Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-07-27, 21:14
  #1
Medlem
J12s avatar
Från en annan tråd:
Citat:
Ursprungligen postat av malleballe
Kukar kan lämpa sig olika mycket för olika ställningar.

Naturligtvis kan det vara individuellt, men kan man säga att vissa ställningar är bättre lämpade för mindre storlek på kuken och vissa gör sig bättre om den är stor? Frågan är naturligtvis ställd till tjejer i första hand!

Vilka passar vad?
Citera
2010-07-27, 21:17
  #2
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Stor - Rid
Liten - Doggy
__________________
Senast redigerad av RosaRutigPenna 2010-07-27 kl. 21:19.
Citera
2010-07-27, 21:22
  #3
Medlem
J12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRutigPenna
Stor - Rid
Liten - Doggy
Citat i inledande inlägg var hämtat från en som sa "Stor - doggy" haha. Så olika man kan tycka..
Citera
2010-07-27, 21:28
  #4
Medlem
the_c00l_guys avatar
Som tidigare postare, att bli riden är bäst lämpad för fb.
Citera
2010-07-28, 00:26
  #5
Medlem
Depraviitys avatar
tvärtom va fan.. En mindre oförsiktig dam som rider en kan göra brutalt ont emellanåt =/
Citera
2010-07-28, 01:42
  #6
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Depraviity
tvärtom va fan.. En mindre oförsiktig dam som rider en kan göra brutalt ont emellanåt =/

Åsikterna glider isär (liksom kvinnans ben), men framifrån med hennes ben väl särade (gärna med vaderna i luften) är alltid ett säkert kort. - För alla storlekar !
Citera
2010-07-28, 01:43
  #7
Medlem
malleballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRutigPenna
Stor - Rid
Liten - Doggy


lustigt, jag tycker precis tvärtom!
Citera
2010-07-28, 02:09
  #8
Medlem
MoogBeats avatar
Jag har ju stor kuk, så jag gillar att bli riden av en tjej som kan sina saker.
Citera
2010-07-28, 15:33
  #9
Medlem
malleballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malleballe
lustigt, jag tycker precis tvärtom!

Anledningen till det är väl för att jag tror att jag är ganska tight och jag upplever det som lite svårare att rida en riktigt stor kuk. Det blir svårare att röra höfterna så pass mycket som jag vill.
En mindre kuk kommer åt på rätt ställe när jag rider.
Antar att detta KAN ha med att göra hur just jag är utformad där nere.

Bakifrån vill jag ha det hårt och dominant och gärna bli lite spankad, hårt grepp om höfterna eller i håret.
Hela den känslan försvinner med en mindre kuk som inte gör att jag känner mig utfylld (ibland känns det tyvärr ingenting)

Missionären antar jag kan funka bra för alla storlekar om man varierar lite.
Citera
2010-07-28, 15:45
  #10
Medlem
Pungen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malleballe
Anledningen till det är väl för att jag tror att jag är ganska tight och jag upplever det som lite svårare att rida en riktigt stor kuk. Det blir svårare att röra höfterna så pass mycket som jag vill.
En mindre kuk kommer åt på rätt ställe när jag rider.
Antar att detta KAN ha med att göra hur just jag är utformad där nere.

Bakifrån vill jag ha det hårt och dominant och gärna bli lite spankad, hårt grepp om höfterna eller i håret.
Hela den känslan försvinner med en mindre kuk som inte gör att jag känner mig utfylld (ibland känns det tyvärr ingenting)

Missionären antar jag kan funka bra för alla storlekar om man varierar lite.

Min fru och mina f.d. flickvänner (alla utom en) hade problem när jag tog dom bakifrån för det gjorde ont för jag kom för djupt. Dom föredrog att rida så dom kunde kontrollera bättre hur djupt det blev osv..
Att notera är att jag har ingen megaballe, snarare liten.. Så min erfarenhet är att bakifrån funkar bara bäst för dom flesta om man har typ 11 cm balle I alla fall om man ska köra "energizer bunny" (hårt och snabbt)..

Sen funkar bakifrån såklart bra om man är försiktig och vet vad man gör...
Citera
2010-07-28, 16:54
  #11
Medlem
videostars avatar
Stor kuk bakifrån kan ju göra fruktansvärt ont (om den kommer för långt in, ajaj)
Citera
2010-07-28, 18:21
  #12
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av videostar
Stor kuk bakifrån kan ju göra fruktansvärt ont (om den kommer för långt in, ajaj)
Ett tips är att försöka svanka olika mycket, det kan göra en väldigt stor skillnad.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback