Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2024-04-07, 11:30
  #37
Medlem
Inget nytt spår i podden Motiv. Tror inte hon blev överkörd av militären eftersom hon verkar ha gått ganska långt vid sidan av vägen och säkert var bekant med mörkerkörningen.
Hur många människor befann sig på gården?
Vilka släktingar var hon på väg hem till?

Även om jag inte tycker att militärspåret är det mest troliga så vill jag naturligtvis veta mer om Bodenspåret varför dessa hotbrev?
__________________
Senast redigerad av bazaar 2024-04-07 kl. 11:39.
Citera
2024-04-07, 18:49
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrueC
Jag får känslan av att de lite försöker replikera mästerverket s*it town, där ett krimfall sakta vänder till att handla om alla konstiga människor i den lilla staden Woodstock Alabama.

Oft, men bör höras, bästa podden jag lyssnat på.

Bästa? Att journalisten stammar fram vartannat ord hela tiden är enerverande. Det mesta bygger på massvis med telefonsamtal med varierande kvalitet. Man måste anstränga sig för att höra, och samtidigt vara beredd att sänka eller höja volymen hela tiden. Det känns som om de alltför hastigt ville bli klar med podden och sprida ut den i orimligt många avsnitt. Den får inte något högt betyg av mig även om storyn i sig är intressant.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback