Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2013-09-19, 17:35
Bannlyst
(Moderatorn Najas har sagt att jag får starta den här tråden i den här delen av forumet så om de övriga moderatorerna störs av den obekväma sanningen som presenteras här så föreslår jag att de skickar ett privat meddelande till honom i stället för att skrota min tråd.)

Jag startar den här tråden därför att jag vill klaga på den odräglige pseudomoderatorn vf som missbrukar sin makt. Den här skurken har raderat mina judekritiska inlägg i flera månader, trots att de är seriösa och faktabaserade, och han är dessutom ansvarig för min illegitima avstängning, som jag skrev om i följande tråd:

https://www.flashback.org/sp44843790

(Jag skickade flera privata meddelanden till Admin angående detta, men han svarade inte.)

Efter att jag kom tillbaka så fortsatte vf att radera mina judekritiska inlägg. Mina motdebattörers inlägg fick dock ofta stå kvar, vilket gör att det ser ut som om jag inte kan bemöta deras argument.

Vissa av mina judiska och homosexuella motdebattörer följer dessutom efter mig här på Flashback och sprider lögner om mig, som till exempel att jag vill utrota judarna (vilket jag aldrig sagt), att jag stödjer misshandel och våldtäkt (en uppenbar lögn) och att jag kommer att bli en ny Breivik och börja mörda en massa personer, trots att jag aldrig skrivit att jag vill bruka våld mot någon. (Jag är inte alls en våldsam person och det framgår av mina inlägg.) Vissa av de lögnaktiga inläggen raderades efter att de stått orörda i en vecka eller ett par månader, medan andra fortfarande står kvar.

Jag har aldrig rapporterat dessa inlägg eftersom jag betraktar det som ett tecken på svaghet; jag föredrar i stället att svara på dem här på forumet, men det är sällan jag får den möjligheten tack vare vf.

Nyligen raderade den här skurkaktige pseudomoderatorn flera av mina inlägg i min tråd "Den judiska hatkampanjen mot Ryssland" och gav mig en varning för brott mot 0.03. (Trams och off-topic), vilket är befängt. Det första av mina raderade inlägg var ett svar på ett inlägg av Varnagel som fortfarande står kvar:

https://www.flashback.org/sp45178446

Om det som han skriver är on topic så borde väl mitt svar också vara det. Resten av mina raderade inlägg skrev jag för att försvara mig mot odrägliga judiska och homosexuella troll. Juden "Himmler" kom till exempel med följande lögn:
Citat:
Så du anser alltså att det är bra att homosexuella ryssar begår självmord eller våldtas eller misshandlas av ondsinta människor likt dig själv, medans polisen står och tittar på? Vad har du för sjuk människosyn egentligen herr "Folklorist?"
Den här juden påstår alltså att jag stödjer misshandel och våldtäkt, men jag har inte rätt att försvara mig? Att ge mig en varning för detta är vansinnigt.

Jag förklarade det här för vf i ett privat meddelande, och han svarade med att ge mig en ny varning(!):
Citat:
Du har fått en varning för brott mot 0.03. Trams och off-topic.
Ämne: Är "västerländska" judar mer lojala mot Israel än mot sina värdländer?
Här är inlägget som vf tycker förtjänar en varning:
Citat:
Det är olyckligt att pajasen Jan Fyhrholdt valt att tömma sina tarmar i min seriösa judetråd.

Och här är Jan Fyhrholdts inlägg som jag kommenterade:
Citat:
Jag har inte begått brott i Sverige, men tvingats flytta då min ras betraktas som brott i sig.
Inte till Israel, det finns några få andra länder som är säkra för judar.
Sverige är det inte, och mellan mig och Sverige är det krig även från min sida.
Sverige är inte längre lojal mot sin egen befolkning, och jag hoppas att det jävla landet utplånas
som sagt.
Av vem spelar ingen roll, judar, araber, nazister, kommunister.
Hoppas få läsa om dödssiffror i Sverige.
ju högre desto bättre.
Breivik i Norge var en hjälte,
hoppas på något ännu värre i Sverige
.
https://www.flashback.org/sp45152650

Den här judiske pajasen får alltså trolla i mina seriösa trådar genom att posta dynga om hur svenskar borde mördas, men när jag kritiserar hans sinnessjuka inlägg så får jag en varning.

Det är uppenbart att skithögen vf beter sig på det här sättet för att han avskyr judekritiker; han har raderat mina judekritiska inlägg i flera månader, och när jag vill veta vilken regel jag brutit mot så kommer han med spydiga Goddag yxskaft-svar (om han ens bryr sig om att svara).

Jag har skrivit till Admin, Admin4 och Admin5 angående detta, men de har inte svarat på mina privata meddelanden trots att det har gått en vecka, så jag har inget annat val än att starta den här tråden.

Vad tycker ni om detta, kära Flashback-användare? Tycker ni att det är okej att judar får skriva vilka avskyvärda dynginlägg som helst medan judekritiker censureras? I så fall borde ju Flashback-ledningen ändra forumets slogan till Yttrandefrihet på riktigt- fast bara för judar, pedofiler och dylika skithögar.
2013-09-19, 17:49
Medlem
Torps avatar
Skulle faktiskt gärna höra ett utlåtande från andra sidan bordet i den här frågan. Från din sida sett verkar det lite befängt, men jag uppskattar att få del av båda sidor.
2013-09-19, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Folklorist
Men du.Allvarligt.Detta inlägg av dig.
Citat:
Det är olyckligt att pajasen Jan Fyhrholdt valt att tömma sina tarmar i min seriösa judetråd.
Ett typiskt tramsinlägg som jag också gett dig en varning för.Tycker du att det var något som förde en diskution framåt?Istället för att svara så skulle du givetvis rapporterat inlägget istället.
2013-09-19, 17:54
Medlem
Nekro.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moldova1992
Men du.Allvarligt.Detta inlägg av dig.
Ett typiskt tramsinlägg som jag också gett dig en varning för.Tycker du att det var något som förde en diskution framåt?Istället för att svara så skulle du givetvis rapporterat inlägget istället.

Vadå för varning?
Du verkar vara en vanlig användare vad jag kan se.
2013-09-19, 17:59
Medlem
Pendeks avatar
När jag kollade igenom dina startade ämnen så handlade varenda ämnen om judar eller om orättvisa moderatorer. Samma sak med dina inlägg. Det verkar onekligen vara besatt. Dessutom verkar alla dina motdebattörer vara judar. Du lever i någon slags dikotomi där alla som inte är kritiska mot judar är judar.

Citat:
Det är anmärkningsvärt att den första personen som kritiserar mitt inlägg är en pedofil:

https://www.flashback.org/sp45314194

Så pedofiler tycker inte om det jag skriver? Jag är förkrossad.
Vad har sexuella läggning med hans åsikt att göra?
2013-09-19, 18:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pendek
När jag kollade igenom dina startade ämnen så handlade varenda ämnen om judar eller om orättvisa moderatorer.
Det stämmer inte.
Citat:
Det verkar onekligen vara besatt.
Ja, det finns många amatörpsykologer på internet.
Citat:
Dessutom verkar alla dina motdebattörer vara judar. Du lever i någon slags dikotomi där alla som inte är kritiska mot judar är judar.
Det är anmärkningsvärt att mina kritiker måste ljuga om mig.
2013-09-19, 18:10
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Jag hoppas att inte fler misstar den här tråden för något man kan skriva en massa OT i eftersom det i så fall kommer att resultera i att ännu fler varnas av mig.

OT raderat och varningar utdelade

// Mod
2013-09-19, 18:17
Medlem
Pendeks avatar
Citat:
Det stämmer inte.
Kolla igenom dina startade ämnen här.
https://www.flashback.org/find_threads_by_user.php?userid=793723
Säg mig vilka ämnen som inte handlar om judar eller orättvisa moderatorer.

Citat:
Ja, det finns många amatörpsykologer på internet.
Ja.

Citat:
Det är anmärkningsvärt att mina kritiker måste ljuga om mig.
Jag baserar min åsikt på din trådstart.

Citat:
Resten av mina raderade inlägg skrev jag för att försvara mig mot odrägliga judiska och homosexuella troll
Citat:
Juden "Himmler" kom till exempel med följande lögn:
Citat:
Tycker ni att det är okej att judar får skriva vilka avskyvärda dynginlägg som helst medan judekritiker censureras?
Citat:
Yttrandefrihet på riktigt- fast bara för judar, pedofiler och dylika skithögar.
2013-09-19, 18:19
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Jag startar den här tråden därför att jag vill klaga på den odräglige pseudomoderatorn vf som missbrukar sin makt. Den här skurken har raderat mina judekritiska inlägg i flera månader, trots att de är seriösa och faktabaserade, och han är dessutom ansvarig för min illegitima avstängning, som jag skrev om i följande tråd:

https://www.flashback.org/sp44843790

(Jag skickade flera privata meddelanden till Admin angående detta, men han svarade inte.)
Du har fortfarande inte fattat hur det ligger till va?
https://www.flashback.org/p44847784#p44847784

Citat:
Här är inlägget som vf tycker förtjänar en varning:

Och här är Jan Fyhrholdts inlägg som jag kommenterade:

https://www.flashback.org/sp45152650
Helt klart varningsvärt i mina ögon iaf.
2013-09-19, 18:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pendek
Säg mig vilka ämnen som inte handlar om judar eller orättvisa moderatorer.
Jag har bland annat skrivit om språk, filmer och Tibet.
Citat:
Jag baserar min åsikt på din trådstart.
Jag skrev om tre judiska Flashback-användare i trådens första inlägg: Himmler, Thewellovedone och Jan Fyhrholdt. De har själva sagt att de är judar.
2013-09-19, 18:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Du har fortfarande inte fattat hur det ligger till va?
Så här skrev jag om detta:
Citat:
Vf raderade det här inlägget och gav mig dessutom en varning men lät trollet ”Argungvitmans” inlägg stå kvar. Jag följde Flashback-ledningens instruktioner och skickade ett privat meddelande till vf i vilket jag förklarade att jag endast svarade på ett inlägg i en tråd som jag startat. Jag ställde följande frågor: ”Varför är det tillåtet att smutskasta muslimer men förbjudet att skriva sanningen om judar? Varför får jag inte svara på andras inlägg i min egen tråd?”
Vf har fortfarande inte svarat.
2013-09-19, 18:37
Moderator
vfs avatar
Citat:
Så här skrev jag om detta:

Vf har fortfarande inte svarat.

Du ljuger, jag har svarat på dina pm.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera