Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-12, 23:38
  #913
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag tror både på ufon å utomjordingar fast jag aldrig sett det sist nämnda men jag vet hur de måste se ut i min fantasi, från filmer. Men jag var ute en kväll å gick, jag var 23 år å punkare på en liten bonnig ort där jag bodde. Jag har aldrig tagit narkotika (aldrig varit intresserad, men intresserad av att se narkomaners nedgång, det roar mig) å jag var inte ens full å jag har festat mycket i mina dar. SEX BOOSE AND HOLLABALLO. Men inget av detta just den dagen, mitt i veckan var det men det var dock varmt minns jag. Jag såg något stort som var hälften ljummet gult å dimmigt vitt, det lät ingenting å försvann ganska snabbt. En släng av för lite vatten å solsting säger en del, ja delvis men jag var helt klar när jag såg det å solsting blir man ju dåsig å sen svimmar av, dag var helt klar i huvudet å skymt var det ute men varmt. Vad var detta? Jag är 36 idag å minns det kristallklart.
Citera
2017-08-06, 00:21
  #914
Medlem
Cigarrliknande föremål över Stockholm. Vad kan det vara?

Jag såg ett cigarrliknande föremål på himlen över Stockholm klockan 23:48 ikväll. Vad tror ni att det kan vara? Ufo eller något annat paranormalt?. Den flög i nordlig riktning och blinkande med grönt och gult lyse. Jag är helt säker på att det inte var ett vanligt flygplan.
Citera
2017-08-06, 00:28
  #915
Medlem
Drönare kanske?
Citat:
Ursprungligen postat av KennyOscarsson
Jag såg ett cigarrliknande föremål på himlen över Stockholm klockan 23:48 ikväll. Vad tror ni att det kan vara? Ufo eller något annat paranormalt?. Den flög i nordlig riktning och blinkande med grönt och gult lyse. Jag är helt säker på att det inte var ett vanligt flygplan.
Citera
2017-08-06, 00:29
  #916
Medlem
trickydicks avatar
Det är ju pride nu så det är nog bögarna som släppt upp en jättedildo.
Citera
2017-08-06, 00:30
  #917
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Drönare kanske?
Det skulle det kunna vara men jag skulle bli förvånad om så var fallet. Föremålet såg ut att vara väldigt högt upp i skyn och det vore förvånansvärt om man kunde se en drönare på så långt avstånd.
Citera
2017-08-06, 13:52
  #918
Moderator
Tråd med ny observation införd i samlingstråden.
Länk till startinlägget i infogad tråd: Cigarrliknande föremål över Stockholm. Vad kan det vara?

/Moderator
Citera
2017-08-18, 01:18
  #919
Medlem
Sheen999s avatar
Har sett ljus som ser ut som starkt lysande stjärnor men rör på sig och försvinner plötsligt. Sett dessa både på natten och på dagen, vad kan det vara?
Citera
2017-08-18, 01:19
  #920
Medlem
Ravenboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sheen999
Har sett ljus som ser ut som starkt lysande stjärnor men rör på sig och försvinner plötsligt. Sett dessa både på natten och på dagen, vad kan det vara?
stjärnfall...
Citera
2017-08-18, 01:25
  #921
Medlem
Sheen999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ravenbox
stjärnfall...
Nej sett stjärnfall flera gånger, detta rör sig ganska långsamt innan det försvinner.

Så ser det ut typ, ibland något snabbare.
https://www.youtube.com/watch?v=Pb9NJlijVb0
__________________
Senast redigerad av Sheen999 2017-08-18 kl. 01:34.
Citera
2017-08-18, 06:35
  #922
Medlem
pok?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sheen999
Nej sett stjärnfall flera gånger, detta rör sig ganska långsamt innan det försvinner.

Så ser det ut typ, ibland något snabbare.
https://www.youtube.com/watch?v=Pb9NJlijVb0

Kan vara en satellit. Kommer du ihåg väderstreck och tidpunkt?
Citera
2017-08-18, 23:34
  #923
Medlem
Sheen999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pok?
Kan vara en satellit. Kommer du ihåg väderstreck och tidpunkt?
Nej ska försöka notera det om jag ser det igen, hur kan en satellit försvinna på det där sättet dock? Är säker på att det inte försvunnit bakom moln vid åtminstone ett par av tillfällena.
Citera
2017-08-19, 04:30
  #924
Medlem
pok?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sheen999
Nej ska försöka notera det om jag ser det igen, hur kan en satellit försvinna på det där sättet dock? Är säker på att det inte försvunnit bakom moln vid åtminstone ett par av tillfällena.

Du ser bara satelliter när de befinner sig i positioner där solens ljus reflekteras från dem. De brukar synas i några sekunder bara; mycket längre om det är ISS.

Så här kan det se ut:
https://www.youtube.com/watch?v=-XE3LuD5htM
__________________
Senast redigerad av pok? 2017-08-19 kl. 04:51.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback