Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-08-12, 03:23
  #589
Medlem
Mintztahs avatar
Pinsam tråd, att folk ens lägger ner tid på denna. Finns tusentals av dessa trash/wannabe gangsters i sverige. Låt dom leva i sina drömmar. En dag vaknar dom upp och inser att dom inte kommit någon vart de senaste 10 åren.
2012-08-12, 03:36
  #590
Medlem
Azeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mintztah
Pinsam tråd, att folk ens lägger ner tid på denna. Finns tusentals av dessa trash/wannabe gangsters i sverige. Låt dom leva i sina drömmar. En dag vaknar dom upp och inser att dom inte kommit någon vart de senaste 10 åren.


Vargas Pannkaka kommer FOTTA dig i huvudet med en kamera fastlimmad på ett skaft om du säger sådär igen. Han har till och med lagt upp PLASCHER med ditt namn på runtom i Vimmerby.



Har ni hört talas om uttrycket "Desperation kan göra en människa farlig"? Förmodligen inte, jag myntade det precis. Hur som helst, all denna nätmobbing som är riktad mot Raffa aka Skywalka i denna tråd, all nedgradering av hans validitet som gangster och allt hat kommer att driva denna... förvirrade individ till att göra något riktigt stört känner jag.


Men håll i hatten, än är stormen inte över.
2012-08-12, 04:12
  #591
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Bra att vi nu har en ny användare på plats som kan hålla oss uppdaterade om händelse förloppet. Är Raffa och Ante där eller har dom dragit till Klubbhuset i Emmaboda ?


Vill du se Raffa hör av dig bara
2012-08-12, 04:14
  #592
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RaffaPancamo
Kanske gjorde han det kanske gjorde han inte det. Kanske var det Vargas?


Du är inte Raffa Pancamo jag sitter med han nu och garvar
2012-08-12, 04:16
  #593
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RaffaPancamo
Pussy123: Jag kommer FOTTA dig.


Du är inte Raffa Pancamo sitter med honom nu
2012-08-12, 04:22
  #594
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av storstark123
Du är inte Raffa Pancamo jag sitter med han nu och garvar
Har pancamo åsikteer om hur gangster sionister, gangster Amerika tycker om att spränga upp andra länder? Ska man fotta såna dumheter abu guhraib?

Vad tycker raffa pancamo vargas om denna?

http://www.youtube.com/watch?v=Fu_5nZJuZ-s
__________________
Senast redigerad av penka 2012-08-12 kl. 05:04.
2012-08-12, 04:34
  #595
Medlem
pussy123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaffaPancamo
Pussy123: Jag kommer FOTTA dig.


Nyreggad ser jag,, Good luck.. bring it on OK!
2012-08-12, 04:35
  #596
Medlem
pussy123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaffaPancamo
Kanske gjorde han det kanske gjorde han inte det. Kanske var det Vargas?

Hörde det var en tjockis på cykel mjaa vad kan ja säga ETT VANDRANDE SKÄMT
2012-08-12, 04:38
  #597
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av pussy123
Hörde det var en tjockis på cykel mjaa vad kan ja säga ETT VANDRANDE SKÄMT
Vad tycker fadern till ditt barn om detta och tänker han inte göra något för sin sons skull?
2012-08-12, 07:00
  #598
Medlem
surhetsreglerandes avatar
Tog mig bara en sådär fem timmar att uppdatera sig på den här tråden, och jag har inte ens varit inne i original-tråden.. helvete.. must sleep... men den här Raffa är ju ett original i sig alltså, min nya idol.


Citat:
Ursprungligen postat av penka
Vad tycker fadern till ditt barn om detta och tänker han inte göra något för sin sons skull?

Med tanke på hennes tidigare val av män (Raffa), skulle jag med stor säkerhet kunna gissa på att den killen inte längre finns med i bilden, eller att hon ens vet vem det är.
2012-08-12, 07:33
  #599
Medlem
Ohamns avatar
Jag tycker att vi ska utesluta p123:s historia med Blaffa. Den här tråden handlar om "den vandrande våldnaden", grappas öden och äventyr. Jag tror att han snart sitter inlåst i en cell nära oss.
2012-08-12, 09:20
  #600
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storstark123
Vill du se Raffa hör av dig bara


Var gång jag vill se Raffa så ser jag på bilderna där han ligger förnedrad och ägd. Du har ju redan i tråden vid ett flertal tillfälle sagt att Du är Raffa, är det din personlighetsklyvning eller vad är ditt problem?

Sen har jag inte fått ett enda PM av dej sen jag började skriva här trots upprepade löfte från dej. Du vet mycket väl att ingen människa vid sina sinnes fulla bruk skulle möta träff med dej på dina villkor eller dina tider.

Varför? Enkelt, du har golat ner varenda jävel och behändigt så är snuten där var gång du fått stryk så där har du för att du är en sån gangster som du är. Undra hur Aftonkjolen skriver om dina upptåg med en bild på en yxa i en tjejs dörr och dina små hor kommentarer.'

Tyckte OG och Albanerna det var okej att cykla över till en tjej och slå en yxa i dörren? DU förstår verkligen inte vilken patetisk liten piller torsk du är va? Så ha klart för dej att ingen människa med drift att vilja sitta utgolad kommer möta dej på dina villkor, utan det får bli en överraskning för alla.

Vik nu hädan din sjuka mytoman och ge fan i brudar, bättre du börjar panta burkar så du får ihop till dina hittelöner du utlovar....jävla mytoman.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback