Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-12-26, 18:51
  #1033
Medlem
Ghibellinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Kan det möjligen bero på dig själv?
Bara en tanke.

Självklart beror det på mig själv.

Jag uppskattar liksom inte att bli uppläxad i PK-doktriner draperat som ståupp-komik. Och inte heller är jag ett fan av kiss-och-bajs-skämt och juvenilt skit.

Däremot är det komiskt att se en som Nujen köra sina skämt i USA och inte en jävel skrattar. Det kräver väl någon form av talang i sig?
Citera
2024-01-07, 22:15
  #1034
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
Petra Mede vinner 2024 också.
Citera
2024-01-07, 22:23
  #1035
Medlem
Betnér och Schyffert. Byter kanal direkt jag ser dem i tv-rutan. Försökt blockera dessa i sociala medier men ibland kommer de ändå upp som memes. Båda har mer en politisk agenda än en komisk röst. Sorgligt att människor betalar för att se dessa.
Citera
2024-01-07, 22:31
  #1036
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Jag skulle säga de flesta kvinnliga ”komikerna” då de bara kör på sina dåliga sexskämt om mansgrisar, mens och liknande. De har tyvärr inget med lite tanke bakom.

Skillnaden på män och kvinnor som komiker är som att se en amerikansk och en engelsk komediserie. Det är två helt olika världar där den engelska är sååå mycket bättre, välskriven och genomtänkt.
Citera
2024-01-10, 00:40
  #1037
Medlem
OceanDeeps avatar
Alla som börjar sina tal och möten med: Ursäkta jag är sen men blabla.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback