Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-10-22, 16:29
  #6589
Medlem
Blobenheimers avatar
såg jag fel eller satt det en gasflaska på hans "M16" 2:08 in i bildspelet?
Det tyder väl på paintball vapen.




ok 2:a på den =)
2012-10-22, 16:31
  #6590
Medlem
Avalanchekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokarn
Stor kärlek till 2:09.
För er som inte vet så är det inte kolsyretub på som original....

Ja jävlar det såg jag inte när jag först kikade på skiten! HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAAH,kan vara det roligaste på mycket länge!

Han måste missat det när han hämtade bilden på google!
2012-10-22, 16:33
  #6591
Medlem
veritatems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokarn
Stor kärlek till 2:09.
För er som inte vet så är det inte kolsyretub på som original....
HAHAHAHA Ja fy fan , stackars Ante (video makarn) han får nog påbackning på prospect tiden nu , han har fanimig tagit med ett kolsyrevapen med inbyggd kolsyrepatron i nya badass videon.
Hoppas för allt smör i småland att denna videon inte sprider sig utanför sveriges gränser , skulle bli väldigt tråkigt rykte om sverige , ungefär som att finnarna tror att alla svenska män är bögar pga att dom flesta svenskar dom sett är stokholmare som åkt viking och silja över viken.
2012-10-22, 16:34
  #6592
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avalancheking
Ja jävlar det såg jag inte när jag först kikade på skiten! HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAAH,kan vara det roligaste på mycket länge!

Den tror jag är precis hemkommen från Balticum och kommer bara säljas till speciella kunder. Dock tror jag det kan komma en förklaring från Gandalf likt:

- Det är en behållare för stridsgas eller tårgas vi har bara riktiga vapen i Gandland fatta jävla Flashback!

Edit: Det ser ut som en Paintball variant fast vid googling hittar man den bara utan CO2 tanken.
__________________
Senast redigerad av DallasSkulls 2012-10-22 kl. 16:39.
2012-10-22, 16:36
  #6593
Medlem
Reflektioner kring den nya videon:
  • Samma 3 personer som återkommer.
  • Är det ett kriterium hos Gagland att man måste bidra med "biffiga armar bilder" för att få en t-shirt?
  • Varför kommer det bilder som ser ut att vara tagna ur Drakar och demoner böcker?
  • Varför har man gått ifrån tung gangster-rap till tysk industrirock?
2012-10-22, 16:38
  #6594
Medlem
Blobenheimers avatar
undrar hur länge det dröjer innan det bildpelet försvinner och en reviderad version läggs upp?
2012-10-22, 16:38
  #6595
Medlem
SgtVimess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokarn
Stor kärlek till 2:09.
För er som inte vet så är det inte kolsyretub på som original....

Haha men va fan .. Det här måste ju vara beviset på att allt bara är hittepå .. Eller har killarna faktiskt lite humor och kan bjuda på sig själva lite efter allt snack om leksaksvapen

Finns det inga som helst möjligheter att staten kan gå in och genomföra någon slags retroaktiv abort på dom här jönsarna ??
2012-10-22, 16:41
  #6596
Medlem
U-can-call-me-Als avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokarn
Stor kärlek till 2:09.
För er som inte vet så är det inte kolsyretub på som original....
Ha ha ja jävlar va gangster det är med soft air.
2012-10-22, 16:41
  #6597
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-can-call-me-Al
Ha ha ja jävlar va gangster det är med soft air.


Han har uppgraderat, det är en Paintball byssa.
2012-10-22, 16:41
  #6598
Medlem
SgtVimess avatar
Och vad är grejen med att i ena bilden stå med pixlade ansikten för att i nästa visa sig helt öppet ??

bästa bilden va på liraren som bara fixat ett ögonbryn .. är man bara lite hemlig då ??
2012-10-22, 16:49
  #6599
Medlem
Blobenheimers avatar
ja men om man pixlar så kan man få det o se ut som att man har fler medlemmar än man verkligen har.
2012-10-22, 16:52
  #6600
Medlem
U-can-call-me-Als avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Han har uppgraderat, det är en Paintball byssa.
Är det? Fan va tuff sådan i så fall. Blir ju lite mer krigsfeeling med en sån. Dags att ge sig ut i skogen och leka krig hör jag.
Bara man inte träffar på Gangland där ute, då skulle jag nog skita ner mig tror jag.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback