gillade jag att använda dessa.
Har inga problem what so ever utan gillade bara känslan.
Testa!
Citera
2014-09-24, 22:00
  #4
Medlem
Ja fall du vill ha motsvarande effekt så kan du testa ett knep. Snurra gummisnodd runt pungen och kom med den på så får du känna av. Snurra tills du känner att det är nog. Sen kan du köpa en bättre kokning därefter
Citera
2014-09-25, 07:09
  #5
Medlem
VisitByIncubuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Vad tycker ni killar om kukringar? Är det nåt man bör införskaffa om ståndet inte alltid vill hålla sig under sexet? Hur är det att komma med en sån runt roten, gör det ont eller blir det skönare? Era åsikter tack!

Jag har haft kukring några gånger för att känna skillnaden. Första gången köpte jag en för liten ring vilket gjorde att jag fick ont men efter nytt inköp gick det bättre.

Det blev en häftig känsla och jag tyckte att ståndet blev större men också rödare. Blodet forsar ju inte lika lätt fram och tillbaka vilket gör att kuken kan se lite märklig ut, ungefär som att strypa tillförseln i ett finger under en längre tid. Jag kunde knulla länge eftersom känslan försvann till stor del. Jag antar att det är syftet för dig. Ståndet håller och du kan prestera. Däremot fick jag ont av ringen till slut eftersom den stöter emot dig själv när du knullar. Kanske är en vanesak?

Som sagt tycker jag att du ska prova men köp en större ring än du först tror att du behöver eftersom blodet gör att kuken sväller.
Citera
2014-09-26, 09:53
  #6
Medlem
OT raderat
//Moderator
Citera
2014-09-26, 09:59
  #7
Medlem
Ta ett måttband och mät runt pung och kuk. Köp sedan en ring som är något mindre än det måttet så blir det perfekt. En i gummi är att rekommendera till en början men om du gillar det och det funkar för dig så köp en i metall.

Testa några gånger och runka solo så du lär dig hur det funkar och känns så det inte känns pinsamt med bruden
Citera
2014-09-26, 10:02
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Vad tycker ni killar om kukringar? Är det nåt man bör införskaffa om ståndet inte alltid vill hålla sig under sexet? Hur är det att komma med en sån runt roten, gör det ont eller blir det skönare? Era åsikter tack!

Tycker det är sjukt skönt. Kuken blir riktigt svullen och blodfylld.
Bra om ståndet inte vill hålla sig.
Känns intensivt i kuken då man kommer då den är så blodfylld så blir det trångt i pissröret. Saggen pressas ut och man får sjukt hårt sprut.
Ovant i början så kör runk själv så du vänjer dig med känslan. Tänker inte på det då man pumpar på och kommer men känns som kuken är as fet efteråt, lite svårt få av ringen kan det va men bara ta lite tvål eller hoppa i duschen.
Citera
2024-01-04, 05:49
  #9
Medlem
Jag gillar det, dels så blir kuken hårdare men får samtidigt en skönare utlösning när jag kommer, föredrar även om killen (är gay så) använder kukring en fin kuk blir liksom finare och upplever samma sak där hårdare den får killen ett kraftigare skönare sprut
Citera
2024-03-18, 15:14
  #10
Medlem
En kukring runt roten på en rakad kuk och gärna tillsammans med strumpbyxor.
Känns skönt att sola på nakenstranden med rakad kuk och kukring
Citera
2024-03-22, 21:26
  #11
Medlem
heavyloadzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BilligaGronsaker
En kukring runt roten på en rakad kuk och gärna tillsammans med strumpbyxor.
Känns skönt att sola på nakenstranden med rakad kuk och kukring

Ligger du på stranden med kukring och strumpbyxor och solar?
Citera
2024-03-22, 21:38
  #12
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BilligaGronsaker
En kukring runt roten på en rakad kuk och gärna tillsammans med strumpbyxor.
Känns skönt att sola på nakenstranden med rakad kuk och kukring
Ja det låter perverst speciellt om du har bemödat dig med att raka könshår och som gräddet på moset trängt på dig ett par strumpbyxor också! Men du är ju inte naken du har ju strumpbyxorna på dig.
Kukringen gör att du inte är naken.
Och du frestar nog ingen mer än dig själv.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback