Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-05-10, 23:45
  #1
Medlem
Hej!

Lärde känna en tjej för ett tag sedan. Vi umgicks och hade kul. Det var något i luften mellan oss. Vi har inte haft sex men vi har hånglat.

Hur som helst så är denna tjej en sådan som spelar väldigt svår.

Nu när vi smsar så svarar hon väldigt kort. Ställer inga frågor tillbaka med mera.

Men hon vill ändå träffa mig? WTF?

Varför inte bara vara enkel på sms istället för att svara korta svar? Vill hon bli jagad månne?

Kan även erkänna att hon visat mycket mer intresse än vad jag gjort. Kanske vill hon spela svår och att jag ska bli på?
__________________
Senast redigerad av Missbeauty 2014-05-10 kl. 23:48.
Citera
2014-05-10, 23:47
  #2
Medlem
spela svår för söka vara upptagen.

i fall du verkar ointresserad av henne så kommer hon att höra av sig till dig. och ifall inte så var ni inte ment att bli helt enkelt
Citera
2014-05-10, 23:50
  #3
Avstängd
Dussells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missbeauty
Hej!

Lärde känna en tjej för ett tag sedan. Vi umgicks och hade kul. Det var något i luften mellan oss. Vi har inte haft sex men vi har hånglat.

Hur som helst så är denna tjej en sådan som spelar väldigt svår.

Nu när vi smsar så svarar hon väldigt kort. Ställer inga frågor tillbaka med mera.

Men hon vill ändå träffa mig? WTF?

Varför inte bara vara enkel på sms istället för att svara korta svar? Vill hon bli jagad månne?


Citat:
Nu när vi smsar så svarar hon väldigt kort. Ställer inga frågor tillbaka med mera

Vad får dig att tro att vi vet exakt varför hon håller på så och varför inte fråga henne själv? varför starta en tråd pgr av en sån här skit sak? om du inte vågar kommunicera med personen själv vad ska du med en partner till överhuvudtaget?
Citera
2014-05-10, 23:52
  #4
Medlem
evilgrins avatar
Eller så kanske hon har dyslexi och hatar att skriva.
Citera
2014-05-11, 00:32
  #5
Avstängd
WhippedCums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dussell
Vad får dig att tro att vi vet exakt varför hon håller på så och varför inte fråga henne själv? varför starta en tråd pgr av en sån här skit sak? om du inte vågar kommunicera med personen själv vad ska du med en partner till överhuvudtaget?

Han kanske ville höra vad vi tyckte? eller om vi varit med om något liknande och vet utifrån det vad som gäller. Om man inte känner tjejen så bra är det inte så lätt att börja fråga saker om hennes beteenden eftersom hon kan tolka det som att man försöker ändra på hennes personlighet.
Citera
2014-05-11, 00:50
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Missbeauty
Hej!

Lärde känna en tjej för ett tag sedan. Vi umgicks och hade kul. Det var något i luften mellan oss. Vi har inte haft sex men vi har hånglat.

Hur som helst så är denna tjej en sådan som spelar väldigt svår.

Nu när vi smsar så svarar hon väldigt kort. Ställer inga frågor tillbaka med mera.

Men hon vill ändå träffa mig? WTF?

Varför inte bara vara enkel på sms istället för att svara korta svar? Vill hon bli jagad månne?

Kan även erkänna att hon visat mycket mer intresse än vad jag gjort. Kanske vill hon spela svår och att jag ska bli på?

Jätte enkelt att lösa, svara bara ibland och svara ännu kortare.
Citera
2014-05-11, 01:32
  #7
Medlem
snow-racers avatar
Ser inte problemet. Du skrev ju precis att hon ville träffa dig. Vill du träffa henne. Skriv Ja. Annars skriver du nej.
Citera
2014-05-11, 01:43
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missbeauty
Hej!

Lärde känna en tjej för ett tag sedan. Vi umgicks och hade kul. Det var något i luften mellan oss. Vi har inte haft sex men vi har hånglat.

Hur som helst så är denna tjej en sådan som spelar väldigt svår.

Nu när vi smsar så svarar hon väldigt kort. Ställer inga frågor tillbaka med mera.

Men hon vill ändå träffa mig? WTF?

Varför inte bara vara enkel på sms istället för att svara korta svar? Vill hon bli jagad månne?

Kan även erkänna att hon visat mycket mer intresse än vad jag gjort. Kanske vill hon spela svår och att jag ska bli på?
Möjligheten till att hon inte vill ta snack via sms finns väl också? Alla människor älskar inte att smsa, simple. Man ska inte överanalysera sms.
Citera
2014-05-11, 01:49
  #9
Medlem
Key.s avatar
Gå vidare bara slösa inte din tid på sånt det finns bättre tjejer, en tjej som är intresserad hjälper dig att haffa henne och inte tvärtom.

Annars kan du försöker svara lika kort tillbaka eller extremt långt och få det bevisat hur lågt intresse hon har i att konversera och utveckla det till något seriöst.
__________________
Senast redigerad av Key. 2014-05-11 kl. 01:58.
Citera
2014-05-11, 02:02
  #10
Medlem
Jokerswes avatar
Skit i sådana brudar, de är vanligtvis extremt jävla tråkiga.
Spelar ingen roll om man träffades ute eller på en fest och hade det trevligt då.
När det kommer till facebook/sms konversationer där man själv skriver följdfrågor och får extremt korta svar så ber jag de dra åt helvete.
De spelar ignoranta och ointresserade, knappast värt att slösa sin tid på.

Släpp henne/sådana brudar och gå vidare.
Citera
2014-05-11, 02:24
  #11
Avstängd
Dussells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhippedCum
Han kanske ville höra vad vi tyckte? eller om vi varit med om något liknande och vet utifrån det vad som gäller. Om man inte känner tjejen så bra är det inte så lätt att börja fråga saker om hennes beteenden eftersom hon kan tolka det som att man försöker ändra på hennes personlighet.


Citat:
Han kanske ville höra vad vi tyckte?

Helt oväsentligt vad vi tycker eller tro i detta fall, det ger inte ts någon form av fakta att gå på,man kan omöjligt veta exakt varför hon beter sig som hon gör, det kan bero på flera anledningar, men om det är hjälp med gissningar som ts vill ha så är frågeställningen helt misslyckad.



Citat:
Om man inte känner tjejen så bra är det inte så lätt att börja fråga saker om hennes beteenden eftersom hon kan tolka det som att man försöker ändra på hennes personlighet
om du är rädd och inte vågar ställa din fråga till din partner för att denne ska illa tolka dig bara för att du ställer en fråga så är du antagligen hemskt jävligt korkad i huvudet.
Citera
2014-05-11, 02:46
  #12
Medlem
Tro det eller ej men ni killar blir på något konstigt vänster mer intresserad då man behandlar er så, är man mer tillgänglig så blir ni tydligt mera laidback. Körde med sånt spel då jag var yngre men sen växer man på sig och inser ganska snart att detdär såkallade spelet är skitsnack om man är ute efter the real deal. Det ska vara raka puckar!!!

Antingen försöker hon spela kall för att se om du vill hålla konversationen igång eller så vill hon inte bara skriva hela tiden Sluta skriva till henne och se hur lång tid det tar för henne att höra av sig? eller se om hon tillslut frågar dig tillbaka om du tvärt slutar svara på ett sms tex :

Du: Vad gör du?
Hon: Inte mycket.
.................... 30 min senare
Hon: Durå??

Citera
  • 1
  • 2
sms

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback