Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-05-21, 16:58
  #1
Medlem
Tja, jag undrar vilka psykedeliska droger som finns att få tag på från Sverige (stockholm).

Men eftersom jag är intresserad att ta dessa i mind-exploring syfte och inte på knarkiga manér. Så är jag väl lite kräsen på vad jag stoppar i mig.

Utöver vilka, vill jag gärna veta hur hög kvalité man kan förvänta sig, samt hur påfrestande det är för psyket och fysiken (orelevant om substansen är ren, då kollar jag på erowid). Skulle gärna vilja ha länkar till svenska forskningsrapporter på vad drogerna som cirkulerar i sverige innehåller exakt. Polisrapporter och dylikt.

Hur skiljer sig LSD lappar mellan varandra förutom mängd? Hur är det med DMT, ketamin och andra liknande?

Hur långt är ett snöre? Var realistisk, jag har tillgång till internet, jag har en mun och jag är ingen knarkkung :] Jag ger blanka fan i era regler, men syftet är faktiskt att diskutera, fiska gör jag sen
__________________
Senast redigerad av FruktPalm 2010-05-21 kl. 17:01.
Citera
2010-05-21, 17:04
  #2
Medlem
Battery6s avatar
Om du bor i Stockholm kan du få tag i alla Hallucinogena droger med lite tur och kvalité varierar från piss till bra beroende på vem du köper av.

Det säkraste sättet att få kvalité är att köpa en RC eller av en kran som man verkligen kan lite på att den levererar kvalité.
Citera
2010-05-21, 17:12
  #3
Medlem
Nooomys avatar
Du kan plocka toppisar varje höst.. de svamparna är det jävligt bra drag i
Citera
2010-05-21, 19:46
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Battery6
Om du bor i Stockholm kan du få tag i alla Hallucinogena droger med lite tur och kvalité varierar från piss till bra beroende på vem du köper av.

Det säkraste sättet att få kvalité är att köpa en RC eller av en kran som man verkligen kan lite på att den levererar kvalité.

Men frågan kvarstår, hur skiljer det sig åt i kvalité`? Är det utspätt med annat? Gammalt? Kemisk stabilitet eller vadå? Tex lsd och dmt. De vill jag ta har jag bestämt hittills.

Citat:
Ursprungligen postat av Nooomy
Du kan plocka toppisar varje höst.. de svamparna är det jävligt bra drag i

Kanske gör det. Vet inga ställen dock i sthlm. Får kolla upp miljön de växer i och festa på eniro.

Men jag ville ha sånt under sommaren.

Är 750 för 14 g svampar mycket? Torkade. Amsterdam kvalité. 2 starka trippar. 3 annars.
Lsd går ju för ~100 lappen.
__________________
Senast redigerad av FruktPalm 2010-05-21 kl. 19:48.
Citera
2010-05-21, 19:53
  #5
Medlem
Battery6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruktPalm
Men frågan kvarstår, hur skiljer det sig åt i kvalité`? Är det utspätt med annat? Gammalt? Kemisk stabilitet eller vadå? Tex lsd och dmt. De vill jag ta har jag bestämt hittills.

Man mäter renhet för att se hur mycket tryck det är i pulvret men sedan kan man blanda ut det med vafan dom vill. Om du köper tabletter kan det vara socker, om du köper lsd kan det vara pappersbitar. Då man köper droger tar man inte bara risken att bryta lagen utan också risken att man blir lurad.
Citera
2010-05-21, 23:10
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Battery6
Man mäter renhet för att se hur mycket tryck det är i pulvret men sedan kan man blanda ut det med vafan dom vill. Om du köper tabletter kan det vara socker, om du köper lsd kan det vara pappersbitar. Då man köper droger tar man inte bara risken att bryta lagen utan också risken att man blir lurad.

du menar att det bara handlar om mängd substans, och att renligheten och kvalitén inte varierar?

lsd som lsd? dmt som dmt? så länge det är just det i de?
Citera
2010-05-23, 21:14
  #7
Medlem
Killnotes avatar
Letar själv efter lappar med kvalité, men det är svårt att hitta. DMT är vill man ju åxå ha tag på, men det är inte ofta, näst intill aldrig, man hittar det.

Ketamin kan jag inte utala mej om
Citera
2010-05-24, 15:41
  #8
Medlem
Mullemecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruktPalm
Men frågan kvarstår, hur skiljer det sig åt i kvalité`? Är det utspätt med annat? Gammalt? Kemisk stabilitet eller vadå? Tex lsd och dmt. De vill jag ta har jag bestämt hittills.



Kanske gör det. Vet inga ställen dock i sthlm. Får kolla upp miljön de växer i och festa på eniro.

Men jag ville ha sånt under sommaren.

Är 750 för 14 g svampar mycket? Torkade. Amsterdam kvalité. 2 starka trippar. 3 annars.
Lsd går ju för ~100 lappen.

är väll ett rätt OK pris, har för mig att 5g brukar ligga på 300-400kr, och även fast dom säger amsterdam kvalite så är det inget att gå efter då dom i amsterdam kör med growboxar som alla andra länder kör på där det inte växer i naturen och skiljer mellan sorterna, så fråga istället vad det är för sort och kolla upp doseringen
Citera
2010-05-24, 18:37
  #9
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Battery6
Om du bor i Stockholm kan du få tag i alla Hallucinogena droger med lite tur och kvalité varierar från piss till bra beroende på vem du köper av.

Det säkraste sättet att få kvalité är att köpa en RC eller av en kran som man verkligen kan lite på att den levererar kvalité.

Nu ska du inte överdriva här, lsd, svamp, 4homet och sånt må vara rätt lätt att hitta i sthlm men man måste fan leta under bra många stenar om man ska lyckas hitta tex meskalin, ketamin, DMT och liknande.
Och saker som pcp kan man ju glömma direkt.
Citera
2010-05-24, 19:45
  #10
Avstängd
thelilgringos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenAsslick
Nu ska du inte överdriva här, lsd, svamp, 4homet och sånt må vara rätt lätt att hitta i sthlm men man måste fan leta under bra många stenar om man ska lyckas hitta tex meskalin, ketamin, DMT och liknande.
Och saker som pcp kan man ju glömma direkt.

Men nu gör ju du det vanligt förekommande felet att du antar att det finns andra hallucinogener förutom lsd, 4-ho-met och svamp, men så är ju inte fallet.
Du kan ju inte bara namedroppa en massa hittepå-namn och kalla dom för hallucinogener för att få igenom din poäng!
Allt finns i stockholm, och finns det inte där så finns det ingen annanstans heller.

Citat:
Ursprungligen postat av Mullemeck
är väll ett rätt OK pris, har för mig att 5g brukar ligga på 300-400kr, och även fast dom säger amsterdam kvalite så är det inget att gå efter då dom i amsterdam kör med growboxar som alla andra länder kör på där det inte växer i naturen och skiljer mellan sorterna, så fråga istället vad det är för sort och kolla upp doseringen

80kr/g är normalpris när det kommer till vanliga psilocybe cubensis, men det finns säkert dom som säljer för 100kr/g. Billigare är däremot ovanligare, bortsätt ifrån kompispriser
Citera
2010-05-24, 20:44
  #11
Medlem
FroXies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelilgringo
Men nu gör ju du det vanligt förekommande felet att du antar att det finns andra hallucinogener förutom lsd, 4-ho-met och svamp, men så är ju inte fallet.
Du kan ju inte bara namedroppa en massa hittepå-namn och kalla dom för hallucinogener för att få igenom din poäng!
Allt finns i stockholm, och finns det inte där så finns det ingen annanstans heller.
Det finns nog även diamanter, lik, slavar och dvärgar i stockholm, men betyder ju inte att det är lätt att finna, så ja. Allt finns i stockholm. Men det är säkerligen jävligt svårt att finna pcp osv, precis som han skrev

Vad menar du med hittepå-namn? Inget han skrev är väl något påhittat och allt tillhörde ju även gruppen hallucinogener, så.. vad menar du?

Till TS: Kvalité är svårt att garantera. Bästa är väl att skaffa sig en stadig kran/kompis som du kan lita på. Sen läsa till sig allt man behöver veta.
Citera
2010-05-24, 21:03
  #12
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelilgringo
Men nu gör ju du det vanligt förekommande felet att du antar att det finns andra hallucinogener förutom lsd, 4-ho-met och svamp, men så är ju inte fallet.
Du kan ju inte bara namedroppa en massa hittepå-namn och kalla dom för hallucinogener för att få igenom din poäng!
Allt finns i stockholm, och finns det inte där så finns det ingen annanstans heller.

Är du sarkastisk eller försöker du på ett drygt sätt påvisa nån liten detalj jag översåg?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback