Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-09-07, 23:32
  #121
Avstängd
frivols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madeleinep
jag behöver inte uppmärksamhet. det är väl snarare han som behöver det eftersom han blockerar mig utan anledning. han behöver inte skriva till mig om han inte vill. istället väljer han att göra såhär, som en jävla 14åring.

jag förstår din frustration, men samtidigt kan du inte göra någonting åt vad han beslutar och vad han vill. du skriver ju uppenbarligen till honom och är i behov av hans uppmärksamhet, annars skulle du ju inte ha insett att du var blockad. låt honom bara vara.
Citera
2009-09-07, 23:42
  #122
Medlem
Grävulens avatar
Visserligen saknar kvinnor känslor, rationella tankar och är mer eller mindre omedvetna varelser och slavar under sina biologiska behov utan några högre mål och värderingar utöver det som massmedia talar om för dem. Men det förklarar ändå inte hur TS kan vara så himla korkad.

Det måste helt enkelt vara ett troll. Den stackars mannen har som sagt känslor för TS (trollet) han har nu gett upp och behöver döda henne mentalt för att komma över sina känslor och gå vidare. Att TS inte förstår detta förstärker bara min uppfattning att det inte finns någon mening med kvinnliga vänner eftersom man ändå aldrig kan få ut något givande från det. Det är ungefär som att försöka vara kompis med en damtidning.
Citera
2009-09-07, 23:42
  #123
Medlem
Jag hade ett ex på msn som aldrig tog initiativ till att snacka, dom få gånger vi snackade på msn så va det jag som hade inlett konversationen och även den som va drivande.. det va ju jätteskoj för henne med lite bekräftelse. lite jobbigare för mig som såg henne inloggad konstant och samtidigt undrande varför jag inte dög att skriva till. så det blev blocken och där kommer hon ligga för alltid
Citera
2009-09-07, 23:55
  #124
Medlem
jag är inte ett troll bara för att jag vill veta vad mitt ex kan ha för baktanke med att blockera mig när jag aldrig gjort honom något. är det så konstigt?

att blockera folk är så jävla patetiskt om man samtidigt är för stolt för att säga varför utan istället låtsas som ingenting. okej om jag var en skitjobbig exflickvän som skriver hela tiden men jag skriver ju inte ens till honom.

han kanske har känslor, kanske inte, hursomhelst är det här fel sätt att ta itu med det, det är bara respektlöst för det som folk i den här tråden inte verkar fatta är att han och jag är vänner och har varit det länge, så JA det gör mig jävligt ledsen att han gör så.

vissa människor är för fega och stolta för att ta itu med saker och sticker huvudet i sanden istället.

tack för alla svar ändå.
Citera
2009-09-07, 23:55
  #125
Avstängd
utochins avatar
ok TS... antingen vill du ha kuk eller inte??? hur vill ha det..vi maste ga till roten av problemet
Citera
2009-09-08, 00:00
  #126
Medlem
om vi antog att det här bara var en nära VÄN till mig, låt säga en tjejkompis för att förenkla det, och hon blockerade mig utan anledning, hade det varit en mer rättfärdigad frågeställning av mig då?

för det är i princip så jag ser situationen. vi är vänner, ändå blockerar han mig och det gör mig skitledsen att han gör det. punkt slut.

skitsamma, kommer ingenvart
Citera
2009-09-08, 00:04
  #127
Medlem
Torshamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madeleinep
om vi antog att det här bara var en nära VÄN till mig, låt säga en tjejkompis för att förenkla det, och hon blockerade mig utan anledning, hade det varit en mer rättfärdigad frågeställning av mig då?

för det är i princip så jag ser situationen. vi är vänner, ändå blockerar han mig och det gör mig skitledsen att han gör det. punkt slut.

skitsamma, kommer ingenvart


Hur många tjejkompisar har du varit ihop med?
Citera
2009-09-08, 00:05
  #128
Medlem
jagvillhas avatar
kanske blocka dig just för att du inte skriver till han?
Citera
2009-09-08, 00:07
  #129
Medlem
klyktattares avatar
TS: Du är fan helt jävla dum i huvudet. Folk har svarat dig hur många gånger som helst varför han förmodligen blockat dig. Jag förstår honom och du borde fatta att han visst har känslor för dig än och att det smärtar honom att du inte skriver till honom. Därför blockar han dig så han slipper se dig.

Har själv gjort likadant ibland för det gör ont att veta att den dumma slynan, som placerat en i oduglighets-facket helt plötsligt utan anledning, sitter och tjötar med massa killar som för tillfället är mer intressanta och matar hennes ego i hopp om att få knulla lite.

(För tillfället bitter men) Kvinnor är ena jävla spån ibland alltså. Han är inte din vän och blocken är hans sätt att roffa tillbaka sina kulor som du haft i handväskan alldeles för länge. Han tar ratten och uppenbarligen stör det dig. Haha...
Citera
2009-09-08, 00:20
  #130
Medlem
Hur vet du att du är blockad, ts? Haru hans inloggning och kollat upp eller?
Citera
2009-09-08, 00:26
  #131
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madeleinep
okej, personligen blockar jag bara folk som skriver hela tiden som jag inte vill prata med. resten bryr jag mig inte om.
jag skriver aldrig till honom, så att ens bemöda sig med att blockera tycker jag är konstigt.
ännu konstigare är det eftersom vi är vänner och ju faktiskt pratar då och då, på hans initiativ oftast.

Ja, är ni fortfarande vänne roch pratar o umgås fortfarande så håller jag med om att det hela faktiskt verkar konstigt.
Citera
2009-09-08, 00:27
  #132
Medlem
Belenuss avatar
Varför är folk så otrevliga mot trådskaparen? Tagga ner spydigheterna, för fan.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback