Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2009-09-29, 00:39
  #25
Medlem
Magnu5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av måns
Av någon konstig anledning så minns jag bara två saker från Puerto rico och det är stranden och ett stort jäkla shoppingcenter med matställen och dryga inkastare. Är det likadant än? Finns det möjlighet till iallafall något uteliv? Jag har iofs inget emot att ligga vid en privat pool i två veckor men va fan..

Precis så är det fortfarande var där i juli, bodde också lite utanför centrum men fortfarande i Puerto Rico, kuperat som satan och en annan var totalt jävla slut efter att ha klättrat upp till hotellet. Givetvis blåste det vindare från Afrika när vi var där så temperaturen låg väl runt 35-36 grader C hela veckan.

Köpcentrumet, ja vad ska man säga, ät inte där... samma sak över allt. Billig sprit i barerna iaf, 2 gin och tonic för 4-5 euro tycker jag är schysst för att vara på en charterort.

Bästa restaurangen av de vi provade var La Cantina ganska nära stranden, åt faktiskt den bästa fisken jag någonsin ätit, just där!

Annars kan man ta en promenad till Amadores, bättre strand än puerto rico iaf, säger dock inte så mycket. Diverse båtutflykter kan man kanske roa sig med också, delfinspaning erbjuder vissa.

Sammanfattningsvis så är det nog inget ställe jag kommer återvända till det närmsta taget, men jag ångrar inte heller att jag åkte dit.
Citera
2009-09-29, 03:17
  #26
Medlem
Exaktes avatar
Vintern 08/09 var kall som faaan. En majoritet av månaderna var det ingen som badade. Alla gick runt i tjocktröjor, de som gick i t-shirt huttrade.
Ja, jag var där och det var 17-18 med kall vind.
Citera
  • 2
  • 3
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f998974

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback