Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-08-06, 13:19
  #841
Medlem
pussy123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spencer2000
Var ska detta sluta?

Så många gånger denna mannen och hans upptåg fått mig att gråta av skratt!! Och nu detta den svikna flickvännen kommer in och ger det hela en ytterligare dimension.


Sviken knappast! var bra jag fick reda på sanningen så jag fick avreagera mig lite på hans vidriga tryne
2012-08-06, 13:20
  #842
Medlem
Spencer2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pussy123
Sviken knappast! var bra jag fick reda på sanningen så jag fick avreagera mig lite på hans vidriga tryne

Fan så gott Kom igen berätta mer!!
2012-08-06, 13:20
  #843
Medlem
Yes
2012-08-06, 13:20
  #844
Avstängd
klimvoros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spencer2000
Var ska detta sluta?

Så många gånger denna mannen och hans upptåg fått mig att gråta av skratt!! Och nu detta den svikna flickvännen kommer in och ger det hela en ytterligare dimension.
De kan väl inte vara så snåla att de delar samma nickname
2012-08-06, 13:22
  #845
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pussy123
Sviken knappast! var bra jag fick reda på sanningen så jag fick avreagera mig lite på hans vidriga tryne


Har du bild? Vore så jävla nice att ha en trilogi i Fail.

Dock känns det som Trolleri på hög nivå i tråden. När man kollar din historik i detta ämne så får man ju en lite annorlunda uppfattning, så förklara närmare din roll i det hela och varför det blev som det blev.
2012-08-06, 13:22
  #846
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klimvoro
De kan väl inte vara så snåla att de delar samma nickname
Njaa, kollar du inläggen så är det rätt klart att det inte är samma som starken och dom andra.
2012-08-06, 13:31
  #847
Medlem
pussy123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Har du bild? Vore så jävla nice att ha en trilogi i Fail.

Dock känns det som Trolleri på hög nivå i tråden. När man kollar din historik i detta ämne så får man ju en lite annorlunda uppfattning, så förklara närmare din roll i det hela och varför det blev som det blev.

Alltså hallå vem vill vara tillsammans med en som går runt med basebollträ och tror han är kung
Vill man visa att man är ngt ,, ja snälla ta då till dina nävar ist o visa din manlighet än gå runt med flera tillhyggen det är ju så otroligt pinsamt!!
plus att jag tar ingen skit från en otrogen liten fitta!!
2012-08-06, 13:35
  #848
Medlem
Spencer2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pussy123
Alltså hallå vem vill vara tillsammans med en som går runt med basebollträ och tror han är kung
Vill man visa att man är ngt ,, ja snälla ta då till dina nävar ist o visa din manlighet än gå runt med flera tillhyggen det är ju så otroligt pinsamt!!
plus att jag tar ingen skit från en otrogen liten fitta!!

Inte för att vara dryg eller så (vill gärna att du fortsätter skriva här i tråden) Men hur tänkte du egentligen när du blir tillsammans med ett sånt stolpskott?

Har aldrig varit med om en människa som gjort bort sig mer än Glappa!
Titta bara på hans inlägg här! Hans mentala nivå är ju lägre en en femåring!

Som sagt fortsätt gärna skriv och är uppriktigt glad för din skull att du nu inte längre umgås med detta riksmongo!
2012-08-06, 13:36
  #849
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WassUup
Raffa!

Din lilla jävla horunge. Du ignorerar det jag skriver hela tiden. Du fortsätter prata om PH och nu påstår du att ditt gäng varit hos PH och försökt bryta sig in.

Detta räcker.

Med tanke på att det faktiskt finns en kvinna i PHs hem, och att du hotar hans familj, så läs noga understående och svara.

Rafal Badiei
Andreas Hallberg
Rille Johansson
Och resten av ditt gäng.

Ge oss adress till Rafal och Rille och resten, förutom Andreas Hallberg. Vi har redan hans adress och nummer.

Men vi ringer inte folk och hotar och gör ingenting. Till skillnad från er.

Hanna som blev våldtagen har inget med er att göra. Ni har INTE pratat med henne. Det som står på er hemsida är dina egna ord, Rafal. Det vet jag av fakta och våga inte ens säga emot ditt äckliga kräk.

Ganglandworld.com är en ren bluff. Bevis? Jo här nedan följer några små men starka bevis:

*Det heter Ganglandworld men allt är skrivet på svenska.
*Bilden på förstasidan är på Rafal.
*Stavningen på HELA jävla hemsidan är stavat exakt som du själv stavar, här på flashback.


Nu till det viktiga. Om du vill visa att ni har "Bollar" i ditt lilla gäng. Kom till Norrköping vilken tid du fan vill på vilken dag du fan vill. Platsen får du reda på samma dag du bestämmer dig att acceptera detta.

Ta med dig Andreas Hallberg, den gamla lögnhalsen, det var inte du som hade leksakspistolen din fitta, det var Rafal. Ta med dig dina basketbollsrock, köttknivar, pistoler, vad du vill.

Ge oss bara en heads up på ca 1 timme innan du kommer.

Du har varit med om mycket, men det värsta har du inte hunnit uppleva än.
+1
2012-08-06, 13:43
  #850
Medlem
han som ska förgripit sig på ganglands raffa ska heta mumbo men ska kallas momme och är av afrikanskt ursprung



edit: det va mig tammefan ett par lortiga strumpor de där haha vilken luffare
2012-08-06, 13:45
  #851
Medlem
pussy123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spencer2000
Inte för att vara dryg eller så (vill gärna att du fortsätter skriva här i tråden) Men hur tänkte du egentligen när du blir tillsammans med ett sånt stolpskott?

Har aldrig varit med om en människa som gjort bort sig mer än Glappa!
Titta bara på hans inlägg här! Hans mentala nivå är ju lägre en en femåring!

Som sagt fortsätt gärna skriv och är uppriktigt glad för din skull att du nu inte längre umgås med detta riksmongo!

Jadu jag tänkte väl inte allt för mycket om jag säger så!!
Han går ju från brud till brud men de han inte fattar e ju att folk snackar
Han kommer snart stå själv kvar eller så tar väl nästa stackars tjej över och får uppleva det hans lögner
Inte mig emot, jag visade vart skåpet skulle stå han fick sitt av mig och det är jag överlycklig för..
När han väl läser vad jag skrivit i tråden, kanske jag får besök vem vet, men jag ser nästan fram emot det. Ja Raffa om du läser detta nu så vill jag bara säga.... Du är en vidrig liten sak som tror du är störst i hela världen men för mig är du bara en liten skit på jorden och kommer alltid vara
2012-08-06, 13:55
  #852
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pussy123
Jadu jag tänkte väl inte allt för mycket om jag säger så!!
Han går ju från brud till brud men de han inte fattar e ju att folk snackar
Han kommer snart stå själv kvar eller så tar väl nästa stackars tjej över och får uppleva det hans lögner
Inte mig emot, jag visade vart skåpet skulle stå han fick sitt av mig och det är jag överlycklig för..
När han väl läser vad jag skrivit i tråden, kanske jag får besök vem vet, men jag ser nästan fram emot det. Ja Raffa om du läser detta nu så vill jag bara säga.... Du är en vidrig liten sak som tror du är störst i hela världen men för mig är du bara en liten skit på jorden och kommer alltid vara


Ja du det vore ju dråpligt om tönten kom förbi en tjej för att hota....Ska farbror Freij sitta med en skylt " Bråka inte med oss brödrar" och raffa med sin buttplug och skitiga tubsockor.

Var du den han skyddade från 40 ( 7 st ) knivhugg och i såfall har du lust att slå hål på hans lilla luftslott?

Det är fan helt priceless: i går skickade han 4 snubbar i händerna på Polisen ( egen utsago ) sen blir han bitchslapad och dumpad av sin brud...vilken Mega fail!

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback