Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-11-21, 20:32
  #1
Medlem
2mass avatar
Jag sökte men hittade ingen tråd om detta. Det är kanske en av världens svåraste frågor, då konkurrensen är extremt hård.

Två som jag direkt kommer att tänka på som jag aldrig någonsin ens haft den minsta antydan till att lyfta på mungipan åt är Peter Wahlbeck och Måns Möller.
Jag funderar på hur sjutton jag skall kunna välja en av dom som sämst.

Peter Wahlbeck har ju gjort den gräsliga ullaredsången som jag råkade se en snutt av i ullaredsprogrammet, som ju förutom att den är tråkig riskerar framkalla illamående.
Å andra sidan är han kanske mer tacksam att parodiera än måns möller, och på så sätt "bidrar" med mer humor än måns.
Hjälp min avgöra vem av dessa som är sämst, och kom naturligtvis gärna med andra komiker som ni aldrig lyft på mungipan åt.
Citera
2009-11-21, 20:36
  #2
Medlem
Bob Luntas avatar
Tycker Betnér är i samma division som de två andra idioterna du nyss nämnt. Skulle jag välja skulle jag nog ändå säga att Möller är sämst. Andra värdelösa "komiker" är ju Özz, Shan The Man, Adde Malmberg, Lennie Norman. Listan kan göras lång.

De roligaste komikerna kommer från andra sidan atlanten.
Citera
2009-11-21, 20:39
  #3
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bob Lunta
Tycker Betnér är i samma division som de två andra idioterna du nyss nämnt. Skulle jag välja skulle jag nog ändå säga att Möller är sämst. Andra värdelösa "komiker" är ju Özz, Shan The Man, Adde Malmberg, Lennie Norman. Listan kan göras lång.

De roligaste komikerna kommer från andra sidan atlanten.

Har tänkt på dom som du nämner, men kan samtidigt komma ihåg att jag vid något enstaka tillfälle råkade känna en svag ryckning i mungipan åt dom, och därför nominerade jag inte dom.
Citera
2009-11-21, 20:40
  #4
Medlem
Måns Möller.. Fyfan vad usel han är.
Citera
2009-11-21, 20:40
  #5
Avstängd
dontknowtomuchs avatar
måns möller är jävligt ful, både när han drar skämt och annars också antar jag.. så han tar 1a prisplatsen, Wahlbäck däremot, tycker hans skämt om blattarna på tåget är så kul.. men jag har inte sett annat som är kul av honom..
tycker den där kurden är jävligt tråkig också.. inte shan atci utan den andra.. minns inte vad han heter, men han va med i stockholm live iaf.. ni vet nog vem jag menar..

Edit: özz hette han visst..

såg att någon nämnde Betnéer. kan inte hålla med där.. han har så grova skämt att jag gillar dom han säger alltid vad han tycker o tänker.. och han hatar aftonhoran, stort + där..
Citera
2009-11-21, 20:41
  #6
Medlem
the-consuls avatar
Sämst utan någon som helst konkurrens är Petra Mede. Har hon någon sin varit rolig?
Citera
2009-11-21, 20:43
  #7
Medlem
DertyHarrys avatar
Måns Möller är fullkomligt värdelös. Bara störande och ful, och dessutom drar han bara tråkiga skämt.
Citera
2009-11-21, 20:44
  #8
Avstängd
dontknowtomuchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the-consul
Sämst utan någon som helst konkurrens är Petra Mede. Har hon någon><sin varit rolig?

Jag tycker faktiskt hon är okej, hon drar ut på sina skämt lite för mycket.. Men hon kan nog va rolig.. dock kanske jag inte röstar på henne nu för att hon är påsättbar
Citera
2009-11-21, 20:45
  #9
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the-consul
Sämst utan någon som helst konkurrens är Petra Mede. Har hon någon sin varit rolig?

Hon är riktigt usel också, går över gränsen utan finess hela tiden, tror jag glömde bort henne för att hon är kvinna. Fast jag tyckte ändå det var lite roligt när hon sa att Maud olofsson sväljer satsen. Fast det var nog mer den pinsamma situationen som uppkom jag fann lite kul än det hon sa.
Citera
2009-11-21, 20:45
  #10
Medlem
H.E.L.s avatar
Han med vita stora tänder. Nån som är med Öz. Fan vet vad han heter men tråkig som fan är han i alla fall.
Citera
2009-11-21, 20:46
  #11
Medlem
DjBecks avatar
Förutom Petra Meda (duh) så måste det vara hon som är med i parlamentet ibland som har stort hår och som skriker hela tiden
Citera
2009-11-21, 20:49
  #12
Medlem
BlueMarlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjBeck
Förutom Petra Meda (duh) så måste det vara hon som är med i parlamentet ibland som har stort hår och som skriker hela tiden
Tänker du på Cilla som var med för två veckor sedan.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback