Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2024-04-10, 10:53
  #85
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funktioner
Det går åt helvete tyvärr. Käkar lyrica varje dag nu istället. Blir nästan helt manisk och psykotisk av ruset och sjukt lättirriterad av abstinensen. Men nu är snart lyrren slut också och det blir väl en ny at och nya droger om jag känner mig själv rätt..

Fast denna gången kommer allt blaze och alla andra droger vara slut också, dvs om ett par dagar. Detta i samband med att jag ska tillbaka till jobbet. Så jag har nog en liten uppförsbacke framför mig men mitt mål är fortfarande att bli clean.

Får komma med en ny update om nån vecka, då borde havet gunga ganska ordentligt under fötterna på mig här..



Hellui vet att detta är över 2 år senare men lite nyfiken på hur gick det för dig? Skulle du kunna ge en update?
Citera
2024-04-12, 11:57
  #86
Medlem
funktioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vajoz
Hellui vet att detta är över 2 år senare men lite nyfiken på hur gick det för dig? Skulle du kunna ge en update?
Har äntligen blivit kvitt lyrican och tramen och avtändningen var inte vacker.. Efter den tog andra droger vid men nu bor jag på ett behandlingshem och har varit ren i tre dagar, för första gången på länge länge.

Ska bo här i tre månader och nu har jag knappt något drogsug men det kanske kommer..

Känns bra att vara här iallafall.
Citera
2024-04-24, 11:48
  #87
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funktioner
Har äntligen blivit kvitt lyrican och tramen och avtändningen var inte vacker.. Efter den tog andra droger vid men nu bor jag på ett behandlingshem och har varit ren i tre dagar, för första gången på länge länge.

Ska bo här i tre månader och nu har jag knappt något drogsug men det kanske kommer..

Känns bra att vara här iallafall.



Det är bra ju! Skönt o höra att det går framåt!
Sålänge du kämpar fortfarande så går det

Edit: Sen det men suget är helt "psykiskt" du kan "träna/programmera" så du inte får det eller har det under kontroll. Bara här i Sverige vi är långt bak "psykisk hälsa".
__________________
Senast redigerad av vajoz 2024-04-24 kl. 11:51.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback