• 1
  • 2
2009-09-02, 14:47
Medlem
http://www.barometern.se/nyheter/ola...ag(1501811).gm

vilka kan dessa vara? har vi några från öland här?
Citera
2009-09-02, 15:33
Medlem
platyzmas avatar
Trevlig sensommar, här verkar GM dock misslyckats på alla punkter som tur är (kanske inte gällande han själv, men det låter jag va osagt).
Citera
2009-09-02, 15:33
Medlem
bajsbuskes avatar
Kvinnan och dottern skulle hämta kvinnan/mannens hund de delar vårdnad om.
När dottern och mamman kom till hans hus högg han ner dem.
Citera
2009-09-02, 15:40
Medlem
SiSeniors avatar
Mannen verkar ju minst sagt vara instabil
Citera
2009-09-02, 15:59
Medlem
platyzmas avatar
Tror det handlar om mer än hunden, troligen e han inte så glad åt att dom splittrades o säkerligen fick hon dottern.
Citera
2009-09-02, 16:11
Medlem
Catings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
Tror det handlar om mer än hunden, troligen e han inte så glad åt att dom splittrades o säkerligen fick hon dottern.
Dottern är 35 år
Citera
2009-09-02, 16:36
Medlem
laymedowns avatar
Står även i aftonbladet. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5732089.ab

Detta ska alltså ha utspelat sig utanför Borgholm någonstans, mannen i 63-årsåldern. Läskigt, jag som är boende på öland till och från lär ju veta vem detta är... Om det är ölänningar såklart. Öland är litet.
Citera
2009-09-02, 17:45
Medlem
Jag vet vilka dessa personer är som är inblandade, men jag tänker inte outa någon info.

Det enda jag tänker säga är att det är ett kärleksdrama som gått helt åt skogen. Mannen ifråga borde fått vård för länge sen då han som jag uppfattat det var psykiskt ostabil.

Jag vet detta då det är en nära vän till mig som är släkting till mannen.
Och härstammar från Öland..
Citera
2009-09-02, 18:39
Medlem
laymedowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 314
Jag vet vilka dessa personer är som är inblandade, men jag tänker inte outa någon info.

Det enda jag tänker säga är att det är ett kärleksdrama som gått helt åt skogen. Mannen ifråga borde fått vård för länge sen då han som jag uppfattat det var psykiskt ostabil.

Jag vet detta då det är en nära vän till mig som är släkting till mannen.
Och härstammar från Öland..
Förstår att du inte vill outa någon men vill du bara säga var ungefär på öland detta utspelade sig? Jag har mina misstankar nämligen och undrar bara om det är i köpingsvik-området?
Citera
2009-09-02, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laymedown
Förstår att du inte vill outa någon men vill du bara säga var ungefär på öland detta utspelade sig? Jag har mina misstankar nämligen och undrar bara om det är i köpingsvik-området?

Njä, Borgholms området.

Såvitt jag vet och har hört.
Citera
2009-09-02, 19:19
Medlem
Men nån ölänning måste väl veta var detta har hänt för det är ju uppenbarligen inte inne i Borgholm utan i närheten.
Men alla ölänningar är väl kanske släkt med varann o rädda för att outa släkten...
Citera
2009-09-02, 19:24
Medlem
laymedowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NathanFlintlock
Men nån ölänning måste väl veta var detta har hänt för det är ju uppenbarligen inte inne i Borgholm utan i närheten.
Men alla ölänningar är väl kanske släkt med varann o rädda för att outa släkten...
Om den drabbade familjen är född på öland alternativt har många släktingar/vänner här, så kommer ryktet att gå, och det snabbt. Släkt eller ej, men ölänningar skvallrar friskt om varandra, finns inte mycket att göra på landsbygden Saker i stil med detta hålls inte tyst om.

Bor mannen och kvinnan ifråga tillsammans/har de gjort det förut?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in