Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-25, 17:53
  #121
Medlem
adadglgmuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik1995
han är en avskyvärd skithög! säger du?
det betyder att du e en skit människa som sitter på nättet och hatar på folk som kämpar här i livet .


Hahaha, va? Är du efterbliven?

Jag förklarade varför jag ogillade honom. Väldigt befogat. Han beter sig som en idiot. Han är en kass vinnare och en usel idrottsman. Det är min åsikt. Det handlar inte om att jag gillar att "hata" folk som kämpar här i livet.

Kom tillbaka när du kan föra en ordentlig diskussion, du är uppenbarligen alldeles för dum i huvudet för att förstå hur man skall lägga upp ett resonabelt argument.
Citera
2015-08-25, 17:54
  #122
Medlem
adadglgmuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik1995
det e väl bra då håller han sig lung och det vill ni ju inte ni vill att han ska göra skit så att människor som ni här har nått att göra på dagarna alltså snacka skit om super starrs som Aldo Colliander.

Du drar det dessutom väldigt långt när du kallar Aldo för en "superstar"
Citera
2015-10-25, 13:16
  #123
Medlem
fredrik1995s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adadglgmut
Du drar det dessutom väldigt långt när du kallar Aldo för en "superstar"


kan du göra en sådan lått om du inte kan så e han spuperstar
https://www.youtube.com/watch?v=8BPH1K0qqqg
Citera
2015-11-11, 23:31
  #124
Medlem
Matchningen mot Robert Daniels tycker jag är intressant.

Skulle Aldo kanske ha gått en match mot David Tua?
__________________
Senast redigerad av CarlVonSinghalinne 2015-11-11 kl. 23:34.
Citera
2015-11-19, 21:54
  #125
Medlem
fredrik1995s avatar
Han är tillbaka! Nästan i alla fall - men enligt uppgifter ikväll till den här reportern gör Aldo Colliander comeback i Västerås 28 november i en fyra rondare mot en ännu icke namngiven motståndare.

Aldo boxade senast 2007 och slog då Robert Daniels men sedan gick det mesta snett. Det har varit krokig resa men nu är Colliander, 37, tillbaka i träning och har fått licens av SPK.

Precis som förr har Aldo lyckats reta upp en del men samtidigt är en Aldo Colliander tillbaks i gammalt gott slag lika med en tungviktare som direkt går upp som etta på en svensk ranking för Adrian Granat och Otto Wallin.

Hur långt det är kvar till gammalt gott slag får vi se 28 november.

Aldo var under sin aktiva karriär flitig sparring hos Universum, Sauerland och Arena och har delat ring med många stora stjärnor och gjort det bra. Listan är 13-2 och förlusterna är mot Taras Bidenko, då världsrankad hos WBA, och Odlanier Solis, då ett glödhett löfte.
Citera
2015-11-25, 22:59
  #126
Medlem
Vad möter han för gubbe?

Går upp i tungvikt har jag sett i media.
__________________
Senast redigerad av CarlVonSinghalinne 2015-11-25 kl. 23:10.
Citera
2015-11-28, 17:07
  #127
Medlem
JanneHallonkvists avatar
Ja, möter en kille som har 6 vinster och 11 förluster
Citera
2015-12-02, 02:41
  #128
Medlem
fredrik1995s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanneHallonkvist
Ja, möter en kille som har 6 vinster och 11 förluster


aldo van mott polacken aldo slog ner han 2 gr jag var där otto wallin och adrian granat skulle inte stå en chans mott colliander
8 år borta och en sådan come back det ser man bara på film.
aldo var stark så in i bombem
Citera
2015-12-02, 02:43
  #129
Medlem
fredrik1995s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik1995
aldo van mott polacken aldo slog ner han 2 gr jag var där otto wallin och adrian granat skulle inte stå en chans mott colliander
8 år borta och en sådan come back det ser man bara på film.
aldo var stark så in i bombem

ett gamalt artikel

Det blir inte amerikanen Solomon Maye utan polacken Jakub Wojcik som möter Aldo Colliander på lördag i Rocklundahallen i Västerås. Wojicik har en lista på 6-11-2 och förlorade knappt mot Kim Thomsen i Danmark.

För "Kung" Aldo är det första matchen på åtta år. Går allt vägen här är det planen att gå en match i Ungern innan året är slut.
Citera
2016-12-24, 22:31
  #130
Medlem
AC - tidigare på Karsuddens sjukhus - här i Youtubeklipp från december 2016:

Aldo Colliander the swag of a god news part 1:
https://www.youtube.com/watch?v=0ZuV-0qUN6k

aldo colliander swag of a god news 2:
https://www.youtube.com/watch?v=MtrSAE6TtoE

aldo colliander fire in da booth:
https://www.youtube.com/watch?v=TpIAe3YZysM

ALDO COLLIANDER WHERE WHERE UR NIGGAS IN PARIS:
https://www.youtube.com/watch?v=s8sivCBYeAI
Citera
2016-12-24, 22:41
  #131
Medlem
AC:s tid på Karsudden

Någon där ute som vet när exakt AC flyttade från Karsudden till Helix? Månad och år?

Gällande Stockholm Syd/Helix i Huddinge kan jag för övrigt nämna att AC senast förekom i förvaltningsrätten angående fortsatt psykiatrisk vård för ca 3 mån sedan, i slutet av sep (eller i början av okt).

Citat:
Ursprungligen postat av Torparen
Håller helt med. Aldo sitter på Karsudden där är man inte för man har ont i stortån, han kommer inte ut på många år. Det bästa vi kan göra är att hoppas att dom kan hjälpa honom att fungera i samhället, men det tar nog 20 år. Tills dess passar han bäst där han är.
Citat:
Ursprungligen postat av bumpo
Aldo sitter inte på karsudden längre, däremot lämnar han urinprov varje vecka.
Citat:
Ursprungligen postat av bumpo
Han går två dar i veckan till psykitarin Helix i t flemingsberg o lämnar urinprov, det är en av reglerna man måste göra när man frisläpps från psyket.
Citera
2016-12-26, 01:34
  #132
Medlem
Peppe-Lunss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Efternamnet Colliander påminner mig om en sak, är det möjligtvis så att Herr Boxare är fosterbarn/adopterad? Vet en familj Colliander som verkade ta hand som all möjligt skräp, hade själv en sån på mitt högstadium.

De verkade inte vara så bra föräldrar - nej.
Bodde den familjen i Nacka?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback