Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-04-04, 11:17
  #1
Medlem
Transhumanists avatar
Jag tänkte den här tråden kunde handla om de tursamma personer som blivit ekonomiskt oberoende av sitt spelande. Beskriv dagen då du upptäckte att du hade vunnit, beskriv själva ögonblicket när du insåg det, hur var livet efteråt?
Citera
2011-04-04, 11:32
  #2
Medlem
apatileos avatar
Mycket bra tråd, tycker det är intressant att läsa framgångssagor! Dessvärre har jag själv inte vunnit, kanske får blodad tand via denna tråd dock.

Keep 'em comin'
Citera
2011-04-04, 20:09
  #3
Medlem
Bythewayimdeads avatar
Trög tråd - undrar varför...?

Väldigt få som blivit miljonärer på spel och som kan leva på det... Eller för den delen - ekonomiskt oberoende!

Men, även jag skulle vilja höra någon gambler det gått bra för - inte bara om de det gått åt helvete för...

Shoot...!
Citera
2011-04-04, 20:48
  #4
Avstängd
EyeFartedLOLs avatar
Va tråkigt. Verkar inte många som har blivit ekonomiskt oberoende...
Citera
2011-04-05, 01:12
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EyeFartedLOL
Va tråkigt. Verkar inte många som har blivit ekonomiskt oberoende...

>Insert random name here< från >insert random city here< VANN 184 MILJONER PÅ V75!!!!

Tänker inte folk ibland att media kanske ibland ljuger för oss, allt för att ge oss hopp om något bättre. Och då menar jag oss, vi längst ner i pyramiden som sliter varje dag för att samhället ska fungera som den ska. Kan vara deprimerande för väldigt många människor att tänka "Det här är vad jag är och vad jag kommer vara hela livet ut"

Så inte konstigt att dom ger oss "falsk" hopp. Nåja, upp till bevis då. Ni som blev ekonomiskt oberoende genom gambling, vart är ni?!?! Redan i Karibbien?
__________________
Senast redigerad av Nilson 2011-04-05 kl. 01:16.
Citera
2011-04-05, 01:50
  #6
Medlem
Jag har vunnit mycket pengar på spel men ekonomiskt oberoende?

Om jag köpte ett hus för 200 tkr i någon håla och cyklade till Lidl för att handla skulle jag klara mig rätt många år utan att jobba men kul skulle jag inte ha.

För att bli ekonomiskt oberoende måste man (iaf om man är 20-30 år gammal) vinna minst 10 miljoner kronor och det är det ytterst få personer i Sverige som har gjort.
Citera
2011-04-05, 01:52
  #7
Avstängd
Vapendragares avatar
Kevin Rudolf beskriver det rätt bra i refrängen.

http://www.youtube.com/watch?v=uWHH1Updhig
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback