Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-12-05, 00:03
  #205
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Pratas vitt och brett om det i kändiskretsar. Har man följt och kollat lite på hennes Instagram, så står det ganska klart, vinglas på var och varannan bild. Nu var det ett tag sedan dock. Hon sa att hon klunkade box-vin friskt under pandemin, eftersom allt var så "tråkigt".

Hon har en utmärkande groggnäsa, så jag är inte förvånad.
Håller inte med om det.
Citera
2023-12-05, 17:16
  #206
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Kan inte tycka att hon ser "fylle-svullen" ut. Snarare helt normal. Den du länkade till var en bra bild av henne.
Gillar inte Lena Filipsson men "rätt skall vara rätt."

Det där är ett sk "pillow face", att se sömndrucken ut, nyss vaknat. Det är ett resultat av för mycket fillers. Idag/navet man att fillers sitter kvar betydligt längre än man trodde innan samt att det migrera r och flyter ut under huden. Googla pillowface!
Citera
2023-12-05, 19:41
  #207
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAntrophy
Det där är ett sk "pillow face", att se sömndrucken ut, nyss vaknat. Det är ett resultat av för mycket fillers. Idag/navet man att fillers sitter kvar betydligt längre än man trodde innan samt att det migrera r och flyter ut under huden. Googla pillowface!

Hon borde göra något åt jättesnoken, istället för Botox.

https://postimg.cc/LnnzRpNS
Citera
2023-12-05, 22:47
  #208
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Hon borde göra något åt jättesnoken, istället för Botox.

https://postimg.cc/LnnzRpNS
Nu är ju inte Botox och dermal fillers ens i närheten av varandra. Botox används mot rynkor och fillers för att "plumpa" upp huden för att försöka återskapa ett mjukare och fylligare yngre ansikte, typ. Så här ser det ut när det är överfyllt.
I övrigt instämmer jag i ditt förslag!
Hon har inte åldrats med stil och klass, less is more..typ.
Citera
2023-12-05, 23:14
  #209
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAntrophy
Nu är ju inte Botox och dermal fillers ens i närheten av varandra. Botox används mot rynkor och fillers för att "plumpa" upp huden för att försöka återskapa ett mjukare och fylligare yngre ansikte, typ. Så här ser det ut när det är överfyllt.
I övrigt instämmer jag i ditt förslag!
Hon har inte åldrats med stil och klass, less is more..typ.

Hon måste använt Botox också. Finns knappt en rynka i pannan?!? Hon är väldigt maskulin med manliga drag i ansiktet, i mitt tycke. Överkäken syns aldrig heller när hon pratar, bara underkäken, underbett? Tandblekning måste Hon gjort också.

Hon ser därutöver nästan alltid trött ut.
Citera
2023-12-06, 19:16
  #210
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAntrophy
Det där är ett sk "pillow face", att se sömndrucken ut, nyss vaknat. Det är ett resultat av för mycket fillers. Idag/navet man att fillers sitter kvar betydligt längre än man trodde innan samt att det migrera r och flyter ut under huden. Googla pillowface!

Ok, tack för informationen. Jag kan ingenting om fillers....eller botox för den delen.
Jag är som sagt inget fan av Lena Philipsson och vet inte hur mycket hon dricker (der är kanske en hel del, sympatiskt i så fall), men jag kan inte komma på att jag sett någon bild av henne där hon sett "fylle-svullen" ut.
Citera
2023-12-06, 19:55
  #211
Avstängd
FindAways avatar
Hon ger ”transan” ett ansikte nu för tiden
Citera
2023-12-17, 20:41
  #212
Medlem
Abelssuns avatar
Herregud, vilket våp hon är. Sitter hos Hellenius hörna med halva skrynkliga brösten utanför. Hon är snart 60 bast för Guds skull.
Citera
2024-02-13, 23:24
  #213
Medlem
picapicans avatar
Alkisen är desperat! Gör reklam för sitt vin i vart och vartannat inlägg på Instagram. Precis samma sak som när hon släppte jullåten vid jul, ett jäkla spammande!

Börjar stålarna tryta?
Citera
2024-03-28, 17:58
  #214
Medlem
Har hon och Måns haft något tillsammans så att säga?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback