2009-01-29, 18:08
Medlem
Wzzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Error324
Finns inte en chans i helvetet att dom leverar till dörren. Paketet kommer till ditt närmaste postkontor som sen skickar ut en avi och du hämtar ut ditt paket, visar leg för att bekräfta att du är mottagaren och ingenting annat. Busenkelt

Idiot uttala dig om något du inte har någon aning om. Netbar levererar till dörren
2009-01-29, 22:06
Medlem
usefulidiots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wzzy
Idiot uttala dig om något du inte har någon aning om. Netbar levererar till dörren
Måste man visa leg vid dörren?
2009-01-30, 14:49
Medlem
Jag var säker på att samma leveranssätt gällde för Netbar som för cigarettbutiken vilket jag hade fel om. Fick min leverans ända fram till dörren, postsnubben bad om mitt namn och sen fick jag skriva på den dosan som han hade med sig och sen gick han. Funkade riktigt smidigt. Dock kommer jag inte beställa från Netbar i fortsättningen med tanke på dom priserna.
2009-01-30, 16:06
Medlem
fredrikdenstores avatar
Min kollega, Socialminister Göran Hägglund sitter på sin kammare och sliter sitt hår i förtvivlan över att han inte kan komma på något för att stoppa den här internethandeln utan att inköparna skall få betala skatt för det.
He-he, det kan han hålla på med för jag tänker fortsätta handla! hehehe!
2009-02-01, 01:44
Medlem
Är väl inte särskilt billigt i onlinebutikerna? Jämfört med systemet ja men här nere i östdanmark har man ju bron över.

Eller har jag missat några av de bättre siterna?
2009-02-01, 19:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nikeplektrum
Är väl inte särskilt billigt i onlinebutikerna? Jämfört med systemet ja men här nere i östdanmark har man ju bron över.

Eller har jag missat några av de bättre siterna?
Jepp, jag tor Bodegashop.com, är den billigaste av online butikerna som man som svensk kan handla ifrån, enligt mina jämförelser....
2009-02-02, 06:04
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frol71
Jepp, jag tor Bodegashop.com, är den billigaste av online butikerna som man som svensk kan handla ifrån, enligt mina jämförelser....

Det stämmer bra det, jag handlar hos Bodegashop skitbilligt!
2009-02-03, 20:11
Medlem
Bubas avatar
tror ni 40 flaskor vodka fastnar i tullen?
2009-02-04, 00:59
Medlem
Kent_Milles avatar
Jag har kikat igenom delar av tråden lite snabbt och undrar fortfarande om någon som är under arton har lyckats få hem sin sprit utan att behöva visa något sorts leg? och från vilken hemsida?
2009-02-04, 14:08
Medlem
mcnuggets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent_Mille
Jag har kikat igenom delar av tråden lite snabbt och undrar fortfarande om någon som är under arton har lyckats få hem sin sprit utan att behöva visa något sorts leg? och från vilken hemsida?

netbar.se
2009-02-04, 15:16
Medlem
derbicoolings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mcnugget
netbar.se

Varför skulle det funka därifrån om man får fråga ?
2009-02-04, 17:25
Medlem
Carleoneyähs avatar
Detta är en härlig affär i Tyskland.

http://se.calle.dk/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här