Nästa nummer av tidningen Nationell Idag kommer att innehålla ett reportage om boxaren Aldo Colliander. Jag citerar från tidningens hemsida:
Citat:
I tidningen kan ni bland annat läsa om följande:
● Aldos boxningsmeriter
● Aldos brottsregister
● Aldo löpte amok i cellen
● Utdrag ur polisförhör
● Aldo levde på sambons sjukpenning
● Aldo urinerade och spottade på flera personer
● Aldo rasistisk mot sin egen ras? Anklagade en svensk kvinna för att ”knulla med negrer”
● Aldos narkotikamissbruk
● Aldo har hepatit
● Aldo berättar om hur hans andra barn blev till
● Aldo rymde mitt under pågående rättegång
● Frågeställning: Är det synd om Aldos f.d. sambo Erika Långström?
Känner honom personligen, har tränat med honom bland annat. Han är en jävligt skön person och rolig att snacka skit med. Han ser rätt skräckinjagande ut, och det skulle inte förvåna mig om skenet inte bedrog.
Nu ska du få ett riktigt scoop med lite ca 15 år gammal info.
Har för mig att han bodde i Farsta vid den tidpunkten, är jäkligt lång, var halvkriminell och jäkligt aggresiv. Ett annat bestående intryck var också att han ofta pratade om sig själv i tredje person.
Har också för mig att jag såg honom på stan iklädd en jacka från "lugna gatan" när dem var verksamma. Jäkligt paradoxalt.
Har inte sett honom sen dess och lika glad för det är jag.
Han har tränat proffsboxning i Danmark de senaste åren. Finns inga pengar i det i Sverige, säger han själv.
Men som du säger själv, vemfanbryrsig, så är han jävligt lång. Lätt över två meter. Ingen man skulle vilja med möta i en mörk gränd (inte för att han skulle synas, haha).
Han har tränat proffsboxning i Danmark de senaste åren. Finns inga pengar i det i Sverige, säger han själv.
Men som du säger själv, vemfanbryrsig, så är han jävligt lång. Lätt över två meter. Ingen man skulle vilja med möta i en mörk gränd (inte för att han skulle synas, haha).
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!