Citat:
Ursprungligen postat av Slumlord
Nödutgången används inte alls. Hon ska inte heller ha blivit avvisad utan tagit sig ut genom den för egen maskin. Oklart varför.
Skulle inte tro att allt bekräftas i tidningen. Skulle snarare tro att ganska lite av det som polisen vet kommer ut där innan de själva vill det. Uppgiften om att polisen frågade om en man i vit t-shirt hörde jag själv t ex i lördags kväll och det kom väl ut i media alldeles nyligen.
Det här är ju den intressantaste upplysningen i hela tråden. Förut har vi bara vetat att hon har suttit tyst och "okontaktbar" i baren. Om hon sedan setts dansa borde okontaktbar betyda "på kanelen". (Om det nu stämmer).
Nu framkommer
att hon faktiskt har haft sällskap på baren. Att hon dessutom smiter ut bakvägen är ju ytterligare väldigt intressant, av två anledningar.
Om man dansar med någon och sedan smiter ut bakvägen kan detta betyda följande;
1. Hon smiter
från honom.
2. De smiter för att hon inte vill att de skall bli sedda av folk hon känner (liten stad mycket snack).
Är det så att hon smiter
från honom, då borde man ju inte ta sig till jobbet.
Om jag skulle smita från någon hade jag nog försökt få tag på en taxi ASAP, för att göra det svårare för honom att förfölja etc. Även om hon smiter och väljer att gå till jobbet, för att han inte skall veta vart hon bor etc, verkar det vara en väldigt snurrig tanke. Jag tror inte det.
Jag tror att hon i sådana fall har gått till jobbet för att "ha det lite kul".
Han är gift, hon har dottern hemma, en drink för mycket och den álldeles för farliga idén att sticka inom på jobbet kommer upp på tapeten.
-Kan vi inte gå någonstans.
-Min dotter är hemma.
-Till mig kan vi inte gå, frugan är där.
-Ett hotell?
-Njae, inte så bra, frugan kan få höra det ryktesvägen. En snabbis i en trappuppgång kanske?
-Jag vet, vi kan dra till mitt jobb. Det ligger bara runt hörnet.....