Citat:
Ursprungligen postat av Flu
Jag är ganska säker på att det bara har stått att hon arbetar på NUS (Norrlands universitetssjukhus).
Fan vilken ångest att komma tillbaka till jobbet efter den här rövarhistorien. Vad säger man i fikarummet? He he bara skoja lite?

Hmm, en
attentionwhore jobbar mestadels med
attentionwhores, stämmer uppgiften att hon jobbar på psyk så kanske hon passar för uppgiften á
takes one, to know one?
Är det någon annan avdelning eller vad det nu kallas - så hade iaf inte jag velat ha henne i tjänst, varken som chef, kollega eller patient?
Chefen borde ha ett juridiskt ansvar att inte ha potentiella haywires som anställda, medans kollegorna inte ska behöva känna sig "
tvungna" att ha koll på respektive - kan själv skriva under på det senare.
Det är psykiskt påfrestande att alltid behöva "kika in" på en kollega och se till att h*n inte gör något jävligt dumt?
Patientdelen kan nog alla känna sig delaktiga i min ståndpunkt?
Vem vill bli vårdad av ett psykfall??
Ska korta ner mitt opiodinducerade dösnack - och gå till min poäng! Yay!
Hon
borde få vård, och senare ev. bli utslussad till att maximalt få ansvara för fruktinköpet på Willys under en längre prövotid...
Vad hon därimot kommer få? hade varit intressant att få veta.
Ska rota lite mer och höra hur djungeltrumman låter - har en polare där uppe som jobbar som uska på NUS.
Inte just psykavdelningen tror jag, men då hela vårdyrkeskåren bara skriker
gossiping internet fag-syndromet under fikarasterna, så borde ju något intressant höras
Återkom ni också ifall ni vet något!
edit: alldeles för många smileys