2005-05-20, 15:47
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 007en
Någon som har testat att köpa från billig-sprit.se ?
Tänkte köpa lite flaskor men undrar om de är seriösa och att det funkar bra därifrån ?

fattar inte heller vilken av priserna som gäller på shipping ?
Ord. pris xxx SEK
Prio. pris xxx SEK

Jo, jag tror dom flesta har köpt därifrån. Ibland har någon haft lite strul, men dom är bra för det mesta.

Vanlig frakt och priofrak beror på om du har VIP hos locadi. Det kostar 200 kr per år, och jag tror frakten rör sig om 119 kr billigare per föresändelse.
2005-05-20, 15:54
Medlem
Stainless Steels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 007en
Någon som har testat att köpa från billig-sprit.se ?
Tänkte köpa lite flaskor men undrar om de är seriösa och att det funkar bra därifrån ?

fattar inte heller vilken av priserna som gäller på shipping ?
Ord. pris xxx SEK
Prio. pris xxx SEK

billig-sprit har flest svenska kunder av alla som säljer till Sverige. Bara du anger reserver får du inte fel flaskor. De har enorma mängder beställningar varje vecka, så deras lagerstatus förändras ofta. Jag har inte haft några problem men som föregående talare säger så finns det de som fått andra sorter om de varit slutsålda och ej angett reservartiklar. De blir lätt min rekommendation att använda billig-sprit!
2005-05-21, 11:35
Medlem
Någon som vet vars man kan köpa stora mängder Ooze billigt?

Tack på förhand :P
2005-05-21, 14:04
Medlem
TCOBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JazzyJames
Fick fel varor från spritimport.nu, i stället för en flaska absint fick jag en billig whiskey. Mailade och svaret dröjde lite länge - men å andra sidan var kompensationen inte dålig: de ger mig TVÅ flaskor med absint, och jag får dessutom behålla den felaktiga varan. Suverän service!

Du har altså verkligen fått dina grejer därifrån? Det är ju mer än vad jag kan säga.
Se tråd: http://forum.flashback.info/scandina...d.php?t=200385

Jag ahr ju också blivit lovar kompensation men jag har fortfarande inte fått nått trots att det gått 1,5 månad. Dom har bortförklaringar men det hjälper ju inte mig. Håller ju på o torka ut..
2005-05-22, 13:48
Medlem
JazzyJamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TCOB
Du har altså verkligen fått dina grejer därifrån? Det är ju mer än vad jag kan säga.
Se tråd: http://forum.flashback.info/scandina...d.php?t=200385

Jag ahr ju också blivit lovar kompensation men jag har fortfarande inte fått nått trots att det gått 1,5 månad. Dom har bortförklaringar men det hjälper ju inte mig. Håller ju på o torka ut..

Aj då, jag fick min leverans inom utsatt tid. Får väl se om det dyker upp några ersättningsflaskor... Håller tummarna, även för dig
2005-05-22, 16:54
Bannlyst
provat att beställa?

Är det någon som provat att beställa från någon spritbutik på nätet?
Är det snabba leveranser?
Vad ligger frakten på? Är den fast eller rörlig?

mvh

gunnar
2005-05-22, 17:15
Medlem
mankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsgunnar
Är det någon som provat att beställa från någon spritbutik på nätet?
Är det snabba leveranser?
Vad ligger frakten på? Är den fast eller rörlig?

mvh

gunnar

snälla har du ens läst i denna tråd ffs?
2005-05-23, 16:27
Medlem
kasstkniws avatar
Tjena!

Jag har sett att det finns Jelzin på burk, 33 cl, men var får man tag på den skiten?
2005-05-24, 14:05
Medlem
mankers avatar
idag kom min sprit.

12 dagar inkl helg från pick up'en

dock plockades det upp en vecka för sent, men ändå..

snabbt och enkelt, återkommer då jag sett godset
2005-05-26, 17:07
Medlem
Nån som testat goodspirits.de?
Verkar ha bra priser...
70s sprit 55kr...platta norrlands 70kr...nästan så det blir värt att köpa bärs trots frakten...
2005-05-26, 18:07
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tranc3r
Nån som testat goodspirits.de?
Verkar ha bra priser...
70s sprit 55kr...platta norrlands 70kr...nästan så det blir värt att köpa bärs trots frakten...

Jag tror inte dom har öppnat än. Så då är det väl klart som fan att ingen har testat?
2005-05-26, 18:36
Medlem
Öppet har dom väl haft i ett år ungefär....fasst samarbetet med locadi är nytt...
Billigt i alla fall....om man köper sin kvot, 14 flak bärs, så går det på 1750kr utan prio...skapligt...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in