Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-12-16, 18:36
  #1
Medlem
Jag vet inte vad jag ska göra.... Vi har varit tillsammans ett år nu ungefär och 6 veckor efter midsommar så märkte jag att vi inte haft sex efter midsommar. Och jag tänkte att han hade mycket med jobb och så. Vilket är förståeligt.

För relationer kommer in i sin vardagsrutin och han kanske inte är en sådan som har mycket sex, vilket jag fick förklarat redan från början. Men jag är en sådan som har mycket/lagom mycket sex. Och vi krockar på det planet.....

Men tiden mellan gångerna vi har sex ökar och ökar bara. Han tar knappt på mig och han ger mig en puss om dagen - innan han sticker till jobbet.

Jag har försökt prata med honom om det. Men han gör bara diskussioner till gräl, troligtvis för att det är så känsligt. Men enl. honom så ska han inte ha några potens problem. Och det får jag väl lita på. Och han säger bara att "Jag har inte lust bara!!!". Men där måste väl ändå finnas något som gör att han inte får lust? För han säger ju ingen bidragande faktor...

Jag vet en trebarns far som har sex 5 dagar i veckan och en 2 barns mor som har sex 2 gånger i månaden. Borde inte jag då, som enbart sambo, kunna få till det lika ofta? inte för att jag vill jämföra. Men efter 6 månader av frustration så börjar man jämföra rätt mycket.

Att göra slut är inget alternativ. Han är mitt allt. Sexet gör bara så att standarden på vårt förhållande sjunker så sjukt mycket......

Jag har fått tips om att börja onanera framför honom. Men det tänker jag inte göra. Och swingers är heller inget jag vill göra, varken han eller jag.

Vi är 22 och 26 år gamla.
2009-12-16, 18:40
  #2
Medlem
elmaco-tacos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toalettstol
Jag vet inte vad jag ska göra.... Vi har varit tillsammans ett år nu ungefär och 6 veckor efter midsommar så märkte jag att vi inte haft sex efter midsommar. Och jag tänkte att han hade mycket med jobb och så. Vilket är förståeligt.

För relationer kommer in i sin vardagsrutin och han kanske inte är en sådan som har mycket sex, vilket jag fick förklarat redan från början. Men jag är en sådan som har mycket/lagom mycket sex. Och vi krockar på det planet.....

Men tiden mellan gångerna vi har sex ökar och ökar bara. Han tar knappt på mig och han ger mig en puss om dagen - innan han sticker till jobbet.

Jag har försökt prata med honom om det. Men han gör bara diskussioner till gräl, troligtvis för att det är så känsligt. Men enl. honom så ska han inte ha några potens problem. Och det får jag väl lita på. Och han säger bara att "Jag har inte lust bara!!!". Men där måste väl ändå finnas något som gör att han inte får lust? För han säger ju ingen bidragande faktor...

Jag vet en trebarns far som har sex 5 dagar i veckan och en 2 barns mor som har sex 2 gånger i månaden. Borde inte jag då, som enbart sambo, kunna få till det lika ofta? inte för att jag vill jämföra. Men efter 6 månader av frustration så börjar man jämföra rätt mycket.

Att göra slut är inget alternativ. Han är mitt allt. Sexet gör bara så att standarden på vårt förhållande sjunker så sjukt mycket......

Jag har fått tips om att börja onanera framför honom. Men det tänker jag inte göra. Och swingers är heller inget jag vill göra, varken han eller jag.

Vi är 22 och 26 år gamla.
Är du snygg?
2009-12-16, 18:40
  #3
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Folket här kommer skrika att han förmodligen har sex på annat håll.

Ot; Varför tar man ett nick som toalettstol?
2009-12-16, 18:41
  #4
Medlem
Phoques avatar
Fixa en romantisk helg åt honom! Åk iväg till nån närliggande stad och ta in på hotell. Gör under dagen något ni båda gillar, kanske gå på spa tillsammans och bara ta det lungt? En lyxig middag för att avrunda dagen sen mys tillsammans på hotellrummet. Vad gillar han för typ av underkläder? Om du vet, så köp dessa och ha på dig dom!

Bättre kan det inte bli

Men seriöst, försök prata med honom utan att vara anklagande. Påpeka att det verkligen är ett STORT problem för dig och att du hemskt gärna vill lösa det...
2009-12-16, 18:41
  #5
Avstängd
flooshs avatar
Fakea lite otrohet det kan få hormonerna i gungning.
2009-12-16, 18:44
  #6
Medlem
Ja, han säger åtminstone att jag är attraktiv fortfarande.....!

Och nej. han har inte sex på annat håll. Så ofta som hans morsa ringer så har han knappt tid att sitta på skithuset.... -.-
2009-12-16, 18:47
  #7
Medlem
BTW, om jag skulle fejka en otrohet så skulle jag åka med huvudet före....

OT; Jag har alltid hetat så X) Folk kommer ihåg det :P Inte för att det speglar mig som person eller så Men det e la lite fyndigt i alla fall
2009-12-16, 18:47
  #8
Medlem
hokoris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toalettstol
Ja, han säger åtminstone att jag är attraktiv fortfarande.....!

Och nej. han har inte sex på annat håll. Så ofta som hans morsa ringer så har han knappt tid att sitta på skithuset.... -.-

Verkar som att det kan vara en ide att på så okriminellt sätt som möjligt bli av med hans morsa.
2009-12-16, 18:47
  #9
Medlem
mr.arnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toalettstol
Ja, han säger åtminstone att jag är attraktiv fortfarande.....!
Ja, men är du det? Eller är du ful och fet?
2009-12-16, 18:48
  #10
Medlem
Vad säger att han inte tänder på fetma lixom? Vikten har ingen betydelse i denna tråden.

Och ja, jag är snygg.
2009-12-16, 18:50
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hokori
Verkar som att det kan vara en ide att på så okriminellt sätt som möjligt bli av med hans morsa.

Om du bara visste X) Men jag är nog lite som en nål i ögat på henne på många sätt Jag får hennes son att inte komma hem så ofta, han e hemma med mig istället....! vilket är sjukt skönt, sambon samtycker ;D
2009-12-16, 18:52
  #12
Avstängd
flooshs avatar
Lite konstigt att bli medlem Oct 2008 och skriva första inlägget nu.. OnT:
1. Han kanske inte tycker du är snygg.
2. Han kanske inte känner sig uppskattad.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback