Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-09-09, 20:36
  #1
Medlem
Snappers avatar
Vad har ni för syn på övriga droger förutom cannabis som amfetamin, Kokain, Benzo mm. Tycker ni sådana droger är äckliga och att endast riktiga knarkare använder dessa eller att det också är helt okej att använda sig utav dessa.
Har ni stoners forskat vidare på övriga droger eller är det bara cannabis som funkar för er.
Jag har fått intrycket av att många stoners tycker att andra droger är farliga och vidriga förutom cannabis. Vill kolla om det stämmer.
Ser ni ner på Miss(brukare) av andra droger än cannabis?
Citera
2009-09-09, 20:39
  #2
Medlem
ScrewedChoppeds avatar
Tycker det är överdrivet ja. Röka är mycket mer tillfredsställande. Ser inte det "roliga" i sprutor eller sniffa
Citera
2009-09-09, 20:40
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Snapper
Vad har ni för syn på övriga droger förutom cannabis som amfetamin, Kokain, Benzo mm. Tycker ni sådana droger är äckliga och att endast riktiga knarkare använder dessa eller att det också är helt okej att använda sig utav dessa.
Har ni stoners forskat vidare på övriga droger eller är det bara cannabis som funkar för er.
Jag har fått intrycket av att många stoners tycker att andra droger är farliga och vidriga förutom cannabis. Vill kolla om det stämmer.
Ser ni ner på Miss(brukare) av andra droger än cannabis?

Missbruk är aldrig bra varesig det gäller cb eller andra droger inkl alkohol.

Älskar rökat som fan, men benzo ger en mycket skönare kick för mitt huvud då jag ofta har ångest. har brukat amfetamin ett flertal gånger, även kokain. trippat väldigt många gånger på syra och petat E en gång samt haft ett mdmarace på 4 dagar.

har inte rökt cb på en vecka nu, men petat i mig massor med benzo dock(och ja, jag har recept).

har man en sund inställning till sitt bruk så skiter jag i vad folk tar.
Citera
2009-09-09, 20:42
  #4
Medlem
solo7s avatar
Svamp tycker jag är roligt och trevligt, khat likaså. Detta beror väl mest påatt det är droger som jag har haft kontakt med av olika anledningar och för att jag har haft positiva upplevelser av dessa. Opiater har jag provat på i form av kodein men har lovat mig själv att ta det fruktansvärt försiktig med denna typ av droger. Vad det gäller tyngre stimulanter har jag ingen erfarenhet och håller det gärna så.

Jag har inget emot ämnena i sig, inget emot de personer som brukar dem, men jag känner själv att jag troligtvis skulle kunna tycka om vissa droger lite väl mycket och det finns en hel del droger som jag har svårt att semig själv bruka, missbrukspotentialen är för stor. Jag säger inte att det inte går utan att jag helt enkelt inte tror att jag kommer klara det och därför avstår jag.
Citera
2009-09-09, 20:42
  #5
Medlem
luffans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapper
Vad har ni för syn på övriga droger förutom cannabis som amfetamin, Kokain, Benzo mm. Tycker ni sådana droger är äckliga och att endast riktiga knarkare använder dessa eller att det också är helt okej att använda sig utav dessa.
Har ni stoners forskat vidare på övriga droger eller är det bara cannabis som funkar för er.
Jag har fått intrycket av att många stoners tycker att andra droger är farliga och vidriga förutom cannabis. Vill kolla om det stämmer.
Ser ni ner på Miss(brukare) av andra droger än cannabis?

Vad andra använder för droger skiter jag faktiskt i, dock avskyr jag verkligen tjack.
Citera
2009-09-09, 21:00
  #6
Medlem
Fyra20s avatar
Jag röker cannabis ganska ofta och skulle vilja testa: lsd,kokain,dmt,e,svamp.
Citera
2009-09-09, 21:02
  #7
Medlem
pumse1337s avatar
Jag välldigt är för Cannabis samt Svamp, men kan även tänka mig att testa LSD och E men inte mer än det..
__________________
Senast redigerad av pumse1337 2009-09-09 kl. 21:33.
Citera
2009-09-09, 21:05
  #8
Medlem
poojks avatar
Jag är posetiv till det mesta, men bör det legaliseras? svaret är nej...

Legalisering av cannabis kommer leda till att folk kommer vara mer emot andra droger tror jag iaf
Citera
2009-09-09, 21:10
  #9
Medlem
Fyra20s avatar
Legalise it!
Citera
2009-09-09, 21:15
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapper
Vad har ni för syn på övriga droger förutom cannabis som amfetamin, Kokain, Benzo mm. Tycker ni sådana droger är äckliga och att endast riktiga knarkare använder dessa eller att det också är helt okej att använda sig utav dessa.
Har ni stoners forskat vidare på övriga droger eller är det bara cannabis som funkar för er.
Jag har fått intrycket av att många stoners tycker att andra droger är farliga och vidriga förutom cannabis. Vill kolla om det stämmer.
Ser ni ner på Miss(brukare) av andra droger än cannabis?


I'm just lovin da herbs n the shrooms that's all you need.

Fuck chemicals go green

Jag har aldrig testat något kemiskt och skulle aldrig få tanken att göra det eftersom jag vet va dessa horribla droger faktiskt gör.
Citera
2009-09-09, 21:16
  #11
Medlem
Gammeljudens avatar
jag är enbart intresserad av cannabis och hallucinogener, tänker aldrig pröva pulver eller piller. Dels för att jag inte tilltalas av det, och dels för att jag säkert skulle bli fast.

Tycker tjack och koks är äckligt, ser inte magin i det, fast tyvärr sysslar sysslar en del folk i min bekantskapskrets med sånt, vilket är lite synd
__________________
Senast redigerad av Gammeljuden 2009-09-09 kl. 21:20.
Citera
2009-09-09, 21:47
  #12
Medlem
Snappers avatar
Ni har inte tänkt på att det finns väldigt mycket skit snack om de lite tyngre drogerna precis som med cannabis?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback