Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-04, 10:29
  #13
Medlem
PaoloRobertos avatar
Låter inte som våldtäkt.
Citera
2021-08-04, 11:35
  #14
Medlem
blagyltas avatar
"Oaktsam" våldtäkt också. Betyder det att det finns en förmildrande "aktsam" våldtäkt då eller?

"Oaktsamt" mord kanske? Rubriceringen spelar nog mindre roll för offret kan man tänka...
Citera
2021-08-04, 11:44
  #15
Medlem
blagyltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgensvart
Ja, eller hur? Skicka hem folk när länderna är i fred.

Serber kom aldrig hit i någon större utsträckning när västmakterna (NATO) våldtog och styckade upp Jugoslavien, detta för att det var just västmakterna (inkl. Sverige) som anföll och bistod i anfallet på landet. Däremot är just Serbien (arvtagaren till Jugoslavien) det enda multietniska land som återstod av alla hittepå-länder som blev resultatet. De andra är nästan 100% etniskt rensade och därför dras alla "Serber" över en kam om ett brott begås här.

Det heter inte att en muslim eller alban med serbiskt medborgarskap begått brottet utan man skyller direkt på värdlandet.
__________________
Senast redigerad av blagylta 2021-08-04 kl. 11:47.
Citera
2021-08-04, 16:07
  #16
Medlem
Så som jag tolkar detta är det alltså någon annan som har polisanmält killarna för våldtäkt och inte den som blev ”våldtagen”? Hon sög av fyra killar och någon annan tyckte det var våldtäkt eller har jag missförstått helt?
Citera
2021-08-04, 17:21
  #17
Medlem
nackas avatar
Märkligt fall där såväl målsägande som tilltalade framstår som opålitliga.

Rejält lortiga snubbar i vilket fall som helst. Hångla med tjejen efter att hon snaskat på de andras kottar framstår som lite ofräscht, men det kanske bara är jag som är lite konservativ i min syn på sex. Det kanske är så ungdomarna gör nu för tiden.
Citera
2021-08-04, 17:21
  #18
Medlem
Inte för att vara sån, men varför umgås man med smutssomalier? Var är hennes föräldrar? Umgås inte med blattar, punkt slut! De verkar ju alla ha en fäbless för gruppvåldtäkter och/eller gruppsex, lär av Rotherham och övriga skandaler i England!
__________________
Senast redigerad av sweintoo 2021-08-04 kl. 17:23.
Citera
2021-08-04, 17:24
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PaoloRoberto
Låter inte som våldtäkt.
Definitivt inte. våldtäkt är penetrations inget annat
Citera
2021-08-04, 17:32
  #20
Medlem
Det låter inte som våldtäkt eller har jag missat något??

Citat:
Såväl målsäganden som de tilltalade har berättat att de mått dåligt efter händelsen på grund av hur de har blivit bemötta av andra personer därefter.
Citera
2021-08-04, 17:57
  #21
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Hon borde dömas för att vara en hora och betala 150 000 kr i skadestånd till det allmänna.
Citera
2021-08-04, 20:06
  #22
Medlem
Sög av tre killar på en kväll haha... Vilken jävla slyna Fina och söta små fjortistjejer när dom är som bäst
Citera
2021-08-04, 21:43
  #23
Avstängd
Vizzlas avatar
Vad är det här:

Citat:
Händelserna polisanmäldes den 28 augusti 2019 av S*fie Nilss*n.

Av ett Snapchat-meddelande som har åberopats i målet framgår att målsäganden har skrivit följande meddelande: "Hahahaha wtf jag ville inte ens polisanmäla dom men Ali sa till […..] att polisanmäla". Såväl målsäganden som de tilltalade har berättat att de mått dåligt efter händelsen på grund av hur de har blivit bemötta av andra personer därefter.

Hon ville inte polisanmäla men går efter en Ali säger? Vad är det för hora.

Sveriges rättsväsende är fitta ibland.
Citera
2021-08-04, 22:25
  #24
Moderator
OYs avatar
Trådar sammanfogade.

(FB) Gruppvåldtäkt i Tomelilla sommaren 2019, fyra åtalade november 2020



(FB) Tomelilla: Mohammad, Mohammed och Mohammad dömdes för oaktsam våldtäkt (15-årig tjej)

/Mod
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback