Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-08-19, 20:15
  #1789
Medlem
Spencer2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storstark123
Ojdå nu verkar det bli fullt ös, lite polis bilar här och där cirkulerar i Hultsfred,Västervik,Vimmerby,Oskarshamn,Kalmar 4 Adresser till olika personer i vimmerby, och en hel del Gangland medlemmar som är ute och rör sig senast i går blev några gripna när dom körde utanför dessa adresser, går nog att läsa i tidningarna på måndag, känns som något kommer ske kanske eller inte vem vet.

Och lite på hälsningar och stop och trafik kontroller, kan va något helt annat kanske inte har med Gangland att göra över huvud taget, ingen aning so far.

Och alla dessa lappar har utanför Polis hus och tidnings redaktioner har ju inte gjort saken bättre direkt.

Lär bli skoj detta se vem som avlossar dom första skotten, vem eller vad mot vad eller när eller om det ens kommer ske,

Tipset säger iaf att något e på dunder G.

kan vara skitsnack, kan utala mig om när det är dags att göra det

Tja lillpille123

Jag ställde lite frågor till dig angående Raffas dokumenterade golningar.

Vad tycker du om det och framförallt vad säger Mäster Vargas om att Raffa är en lite tjallare?
2012-08-19, 20:20
  #1790
Medlem
gurkmajjas avatar
Du som verkar ha koll på hårdingarna, en liten fråga?

Är Faglands främsta mål att bli gripna av polisen för att det är "coolt" eller nåt i den stilen? I så fall är dom ju förhållandevis framgångsrika i sin gärning.

Ska dom verkligen skaffa ammunition till sina soft air guns nu, eller vad menar du med skott?
2012-08-19, 20:24
  #1791
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkmajja
Du som verkar ha koll på hårdingarna, en liten fråga?

Är Faglands främsta mål att bli gripna av polisen för att det är "coolt" eller nåt i den stilen? I så fall är dom ju förhållandevis framgångsrika i sin gärning.

Ska dom verkligen skaffa ammunition till sina soft air guns nu, eller vad menar du med skott?


Får väl tiden avgöra
2012-08-19, 20:26
  #1792
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storstark123
en jävla massa skitsnack


DU vet, kriminella brukar försöka undvika polisen, inte tvärtom.
2012-08-19, 20:26
  #1793
Medlem
Spencer2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storstark123
Får väl tiden avgöra

Kom igen nu svara på mina frågor?

Vad tycker du och hjärnspöket Vargas om att Raffa är en golare?
2012-08-19, 20:33
  #1794
Medlem
AnotherFakeNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storstark123
.

kan vara skitsnack, kan utala mig om när det är dags att göra det

Kunde ju vara trevligt som omväxling. Hittills har ju dina beskrivningar av händelser varit minst sagt "påhittiga"

Det vore mycket mer intressant om du kunde komma med något matnyttigt någon gång, som t ex svar på Spencers frågor
2012-08-19, 20:37
  #1795
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spencer2000
Tja lillpille123

Jag ställde lite frågor till dig angående Raffas dokumenterade golningar.

Vad tycker du om det och framförallt vad säger Mäster Vargas om att Raffa är en lite tjallare?


Vad jag har hört är att detta var Uppgjort. Både PHS Golning mot Raffa, Faddes Golning mot Raffa Irfan Golning mot Raffa Ajhans Golning mot Raffa, Enes Golning mot Raffa

Sedan de andra 3 som deltog vid misshandlen valde helt enkelt att INTE namn droppas under rättegången eller FUP för det var inte bestämt

Slår man folk med hammare i huvudet i trapp uppgångar, och hugger med knivar mot dörrar och försöker bryta sig in Raffa skriker jag ska våldta dig irfan då säger han att han har en gravid kvinna i lägenheten. Då vänder Raffa om får en hammare i huvudet i sambad med att han trillar omkull kommer yttligare personer ner och slår Raffa när han redan halvt som halvt tuppat av.

(Tar du en titt på FUP Slasken ser du Irfan och Jennys nummer och deras hem nummer att det är dom som ringer till Polisen) därefter kommer dom överäns innan polisen kommer till plats att skylla allt på alla


Sedan Så ser du klart och tydligt vem som golar ner vem i Faddes förhör och Raffas förhör och det e Fadde som golar ner honom och hans far och PH. ta en ordentligt titt

Raffa har President positionen kvar. Kommer han han att ha pga att det där e löst Inom Gangland WORLD och har varit möte om detta.


Finns klubb hus, Finns, allt finns adresser Raffa e kvar på President Posten, gick från VICE till President efter detta mötet.

Så något måste finnas, sedan finns det saker som stannar inom Klubben som Polisen inte behöver veta eller ha någon susning om dock det roliga är nu

att Raffa fått ett PM som vill tala med honom och han väntar där se om personen dyker upp
eller ej.
__________________
Senast redigerad av storstark123 2012-08-19 kl. 20:41.
2012-08-19, 20:40
  #1796
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storstark123
Vad jag har hört är att detta var Uppgjort. Både PHS Golning mot Raffa, Faddes Golning mot Raffa Irfan Golning mot Raffa Ajhans Golning mot Raffa, Enes Golning mot Raffa

Sedan de andra 3 som deltog vid misshandlen valde helt enkelt att INTE namn droppas under rättegången eller FUP för det var inte bestämt

Slår man folk med hammare i huvudet i trapp uppgångar, och hugger med knivar mot dörrar och försöker bryta sig in Raffa skriker jag ska våldta dig irfan då säger han att han har en gravid kvinna i lägenheten. Då vänder Raffa om får en hammare i huvudet i sambad med att han trillar omkull kommer yttligare personer ner och slår Raffa när han redan halvt som halvt tuppat av.

(Tar du en titt på FUP Slasken ser du Irfan och Jennys nummer och deras hem nummer att det är dom som ringer till Polisen) därefter kommer dom överäns innan polisen kommer till plats att skylla allt på alla


Sedan Så ser du klart och tydligt vem som golar ner vem i Faddes förhör och Raffas förhör och det e Fadde som golar ner honom och hans far och PH. ta en ordentligt titt

Raffa har President positionen kvar. Kommer han han att HA. pga att det där e löst Inom Gangland WORLD och har varit möte om detta.


Finns klubb hus, Finns, allt finns adresser Raffa e kvar på President Posten, gick från VICE till President efter detta mötet.

Så något måste finnas, sedan finns det saker som stannar inom Klubben som Polisen inte behöver veta eller ha någon susning om dock det roliga är nu

att Raffa fått ett PM som vill tala med honom och han väntar där se om personen dyker upp
eller ej.


Sedan står det helt enkelt 5 personer och slåss i en trädgård på ett villa område så är det ju klart att polisen dyker upp eller? och plast pistolen höll inte Raffa va inte hans fingeravtryck på den utan någon som inte är med i databasen.

Tyvär grabbar vill komma med riktig och korrekt information men Ni tror inte polisen är inne och läser? och luskar ut och kommer sätta åt alla isf?

Vissa saker hålls inom Klubben borde folk ha förståelse för.
2012-08-19, 20:40
  #1797
Medlem
Spencer2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storstark123
Vad jag har hört är att detta var Uppgjort. Både PHS Golning mot Raffa, Faddes Golning mot Raffa Irfan Golning mot Raffa Ajhans Golning mot Raffa, Enes Golning mot Raffa

Sedan de andra 3 som deltog vid misshandlen valde helt enkelt att INTE namn droppas under rättegången eller FUP för det var inte bestämt

Slår man folk med hammare i huvudet i trapp uppgångar, och hugger med knivar mot dörrar och försöker bryta sig in Raffa skriker jag ska våldta dig irfan då säger han att han har en gravid kvinna i lägenheten. Då vänder Raffa om får en hammare i huvudet i sambad med att han trillar omkull kommer yttligare personer ner och slår Raffa när han redan halvt som halvt tuppat av.

(Tar du en titt på FUP Slasken ser du Irfan och Jennys nummer och deras hem nummer att det är dom som ringer till Polisen) därefter kommer dom överäns innan polisen kommer till plats att skylla allt på alla


Sedan Så ser du klart och tydligt vem som golar ner vem i Faddes förhör och Raffas förhör och det e Fadde som golar ner honom och hans far och PH. ta en ordentligt titt

Raffa har President positionen kvar. Kommer han han att HA. pga att det där e löst Inom Gangland WORLD och har varit möte om detta.


Finns klubb hus, Finns, allt finns adresser Raffa e kvar på President Posten, gick från VICE till President efter detta mötet.

Så något måste finnas, sedan finns det saker som stannar inom Klubben som Polisen inte behöver veta eller ha någon susning om dock det roliga är nu

att Raffa fått ett PM som vill tala med honom och han väntar där se om personen dyker upp
eller ej.

Rolig historia du kommer med... Raffa är en tjallare och golbög, Finns inget du kan säga eller göra för att förändra det. Bara inse faktum att Glapp Raffa är Sveriges största fail.
2012-08-19, 20:41
  #1798
Medlem
På ganglands hemsida står det att de skyddar barn och kvinnor mm
Har därför lite frågor till detta eftersom jag vet en del om medlemmarna i denna lilla grupp. Bla annat hur de kan skydda en kvinna som inte ens får behålla sina barn pga att hon e olämplig som förälder pga drog missbruk..
En kille som e medlem har tonårs barn. Hur tänker han.. är hans flicka stolt över att ha en pappa som går runt o hotar folk och umgås i mina ögon mindre bra krettsar med droger o våld. vad säger hennes vänner och deras föräldrar om de hela.
Eller vad e man för förälder som söker sig till krimminella ungängen. En förälder brukar ju förtusan göra allt för att hålla sina barn borta från sånt. har jag rätt eller fel??
Har så otroligt mycket funderingar över detta.

Och sen denna fina lista på eftersökta personer. En person som sätter dit en langare gör sammhället en tjänst. Droger förstör människor. så bort med skiten. Den där tjejen ta in henne på behandling ist så hon kan bli en bra frisk mamma åt sina barn. era hot mm gör det bara värre för dom. Alla förtjänar en chans till med rätt hjälp går det alltid bli en bättre människa.

Så kommer vi till dessa förbannade män som våldtar. va fan e det för kul o ha sex med någon som inte vill... är ni så jävla dumma som inte kan få till ett ligg med någon frivillig....sinnessjukt!!
Jag tycker inte det e rätt att jaga folk på egen hand men kan hålla med om att dessa män förtjänar ett riktigt straff efter upprepade attacker mot kvinnor.. kastrering kanske...
2012-08-19, 20:42
  #1799
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storstark123
Ojdå nu verkar det bli fullt ös, lite polis bilar här och där cirkulerar i Hultsfred,Västervik,Vimmerby,Oskarshamn,Kalmar 4 Adresser till olika personer i vimmerby, och en hel del Gangland medlemmar som är ute och rör sig senast i går blev några gripna när dom körde utanför dessa adresser, går nog att läsa i tidningarna på måndag, känns som något kommer ske kanske eller inte vem vet.

Och lite på hälsningar och stop och trafik kontroller, kan va något helt annat kanske inte har med Gangland att göra över huvud taget, ingen aning so far.

Och alla dessa lappar har utanför Polis hus och tidnings redaktioner har ju inte gjort saken bättre direkt.

Lär bli skoj detta se vem som avlossar dom första skotten, vem eller vad mot vad eller när eller om det ens kommer ske,

Tipset säger iaf att något e på dunder G.

kan vara skitsnack, kan utala mig om när det är dags att göra det

Jag fattar inte... hur tjänar ni pengar på detta? Ni sysslar ju bara med dumheter, inget som drar in pengar. Trodde hela grejen med gäng var att dra in pengar på en massa skumma handlingar, utpressningar och handel.
2012-08-19, 20:45
  #1800
Medlem
renkaoss avatar
@Storsärk123

Vem sitter på viceposten nu då? Är det fortfarande Lantz uppe i Avesta?

Har Hallberg blivit av med generalposten, såg honom med en supporttröja bara.
Vem är ny general?

Är Vargas tillbaks i Polen nu för nya morduppdrag?

Please svara på dessa nu

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback