Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-22, 04:01
  #241
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klickklackbang
I see.. men såg att du skrivit tidigare saker om Gangland och Raffa som antyder att du inte gillar dessa personer? Innebär det att du varit med dom eller är med dom och i så fall? Varför är du med dom om du skriver saker som antyder att du inte gillar dom?

Jag vet inte allt om Gangland, men väldigt mkt om Raffa, mer än jag ens vill veta.. som jag aldrig skulle kunna skriva ut här.
Aldrig haft något med Raffa eller gangland o göra. Skulle aldrig falla mig in.
Men jag vet dock väldigt mycket.
2012-05-22, 20:33
  #242
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahane
Aldrig haft något med Raffa eller gangland o göra. Skulle aldrig falla mig in.
Men jag vet dock väldigt mycket.

Så berätta mer av det du vet då, om hot utpressning är de sanna eller bara rykten?
Vem fick han stryck av denna gång och varför? Va gör de andra igangland som ska håla om sina bröder, eller är det bara denna raffas som är gangland?
2012-05-22, 21:27
  #243
Medlem
pussy123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chamoniard
Men hur tänker du nu?

Att sitta gråtande som ett barn och nedblodad bak i en ambulans är väl inte riktigt den klassiska definitionen på att kunna ta emot stryk?

Och att man samtidigt golar ner sin motståndare är väl heller inte helt accepterat inom organiserad brottslighet?


Du måste ju vara helt efter! Gråtande?? klart som fan man är blodig efter ett flertal slag mot huvudet
Inte många som skulle stå kvar men Raffa har bollar.
Om ni nu har mer dåligt att säga om honom, säg de FACE TO FACE sitta och gömma er bakom en skärm är inte som i verkligheten. PINSAMT! hur folk kan bete sig när han räddat 3 liv!!!
2012-05-22, 21:32
  #244
Medlem
Spencer2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pussy123
Du måste ju vara helt efter! Gråtande?? klart som fan man är blodig efter ett flertal slag mot huvudet
Inte många som skulle stå kvar men Raffa har bollar.
Om ni nu har mer dåligt att säga om honom, säg de FACE TO FACE sitta och gömma er bakom en skärm är inte som i verkligheten. PINSAMT! hur folk kan bete sig när han räddat 3 liv!!!

Yippe!! Mannen myten och legenden är tillbaka!!

Fan vad glad jag blev nu!!!

RAFFA SUGER!!! HAN ÄR GOLBÖG OCH HOMOSEXUELL!!!!

Kom igen in och hota mig lite nu

Tackar dig som la upp golningen genom att åter posta den!

http://imgur.com/a/BExXx
Oj, snitch?
2012-05-22, 21:34
  #245
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jag001
Så berätta mer av det du vet då, om hot utpressning är de sanna eller bara rykten?
Vem fick han stryck av denna gång och varför? Va gör de andra igangland som ska håla om sina bröder, eller är det bara denna raffas som är gangland?
Han har försökt att utpressa en familj på pengar(tror inte han har hotat någon mer som det stod tidigare i tråden). Kan dock inte säga namnet på h*n som misshandlade Raffa.
Enligt mina källor så finns det bara några stycken GL medlemmar och alla är typ riktiga fjollor. Inga grovt kriminella. Om Raffa är vice president så måste alla här förstå att det bara är folk med brist på IQ som är med i GL.
__________________
Senast redigerad av hahane 2012-05-22 kl. 21:43.
2012-05-22, 21:34
  #246
Medlem
Knutte_Ninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pussy123
Du måste ju vara helt efter! Gråtande?? klart som fan man är blodig efter ett flertal slag mot huvudet
Inte många som skulle stå kvar men Raffa har bollar.
Om ni nu har mer dåligt att säga om honom, säg de FACE TO FACE sitta och gömma er bakom en skärm är inte som i verkligheten. PINSAMT! hur folk kan bete sig när han räddat 3 liv!!!

Jag observerar att du inte förnekar golandet eller tårarna. Intressant.
2012-05-22, 22:01
  #247
Medlem
pussy123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knutte_Ninja
Jag observerar att du inte förnekar golandet eller tårarna. Intressant.



Men lilla du ta kontakt om du/ni har ngt otalt med honom
hjälper inte sitta & vara kaxig här.
Ni sjunker till dagisnivå. och som sagt han RÄDDADE 3 liv inte många som skulle göra det!
Sen är han heller ingen golbög! det vet jag mycket väl småpojkar.
2012-05-22, 22:03
  #248
Medlem
Knutte_Ninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pussy123
Men lilla du ta kontakt om du/ni har ngt otalt med honom
hjälper inte sitta & vara kaxig här.
Ni sjunker till dagisnivå. och som sagt han RÄDDADE 3 liv inte många som skulle göra det!
Sen är han heller ingen golbög! det vet jag mycket väl småpojkar.

Nej men vad sött. Det finns dock bevis på att han golat, postat i tråden faktiskt. Men vi kan ta det igen, för tydlighetens skull. http://imgur.com/a/BExXx

Citat:
Ursprungligen postat av Diarienr. 0800-K4997-12
Peteh sa att Rafal blev knivskuren i huvudet. Rafal svarade då fem meter bort att det var Ifran, Ifran Jejna som gjorde det

Citat:
Ursprungligen postat av Diarienr. 0800-K4997-12
Ambulans kommer till platsen och tar med sig Badei till sjukhuset i Västervik. Innan han sätts i ambulansen så skriker han att det var Irfan som gjorde det.

Citat:
Ursprungligen postat av Diarienr. 0800-K5115-12
Efter ca 30 minuter kom personal till patrullen och berättade att Badiei var mycket oförskämd mot dem och att han hade bett om att få träffa polis eftersom han ville berätta saker i ett förhör. Patrullen gick in till Badiei och frågade honom vad vi kunde hjälpa till med. Badiei svarade att han inte ville prata med polis, patrullen lämnade då rummet. Efter ett par minuter kommer personal ut igen och berättar att Badiei ville prata med polis.

Patrullen går in till Badiei igen och han säger först att han vill ha Exanor vilket patrullen förklarar att han måste prata med läkaren med [sic!]. Badiei säger sedan "jag ska döda Irfan han har slagit mig i huvudet med en hammare och jag ska skjuta honom i huvudet när jag kommer ut, jag lovar"
Citat:
Ursprungligen postat av Diarienr. 0800-K5115-12
Badiei forsätter sedan... ...han behöver Exanor och även stesolid

So much Sniiiitch! Lägg också märket till vad antiknarkkillen vill ha.
__________________
Senast redigerad av Knutte_Ninja 2012-05-22 kl. 22:23.
2012-05-22, 22:06
  #249
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pussy123
Men lilla du ta kontakt om du/ni har ngt otalt med honom
hjälper inte sitta & vara kaxig här.
Ni sjunker till dagisnivå. och som sagt han RÄDDADE 3 liv inte många som skulle göra det!
Sen är han heller ingen golbög! det vet jag mycket väl småpojkar.

pinsamt antar de e hans lilla brud som sitter o skriver....
2012-05-22, 22:06
  #250
Medlem
pussy123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spencer2000
Yippe!! Mannen myten och legenden är tillbaka!!

Fan vad glad jag blev nu!!!

RAFFA SUGER!!! HAN ÄR GOLBÖG OCH HOMOSEXUELL!!!!

Kom igen in och hota mig lite nu

Tackar dig som la upp golningen genom att åter posta den!

http://imgur.com/a/BExXx
Oj, snitch?


Inte Raffa som skriver om du tror det, känner han väldigt väl!
Och nej han är varken något utav de..
Men tycker de är jävligt lågt utav er att sitta & skriva som ni gör,
det är fan patetiskt!
2012-05-22, 22:09
  #251
Medlem
pussy123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ferdinansson
pinsamt antar de e hans lilla brud som sitter o skriver....


Spelar ingen roll vem jag är eller??
Lilla & lilla vet jag inte om hans tjej är? jämngamla va ni som har koll??
2012-05-22, 22:11
  #252
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pussy123
Spelar ingen roll vem jag är eller??
Lilla & lilla vet jag inte om hans tjej är? jämngamla va ni som har koll??
Fortfarande pinsamt!!

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback