Citat:
Ursprungligen postat av DonGreen1988
Kom till gymmet idag och ser en riktigt stor skylt precis vid entren, på den är det en bild på en burk och en text som lyder:
"BURN CALORIES!"
"CELSIUS"
"Burn up to 100 Calories and more in each can"
Man borde ta och stämma de för falsk marknadsföring, så här kan de fan inte hålla på. Stackars alla desperata tjockisar som ser den skylten på gymmet, de lär väl inte tveka på att köpa den. Folk går ju på all slags skitsnack nuförtiden, finns inga mirakelproteinpulver eller andra drycker som bränner fett åt en. Vill man ner i vikt är det kcaloriunderskott som gäller och gå upp i vikt är det kcalöverskott som gäller. Varför skall det vara så svårt och förstå
Celsius Sverige finns på facebook
http://www.facebook.com/group.php?gi...7771422&ref=ss
Skulle du köpa denna produkt? någon testat ?
Personligen, så är jag trött på alla dessa nya skitprodukter!! Ät flera gånger per dag och lagom portion enligt kostcirkeln. Träna och motionera samt drick vatten. Hur satans djävla svårt kan det vara.
Alla stackars överviktiga som luras köpa deras dryck i hopp om att bli lika snygga som deras poster modeller:-( Jag väger 75 kg och tränar 4ggr/vecka och det finns inga genvägar tyvärr. Spela WoW det förbränner 100kcal på 10 min hehe