Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-20, 22:33
  #229
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gangland666
Vill klargöra att Sandra har skydd från gangland och Pancamo familjen. Hon är ingen knarkare eller dålig mor, dom valde att gå skilda vägar. pga att tänkte på sina barn, dom jätte bra vänner att kalla Sandra det ena och det andra e helt fel hon är en jätte bra tjej. Raffa har berättat allt för mig låt henne vara i fred vänta på förundersökningen får ni se själva. hon har EJ provocerat fram något detta var otur helt enkelt. ingen från gangland eller pancamo familjen kommer skriva mera nu
vi blir inte provocerade. ingen av oss kommer gå in och skriva. dettta är bara löjligt vill någon något PMA eller ring Raffa eller gå upp tll honom gästgivare gatan 6b. skriv vad ni vill vi kommer ej svara vi kör inte dagis nivå. just nu har vi mycket att tänka på och göra. en stor kram till Sandra vi hoppas du mår bra behöver du något hör av dig till Raffa.


Mvh
President Gangland Sweden

Jag är glad att Raffa avstyrde attacken, men..
Högsta töntfaktorn är med råge passerad. Jag hade skämts ihjäl om mitt namn förekommit i era kommentarer. Ursäkta, men här råder syjuntenivå med ugh ugh. Sladdertackor! Just sådana brukar hittas i grustag med "ett skott i panan".
Samtliga har gjort ner Raffa, sig själva och människor runtomkring med PR som om de var i 11-årsåldern. Gangland fick en töntstämpel.

Mvh
Medelålders kärring SWEDEN
Citera
2012-02-20, 22:50
  #230
Avstängd
Detta är sista inlägget Gangland skriver och Pancamo Familjen kommer inte svara på något eller någon från vårat håll vi kommer inte gå in och läsa äns vi har annat för oss



Det MC gänget som bråkade med Raffa, vill dela ut varning ni kommer få ett helvete skratta och va kaxiga på telefon. men vi vet vilka ni är och ni kommer ångra er kommer bli ett rent helvete ni starade ettt krig mot Gangland. som man bäddar får man ligga vi vet vilka nu är vi vet vart ni bor vill ni något kom upp till oss gäst givare gatan 6b. eran prospect har satt sig i skiten antingen kickar ni han i bad standing eller så plockar vi honom och slår sönder han ordentligt så han pissar och bajsar ner sig. nu är det alvar och nu är det krig. enog sagt nu är det tid att visa istället vilka vi är vi vet även dom andra som kom från stockholm .vi vet allt en varning watch your back we are behind you.


Tilll er andra jag har inte tid eller lust att svara på mera frågor struntar vad som sägs. ingen från Gangland eller Pancamo Familjen har tillstånd att svara på flera frågor eller tjafsa är det något vet ni vart vi finns. END OF STORY

Glöm inte att Sandra har skydd från Gangland och Pancamo Familjen.


Mvh
President Samt Vice President Samt General

Trevlig kväll.
Ready for war
Citera
2012-02-21, 00:39
  #231
Medlem
A.Strindbergs avatar
Jag undrar vad som menas med att man har "grönt kort i Oskarshamn", och varför ska man ha det?
Citera
2012-02-21, 01:12
  #232
Medlem
DeathToYourReligions avatar
Om det nu är så som det har framkommit att herr Raffa är dagens hjälte och med liv och lem som insats skyddade sin kvinnliga kamrat och hennes barn från en anfallande bonnläpp så skall han ha all heder.

Det jag inte förstår är varför hjältens lilla snattarklubb kommer in i tråden och börjar tramsa om diverse kukmätartävlingar de haft med den lokala moppetrimmarklubben?

Den lilla intresseföreningen för tjyv och rackarspel som Gangland (aldrig hört talas om förut) försöker framstå som borde istället använda sin tid och energi åt studiecirklar i rättstavning och meningsuppbyggnad, för att på så sätt öka sina chanser på arbetsmarknaden och i förlängningen bli ansvarstagande medborgare.

Men som jag skrev, all heder åt försvararen.
Citera
2012-02-21, 02:31
  #233
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.Strindberg
Jag undrar vad som menas med att man har "grönt kort i Oskarshamn", och varför ska man ha det?

Han lirade golf där och fick ett grönt kort helt enkelt. Så nu lär han synas lite mer på golfbanorna antar ja.
Citera
2012-02-21, 06:32
  #234
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsingvarsfru
Jag är glad att Raffa avstyrde attacken, men..
Högsta töntfaktorn är med råge passerad. Jag hade skämts ihjäl om mitt namn förekommit i era kommentarer. Ursäkta, men här råder syjuntenivå med ugh ugh. Sladdertackor! Just sådana brukar hittas i grustag med "ett skott i panan".
Samtliga har gjort ner Raffa, sig själva och människor runtomkring med PR som om de var i 11-årsåldern. Gangland fick en töntstämpel.
Ja visst var det bra gjort - i övrigt håller jag med dig. Man undrar var man hamnat när man läser en del inlägg faktiskt.

Citat:
Mvh
Medelålders kärring SWEDEN
Citera
2012-02-21, 13:14
  #235
Medlem
FatCapones avatar
Någon som vet vad som händer? Polisen kör utanför Raffa och han kastade ut en stol genom fönstrett
och han håller på att slå sönder sin lägenhet?? såg han gå ut men Polisen tog inte honom och han gav dom fingret när han gick ut bor nära så jag såg det... han begav sig mot stan och såg skit sne ut... Rykten säger att letar efter detta ''Mc gänget'' och han har fått reda på en av dom... såg ut som han hade käkat massa piller och drukit och anabola....
Citera
2012-02-21, 13:50
  #236
Medlem
borrasss avatar
stabil kille??
verkar som tråden gått ifrån sitt ursprung lite..
vad händer med själva fallet?
Citera
2012-02-21, 19:45
  #237
Medlem
Melissans avatar
Den här tråden har soppat igen helt och hållet. Enligt topic så handlar den om denna stackars mamma och hennes två barn som kunde blivit mördade av en psykopat. Men nu handlar den mer om denne Raffa och hans låtsasgäng, och något wannabe gangster-krig. Om jag får säga mitt så tror jag att det är herr Pancamo själv som sitter och spär på hans hjälte-status. Varför skulle annars flertalet forumskribenter ha exakt samma språk- och grammatiksvårigheter som Raffa själv när han skriver på sin Facebook? Tänker främst på "ThePrince55", "FatCapone", och den såkallade "ganglandpresidenten". Löjligt är det!

Tänker också på mamman och barnen som hängdes ut. Det är inte alls snyggt. Nu blir stackarn uttittad på stan, och folk tror hon är en knarkande, och oansvarsfull mamma bara för att folk har skrivit det här. Jag lider med henne. Jag hoppas att det där aset till GM aldrig får komma i närheten av en kvinna igen!
Citera
2012-02-21, 21:27
  #238
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melissan
Den här tråden har soppat igen helt och hållet. Enligt topic så handlar den om denna stackars mamma och hennes två barn som kunde blivit mördade av en psykopat. Men nu handlar den mer om denne Raffa och hans låtsasgäng, och något wannabe gangster-krig. Om jag får säga mitt så tror jag att det är herr Pancamo själv som sitter och spär på hans hjälte-status. Varför skulle annars flertalet forumskribenter ha exakt samma språk- och grammatiksvårigheter som Raffa själv när han skriver på sin Facebook? Tänker främst på "ThePrince55", "FatCapone", och den såkallade "ganglandpresidenten". Löjligt är det!

Tänker också på mamman och barnen som hängdes ut. Det är inte alls snyggt. Nu blir stackarn uttittad på stan, och folk tror hon är en knarkande, och oansvarsfull mamma bara för att folk har skrivit det här. Jag lider med henne. Jag hoppas att det där aset till GM aldrig får komma i närheten av en kvinna igen!


med samma retorik skulle du kunna vara mamman själv.

Topic hanlar inte om att lägga värderingar i om någon är psykopat eller vad GM i detta fall hade för avsikt. här diskuteras händelsen. Och du la just ner förbaskat med värderingar i det du säger.

Den enda som tror hon är knarkande o oansvarig för att folk har skrivit det här, är möjligen då du och hon själv. Vimmerby är litet, folk visste vem hon var sedan innan. på gott och ont.
Citera
2012-02-21, 21:53
  #239
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tardumej?
med samma retorik skulle du kunna vara mamman själv.

Topic hanlar inte om att lägga värderingar i om någon är psykopat eller vad GM i detta fall hade för avsikt. här diskuteras händelsen. Och du la just ner förbaskat med värderingar i det du säger.

Den enda som tror hon är knarkande o oansvarig för att folk har skrivit det här, är möjligen då du och hon själv. Vimmerby är litet, folk visste vem hon var sedan innan. på gott och ont.

Sandra är numera beväpnad också..

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...85515662_n.jpg
Citera
2012-02-21, 21:58
  #240
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsingvarsfru
Sandra är numera beväpnad också..

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...85515662_n.jpg


Intressant val av tatuering. Hm.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback