Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-02-10, 23:01
  #1
Avstängd
Adam Husseins avatar
Man önskar ju att dem (svenska white trash inavel) som fullkomligt förstörde den nedre regionen på flickan fick sitt rättmätliga staff= folkets föraktning.

Så - vad heter dem och vad gör dem nu?
Citera
2010-02-10, 23:05
  #2
Medlem
Du sitter inte på lite information om händelsen? Gärna i form utav en länk.

Det heter förakt.
Citera
2010-02-10, 23:15
  #3
Avstängd
Adam Husseins avatar
Ett gäng Överkalixraggare våldtog en överförfriskad tjej i ett tält. Dem avslutade det hela med att föra in nån slags avslagen flaska så att mellanväggen mellan "anus och slida" blev öppen...

Sen blev allt nertystat, kanske pga av att kommunalrådet i Överkalix heter Nilsson?

Länk är svårt. Vi pratar tidigt åttiotal. 83...84?
__________________
Senast redigerad av Adam Hussein 2010-02-10 kl. 23:22.
Citera
2010-02-11, 00:38
  #4
Avstängd
Adam Husseins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK
Värt att notera är att för att hitta en rå gruppvåldtäkt begången av "svensk WT" så måste man gå tillbaka till förra århundradet

I överkalix råder ännu sjuttonhundratalet... Alla heter Nilsson/Larsson eller Henriksson. Oavsett om du är rektor, socialnämndens ordförande polis eller...En av Norrbottens minsta kommuner...
__________________
Senast redigerad av Adam Hussein 2010-02-11 kl. 00:46.
Citera
2010-02-11, 01:25
  #5
Medlem
Troians avatar
Här står en del: https://www.flashback.org/sp10152928
Även: http://www.youtube.com/watch?v=bwNd89sdvXY (spola fram till 03:15)
Citera
2010-02-11, 02:37
  #6
Medlem
MoLoKs avatar
Intressant fall. Hittar dock inget om någon flaska.

"Ynglingarna turades om att i ett tält i början av juli ha samlag eller försöka ha samlag med flickan. Alla var berusade och flickan var i det närmaste medvetslös. Hon lämnades blödande i tältet. Hon fick dock inga bestående fysiska skador. Fem av ynglingarna fick ett års fängelse. För tre av dem skärptes straffen i hovrätten för Övre Norrlamd i januari till vardera ett och ett halvt års fängelse. "

En 16-åring "slapp straff" för att han ansågs vara så ung... han fick dock vård enl socialtjänstlagen antagligen fick han väl köra cross i 6 månader eller något liknande.
Citera
2010-02-13, 14:00
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK
Intressant fall. Hittar dock inget om någon flaska.

"Ynglingarna turades om att i ett tält i början av juli ha samlag eller försöka ha samlag med flickan. Alla var berusade och flickan var i det närmaste medvetslös. Hon lämnades blödande i tältet. Hon fick dock inga bestående fysiska skador. Fem av ynglingarna fick ett års fängelse. För tre av dem skärptes straffen i hovrätten för Övre Norrlamd i januari till vardera ett och ett halvt års fängelse. "

En 16-åring "slapp straff" för att han ansågs vara så ung... han fick dock vård enl socialtjänstlagen antagligen fick han väl köra cross i 6 månader eller något liknande.

I en av TT-Texterna som fanns i inlägget som Trojan länkade till så står det ju "Den yngling som skadat flickan i underlivet var bara 16 år och slapp fängelse på grund av sin ungdom.", kan det vara det som åsyftas angående flaskan?
Citera
2010-02-13, 14:11
  #8
Medlem
RedXs avatar
Är det inte en massa snack om att man försökte tysta ner den här händelsen? Ex att Piteå-Tidningen inte skrev en rad om det trots att man hade full koll på vad som hade hänt.

Jag har hört från äldre pitebor att de fick reda på händelsen först flera veckor senare. Jag vet dock inte hur mycket sanning det ligger i de berättelserna. De kan lika gärna vara skrönor...
Citera
2010-02-13, 19:14
  #9
Avstängd
Adam Husseins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Är det inte en massa snack om att man försökte tysta ner den här händelsen? Ex att Piteå-Tidningen inte skrev en rad om det trots att man hade full koll på vad som hade hänt.

Jag har hört från äldre pitebor att de fick reda på händelsen först flera veckor senare. Jag vet dock inte hur mycket sanning det ligger i de berättelserna. De kan lika gärna vara skrönor...

Tysta ner är ett understatement. Har genom åren då jag kommit tillräckligt nära i min relation med någon med anknytning till orten börjat fråga lite försynt. De tre personerna - som samtliga är kloka sociala personer med fina jobb och flyttat från orten sedan många år - verbalglider ur frågeställningen eller går till motangrepp: Ni har väl våldtäktmän och gamla raggare i din stad också....

Det lustiga är att FB är fullt av idioter som vill försvara de två (eller var dem tre) HA-medlemmar från Överkalix som klassas som farligast i Sverige.
Varför visar inte dem sin närvaro i denna tråd? Trodde det var HA som stod bakom kriminellt.com vilka vill hänga ut våldtäktsmännen...
Citera
2010-02-13, 19:22
  #10
Avstängd
Adam Husseins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Här står en del: https://www.flashback.org/sp10152928
Även: http://www.youtube.com/watch?v=bwNd89sdvXY (spola fram till 03:15)

Glömde tacka för länkarna, trodde faktiskt inte såna gick att få fram i och med att det var så länge sedan. Verkligen ingen som forkat kring ämnet gruppvåldtäkt och etniskt ursprung gruppdynamik etc. För dessa borde i så fall detta fall vara synnerligen intressant i och med att det begicks av bara så kallat etniska svenskar.
Citera
2010-02-14, 23:23
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Är det inte en massa snack om att man försökte tysta ner den här händelsen? Ex att Piteå-Tidningen inte skrev en rad om det trots att man hade full koll på vad som hade hänt.

Jag har hört från äldre pitebor att de fick reda på händelsen först flera veckor senare. Jag vet dock inte hur mycket sanning det ligger i de berättelserna. De kan lika gärna vara skrönor...

Jag betvivlar inte att det du och Adam Hussein säger är sant, men det intressanta är ju varför de skulle vilja tysta ner händelsen.

Ingen som har någon aning om detta ?
Citera
2010-02-15, 00:04
  #12
Medlem
sickpuppys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adam Hussein
Glömde tacka för länkarna, trodde faktiskt inte såna gick att få fram i och med att det var så länge sedan. Verkligen ingen som forkat kring ämnet gruppvåldtäkt och etniskt ursprung gruppdynamik etc. För dessa borde i så fall detta fall vara synnerligen intressant i och med att det begicks av bara så kallat etniska svenskar.

Nu är ju detta långt ifrån den enda gruppvåldtäkt som begåtts av etniska svenskar...

Om våldtäkten: Fy fan! Jag har hört talas om händelsen tidigare och det är ytterst sällan jag brukar tycka att man ska hänga ut namn på brottslingar, men i det här fallet skulle det kunna vara rättmätigt. I synnerhet om det nu var så att händelsen tystades ned.

Bara en fråga angående att lokalpress inte skrev om händelsen, kan det ha varit så att det inte var en medveten nedtystning, utan att de helt enkelt inte visste vad de skulle ta sig till med ärendet? Jag tänker på att kvinnomisshandel ofta behandlades på det sättet tidigare. Det kallades för "lägenhetsbråk" och räknades till den privata sfären. Kanske var det samma sak här? Eller finns det mer att gå på kring nedtystningen?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback